Het viel eigenlijk best meequote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg kano, die foto van jou hand in het litteken-topic ziet er best au uit.
Mag op alphabeatquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4, en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 Jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks.
Was 1 hechting toch maarquote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg kano, die foto van jou hand in het litteken-topic ziet er best au uit.
ik lik zijn hielen iig nietquote:
QFTquote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef ManOnFire het volgende:
Wie of wat is MASD waar jullie het over hebben?
yep, alleen 1 hechtingquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef ManOnFire het volgende:
Wie of wat is MASD waar jullie het over hebben?
de hecting zetten deed meer pijn dan de wond zelfquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
1 hechting kan ook zeer doen.![]()
Heb ook weleens een hechting gehad in mijn hand.
Je krijgt het nog zwaarquote:
Ik wist niet dat ik een pedo wasquote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Noortje. het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4 en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks. Noortje. - Noortje, 16 jaar, VWO5, is verslaafd aan muziek, H&M en Jimbo.
Truequote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
1 hechting kan ook zeer doen.![]()
Heb ook weleens een hechting gehad in mijn hand.
Ik vind de vorige versie leuker.quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Hyman het volgende:
Hyman - Heimen 17 jaar, ICT beheerder houdt van muziek, uitgaan en met vrienden rondhangen.
Zoiets
quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4, en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 Jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks. Fredo55 - 19 jaar, medewerker Evergreen, houdt van fotografie, struikduiken, vakantie en chillen op het strand.
Wie en wie?quote:Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Frederik, kom eens online, Dota heeft wat voor je!
Hoi lis.quote:
Frederik ofwel Fredoquote:
Dan wordt het wel een enorme lijstquote:Op maandag 20 april 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien wel leuk gewoon de ui voor iedereen z`n naam te doen
Ipv de ui`s erboven danquote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een enorme lijst
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Frederik ofwel FredoEn Dota is een vriend van ons
waarom?quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueIk had er vorig jaar 21 in mn hoofd
Och, ik maakte een buikschuiver op straatquote:Op maandag 20 april 2009 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom?
Het voelde net alsof iemand een mes door een schil van een sinasappel duwde, eerst met kracht en daarna "flotsch" erdoor heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 in mn wenkbrauw en 8 in mn oorEn mn wang was gelijmd
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Kan je de UI's niet klikbaar maken naar de tekst?quote:
Nah, ik denk dat dat geen goed idee is. Ik werk er iig niet aan meequote:Op maandag 20 april 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien wel leuk gewoon de ui voor iedereen z`n naam te doen
Moet je html gebruikenquote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je de UI's niet klikbaar maken naar de tekst?
quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik maakte een buikschuiver op straat
NSFWZO, das een besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 in mn wenkbrauw en 8 in mn oorEn mn wang was gelijmd
![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja, ik was er ook wel tevreden meequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik maakte een buikschuiver op straat
NSFWWas je oor eraf gescheurd ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 in mn wenkbrauw en 8 in mn oorEn mn wang was gelijmd
?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Prison Breakquote:Op maandag 20 april 2009 13:37 schreef Renesite het volgende:
Zo! Effe mijn series bijwerken. Family Guy, The Simpsons en Prison Break.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |