2 uur, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer een hoop, t is niet echt veel ofzo, kan met een uurtje of 2 alles wel afhebben
Das nog weinig hoor, alsk de mensen uit m'n klas hoor, die zijn d'r zo'n 8 uur mee bezig geweestquote:
Waarmee dan?quote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das nog weinig hoor, alsk de mensen uit m'n klas hoor, die zijn d'r zo'n 8 uur mee bezig geweest
quote:Op maandag 20 april 2009 12:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Verdomme. Ik moet wat gaan doen.
Pakketjes opsturen. Huiswerk. Postzegels halen. Maaaar eeeerst. Toonbaar maken voor de buitenwereld
Exit Fok.![]()
Doei. Hoi.quote:Op maandag 20 april 2009 12:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Verdomme. Ik moet wat gaan doen.
Pakketjes opsturen. Huiswerk. Postzegels halen. Maaaar eeeerst. Toonbaar maken voor de buitenwereld
Exit Fok.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef Fredo55 het volgende:
Ik moet gaan leren, theorie auto en om kwart voor 5 een rijles.
En woensdag examen.
Doen!quote:Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem wil ik het kopen.
Maar stiekem ook niet. Want duur. Engels. En weet niet of t leuk is.
En wie bne je dan?quote:
Succes! Ik moet ook woensdag examen doenquote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef Fredo55 het volgende:
Ik moet gaan leren, theorie auto en om kwart voor 5 een rijles.
En woensdag examen.
Ik heb geen zin terug te lezenquote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Moet je even terug lezen, geen zin om het weer te vertellen..
Ctrl C + Ctrl V.quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Moet je even terug lezen, geen zin om het weer te vertellen..
quote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek Noortje. - Noortje.
is een toffe peer.quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
(...)
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek
[ afbeelding ]
Wie vult aan?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer nivo 3, programmeur en likt de hielen van MASD.
Wie vult aan?
Ook in de wiki gaarnequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Zóó. En nu nog even wat anders.
Nieuwe jongen in PUB was verbaast over het feit dat hij zich 10x zal moeten voorstellen. Dus kwam hij met de volgende opmerking:
[..]
Sooo. Ik weet dat we het er al een keer over gehad hebben enzo.
Maar ik stel nogmaals een keer voor dat we binnen PUB een voorsteltopic maken. Sticky ofzo. Met eventueel slotje. Waar iedereen gewoon 1x een post plaatst met een voorstelverhaaltje. En dan wordt er via de OP van de SC naar die desbetreffende post gelinkt. Meningen?
Fobo?quote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Beter maak je een fobo aan waar je wat info zet. Hoef je het nooooit meer te vertellen.
Donequote:
Neehoorquote:
Omdat het handig isquote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar waarom moeten de users die zich hier vaak bevinden dan zo'n dinges maken?
Voor de nieuwe mensen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar waarom moeten de users die zich hier vaak bevinden dan zo'n dinges maken?
MASD combo breaker.quote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
# Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek
# Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer nivo 3, programmeur en likt de hielen van MASD.
# Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT beheerder niveau 4, en kust de kont van MASD.
# Kanovinnie - Vincent 19 jaar, 4e jaars MBO Werktuigbouwkunde , houdt van bier en vrouwlijke fokksters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |