Wat een vage regelsquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd. echt achterlijke dingen
We mogen ook niet meer dan 50 euro meenemen
Boeieuh ik neem mn verjaardagsgeld gewoon mee. Anders is het shoppen wel snel afgelopen bij mij.
Ik neem het alleen niet in 1x mee.maar in 2 portemonnee's. Geniaal idee van mama (ik heb geen europas). Wat ik op een dag nodig heb bijv 15 euro in de ene portemonee, rest in andere portemonee in toiletzak. Kan ook nooit álles gejat worden.
Euwww. Niet alleen dus.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Daniane het volgende:
We gaan wel leuke dingen doen hoor
en ik zit met 2en bij een Duitser
dus dat is niet erg ofzoheb er best zin in
Maar doei zeggen enzo kan ik nooit
Huh heel vaag. Wij gaan ook met school naar berlijn, maar wij mogen zelf bepalen wat we doen en nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd. echt achterlijke dingen
We mogen ook niet meer dan 50 euro meenemen
Boeieuh ik neem mn verjaardagsgeld gewoon mee. Anders is het shoppen wel snel afgelopen bij mij.
Ik neem het alleen niet in 1x mee.maar in 2 portemonnee's. Geniaal idee van mama (ik heb geen europas). Wat ik op een dag nodig heb bijv 15 euro in de ene portemonee, rest in andere portemonee in toiletzak. Kan ook nooit álles gejat worden.
eensch.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk is Duits een heel lelijke taal.
Jep.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk is Duits een heel lelijke taal.
quote:
Jeps.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Is het niet 'Eine woche in Deutschland' ?
Ja. echt he. Mama ist super.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een vage regels
Maar wel slim idee![]()
Danku.quote:
Wees nou maar blij met de Tweede Wereldoorlog, anders hadden je ouders nooit kinderbijslag gekregenquote:
Volgens mij ook.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja. echt he. Mama ist super.
We moeten ook eten wat de pot schaft.Dat deden ze hier ook niet. een vriendin had er 2, allebei aten ze NIETS. en dan als ze de mcdonalds zagen moesten ze er vreten..
![]()
Nanoooo.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Danique! Wat voor een ipod heb je eigenlijk gekregen?
jamaar, jamaar. Dat heeft is toch geen reden om duits te hoevel leren?quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wees nou maar blij met de Tweede Wereldoorlog, anders hadden je ouders nooit kinderbijslag gekregen
Hij komt iedere keer langs op Last.fm en blijft meteen hangenquote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Klinkt lekker en kende ik nog niet. Even downloaden.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel herkenbaar'Mijn' Duitser was echt een enorme retard
Hij at alleen maar brood met tonijn en dronk alleen coca cola vanilla
En hij zei nooit wat...
quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nanoooo.
hij is echt fijn.
blauw/paars.
Nee, gewoon 'in'quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En is het niet INS Deutschland? Of sta ik nu voor lul?
Die van mij zei hier ook niets uit zichzelf. Niet dat ik d'r ook kon verstaan, 't was net alsof ze sliste ofzo. Heel irritant. Ze was helemaal anti-rook waardoor mijn ouders in de garage gingen roken als ze er was.quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel herkenbaar'Mijn' Duitser was echt een enorme retard
Hij at alleen maar brood met tonijn en dronk alleen coca cola vanilla
En hij zei nooit wat...
Ja die. i love it.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe nano's zijn echt enorm sexy. Wil alleen wat meer GB.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Maar misschien is het ook wel IM Deutschland
Kut naamvallen.
Im eerder dan Ins, maar ik weet het ook niet meer hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En is het niet INS Deutschland? Of sta ik nu voor lul?
Aangepast.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja.
die woche <- vrouwelijk
eine
kut
Mod?
Gelukkig hebben we jou. Gast, jij bent zo'n heerlijke wandelende bibliotheek. Ik wil dat ook kunnen zijn, maar ik absorbeer te weinig kennisquote:
Dankjeee.quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Im eerder dan Ins, maar ik weet het ook niet meer hoor.
[..]
Aangepast.
Mijn volgende MP3 speler/iPod moet echt minstens 30 GB hebben anders vind ik de prijs/GB verhouding te duur.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe nano's zijn echt enorm sexy. Wil alleen wat meer GB.
Love them.quote:
Jezus, er is dus nog niks veranderdquote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Die van mij zei hier ook niets uit zichzelf. Niet dat ik d'r ook kon verstaan, 't was net alsof ze sliste ofzo. Heel irritant. Ze was helemaal anti-rook waardoor mijn ouders in de garage gingen roken als ze er was.Dr ontbijt was 1 broodje met niets, avondeten at ze dan wel, en dr lunch waren 2 broodjes met niets.
Elke ochtend douchen en dan keilang föhnen.Maar dat deden al die wijven
Ik word er wel eens gek vanquote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou. Gast, jij bent zo'n heerlijke wandelende bibliotheek. Ik wil dat ook kunnen zijn, maar ik absorbeer te weinig kennis
8 GB. echt wat een ruimte ff serieusquote:Op zondag 19 april 2009 16:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Love them.
Maaaaar. Heb je 8 of 16 GB?
Zodra de 32 GB Nano er is koop ik m.En beter gaan ze die uitbrengen.
![]()
Wow.quote:
Idd.quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus, er is dus nog niks veranderd
Heb je het zelf naar gemaakt pop.quote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word er wel eens gek vanIedereen vraagt altijd alles aan mij
Dat is nicequote:Op zondag 19 april 2009 16:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd.
Mijn Duitser schijnt een kei groot huis te hebben volgens die andere Duitsers. (ja eigenlijk wel logisch; als je zelf 4 kinderen hebt, en er nog 2 nederlanders bij neemt, en ze hebben een zwembad zei ze) Dus dat is wel chill.
Hoe gaat het met je relatie?quote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb je het zelf naar gemaakt pop.Ik houd me lekker van de domme, niemand vraagt mij wat. Alleen over relaties en zo
Doe je goed.quote:Op zondag 19 april 2009 16:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
8 GB. echt wat een ruimte ff serieusvan die 1e gen had ik 2 gb. nu heb ik 250 liedjes, 5 video's en nog 6 gb over.
![]()
Ah, de dagelijkse kijk-mij-eens-plaatjes-kunnen-posten-postquote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef ImTheBase het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
image-mashup
Ik de 120gbquote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ik heb de 80 GB Classic.
En heb op dit moment 29 GB en 4961 nummers.
Dus qua ruimte heb ik aan die nano's niet genoeg ruimte
quote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, de dagelijkse kijk-mij-eens-plaatjes-kunnen-posten-post_
Mooi!quote:
Maar luister je ook echt alles onderweg? Ik niet. Ik heb een smart playlist met alle nummers die vier sterren of meer hebben en nummers die ik 2 keer of vaker heb beluisterd. Dan slank je je bibliotheek ten minste af met 50% of zo.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ik heb de 80 GB Classic.
Waarom heb je dan zo'n grote gekocht?quote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik de 120gb
Maar heb er volgens mij nog geen 15gb op staan
Owja, je kan ook alleen een bepaalde playlist erop zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar luister je ook echt alles onderweg? Ik niet. Ik heb een smart playlist met alle nummers die vier sterren of meer hebben en nummers die ik 2 keer of vaker heb beluisterd. Dan slank je je bibliotheek ten minste af met 50% of zo.
Oew.quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar luister je ook echt alles onderweg? Ik niet. Ik heb een smart playlist met alle nummers die vier sterren of meer hebben en nummers die ik 2 keer of vaker heb beluisterd. Dan slank je je bibliotheek ten minste af met 50% of zo.
die drank is dan weer minderquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef Renesite het volgende:
Dezent net opgemaakt:
[ afbeelding ]
Hawaii sorbet met ananas, slagroom, bosvruchten citroen en vanille ijs met daardoorheen blue curaçao!
Die is juist lekker bij die stukjes ananasquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die drank is dan weer minder
Awell, we build this city on rock and roll.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dit huis trilt op z'n grondvesten bij dit nummer
Uhu. Ik update mijn iPhone echt elke dag met nieuwe muziek als ik die heb. Onderweg kan ik maximaal zo'n vijf albums luisteren (dus zo'n 100 nummers) en vaak luister ik ook nog wat podcasts. Misschien als ik op vakantie ga dat ik meer muziek luister, maar de vakanties met ouders zijn allang voorbij voor mij, dus in principe heb ik dan geen dagen dat ik me verveel en muziek ga luisteren.quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Owja, je kan ook alleen een bepaalde playlist erop zetten.
Hmm, dat is wel een interessante optie, want dan heb ik aan 16 GB genoeg.
ranzige zoete troepquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is juist lekker bij die stukjes ananas
Iedere dag nieuwe muziekquote:Op zondag 19 april 2009 16:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Uhu. Ik update mijn iPhone echt elke dag met nieuwe muziek als ik die heb. Onderweg kan ik maximaal zo'n vijf albums luisteren (dus zo'n 100 nummers) en vaak luister ik ook nog wat podcasts. Misschien als ik op vakantie ga dat ik meer muziek luister, maar de vakanties met ouders zijn allang voorbij voor mij, dus in principe heb ik dan geen dagen dat ik me verveel en muziek ga luisteren.
Neee.quote:Op zondag 19 april 2009 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niceMaar ga je ook naar Berlin?
[quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ik heb de 80 GB Classic.
1 2 3 4 5quote:
Ik wil ook een iphone.quote:Op zondag 19 april 2009 16:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Uhu. Ik update mijn iPhone echt elke dag met nieuwe muziek als ik die heb. Onderweg kan ik maximaal zo'n vijf albums luisteren (dus zo'n 100 nummers) en vaak luister ik ook nog wat podcasts. Misschien als ik op vakantie ga dat ik meer muziek luister, maar de vakanties met ouders zijn allang voorbij voor mij, dus in principe heb ik dan geen dagen dat ik me verveel en muziek ga luisteren.
Nee! Een Blackberry Stormquote:Op zondag 19 april 2009 16:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik wil ook een iphone.
Maar ik ga is over die playlist nadenken. En dan koop ik gewoon de 16 GB
Ik ga EENS popje. Ik blijf het zeggen!quote:Op zondag 19 april 2009 16:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik wil ook een iphone.
Maar ik ga is over die playlist nadenken. En dan koop ik gewoon de 16 GB
Want?quote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee! Een Blackberry StormDie is ook geniaal qua muziek
Ja baasquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga EENS popje. Ik blijf het zeggen!
Helpt toch nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga EENS popje. Ik blijf het zeggen!
Oeh vet liedjequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wel. Want nu vergeet ik het nooit meer.
Leuk dingquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wel. Want nu vergeet ik het nooit meer.
OMG je hoofd is kwijt! je hebt er een aaifooon voor in de plaatsquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG je hoofd is kwijt! je hebt er een aaifooon voor in de plaats![]()
![]()
Hé, die heb ik ook!111!!1quote:
iPhonequote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
wat ?quote:
Heee broer.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]Ooit zul je me bedanken als iedereen wordt afgerekend op spelfouten in hun scriptie en jij een 8 haalt.
ja weet ik veelquote:Op zondag 19 april 2009 16:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone
Tis een HTC Touch HD
Maar m`n hoofd laat ik alleen zien als wij daten he, weet je toch
HTCquote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat 'ie zo afzichtelijk isquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Desunoto het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006474443/index.html
Deze ziet er wel heel aantrekkelijk uit.. en voor die prijs.
quote:
quote:
ipod touchquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Desunoto het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006474443/index.html
Deze ziet er wel heel aantrekkelijk uit.. en voor die prijs.
Werkt het een beetje 6.5? Officieel kwam het toch niet uit voor de Touch HDquote:
Nee klopt, maar via xda valt er genoeg te downloadenquote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt het een beetje 6.5? Officieel kwam het toch niet uit voor de Touch HD
Waar kutquote:
Gast, het gaat niet om de device. Het gaat om het platform. De App Store ownt alles.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
iPod touch
Overgewaardeerd en veel te duur.
Ik kan elke nacht fokken dankzij dat dingquote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
iPod touch
Ik wou 'm ook hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
iPod touch
Heb je dan nog wel de Touch 3D schil er overheen liggen?quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee klopt, maar via xda valt er genoeg te downloaden
Maar het werkt heerlijkgloednieuwe interface, werkt ook soepel idd
quote:De Creative ZEN X-Fi brengt geluidskwaliteit terug in huis. Deze mp3-speler levert weer geluid zoals we gewend zijn van het cd-tijdperk. De Creative ZEN X-Fi herstelt details in muziek die verloren gaan bij mp3-compressie. Je muziek klinkt weer voller en rijker.
Ohquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet als je hem compleet moet restylen
Er zit als het goed is Manilla bij (namaak TF3D), maar zover ben ik nog nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel de Touch 3D schil er overheen liggen?
Oftewel: equalizerquote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Dit klinkt trouwens ook als complete bullshit:
[..]
Dat 'herstelt details in muziek die bij compressie verloren zijn gegaan' kan toch écht niet.quote:
Je maakt mensen alles wijs.quote:Op zondag 19 april 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat 'herstelt details in muziek die bij compressie verloren zijn gegaan' kan toch écht niet.
Dat mensen daar in trappen.
Als je ondertussen gezellig met elkaar praat met wat drinken en eten erbijquote:
Ligt eraan wiequote:
Okquote:Op zondag 19 april 2009 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zit als het goed is Manilla bij (namaak TF3D), maar zover ben ik nog niet
Absoluut. Maar mensen die op fok zitten zijn allemaal redelijk naief en hebben meer kennis dan de gemiddelde Nederlander, denk ik.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut. Maar mensen die op fok zitten zijn allemaal redelijk naief en hebben meer kennis dan de gemiddelde Nederlander, denk ik.
Fietshokquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:50 schreef Daniane het volgende:
KENNETH I LOVE YOU![]()
dankje voor penalty te stoppen
kankerquote:
Sorryquote:
Gezelschapsspel.quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi schat.quote:
Sommige mensen schelden niet met kanker nee.quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is mijn frustratie
heb jij dat nog nooit gedaan dan
Tegenwoordig word voor elk griepje kanker geroepenquote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind schelden met kanker om voetbal wel een klein beetje overdreven hoor.
En sommige dus blijkbaar welquote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sommige mensen schelden niet met kanker nee.
PSV FTWquote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is mijn frustratie
heb jij dat nog nooit gedaan dan
Heel snel weg hier.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ik wil geen ruzie met je. Je gaat ten slotte ook naar InQontrol.
Jij nietquote:
Ahum?quote:
Dat noem ik geen ruziequote:
Ahum?quote:
Ja! Dat dus.quote:Op zondag 19 april 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk om 1 keer per maand voorbij te horen komen.
Welke gen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij is zo klein. Ik raak hem altijd kwijt.
Het is niet JOUW SCquote:
Dat kan.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind schelden met kanker om voetbal wel een klein beetje overdreven hoor.
Weet ik. Maar het is niet zo dat ik 24/7 met kanker zit te schelden hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sommige mensen schelden niet met kanker nee.
Ja, die is wel klein ja.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buh, die hiervoor. Dat vierkante ding.
[ afbeelding ]
In de mic die ik daarna moest gebruikenquote:
Oke, dat is al beter.quote:Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef Daniane het volgende:
Weet ik. Maar het is niet zo dat ik 24/7 met kanker zit te schelden hoor.
Sporadisch.. Het is nooit op mensen of bij mensen in rl die er niet tegen kunnen
Ja, ooit een keer was er op TMF een wedstrijd van Singstar Rocks. En een vriend van me ging Song 2 grunten. Op TMF.quote:
't is al fucking 2-0.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Liefste. het volgende:
omg daniane hou me op de hoogte van ajax!
dan mag je van de baas met kanker schelden
Nja, dat beweer ik ook niet. Maar ik vind het ook maar een beetje overdreven om er mee te schelden door voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Weet ik. Maar het is niet zo dat ik 24/7 met kanker zit te schelden hoor.
Sporadisch.. Het is nooit op mensen of bij mensen in rl die er niet tegen kunnen
ja 2-0 achter.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Liefste. het volgende:
omg daniane hou me op de hoogte van ajax!
dan mag je van de baas met kanker schelden
Toffquote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ooit een keer was er op TMF een wedstrijd van Singstar Rocks. En een vriend van me ging Song 2 grunten. Op TMF.
Nu doe je het er omquote:Op zondag 19 april 2009 @ 17:04 schreef Zeroku het volgende:
Godvertyfus, wordt AZ nog kampioen en Ajax niet 2de.
Ik wil een classic. Die heeft Mark een en die raak ik tenminste niet kwijt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, die is wel klein ja.![]()
Maar de huidige gen =
Oke. nja snap ikquote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nja, dat beweer ik ook niet. Maar ik vind het ook maar een beetje overdreven om er mee te schelden door voetbal.
?quote:
quote:
Je mag mijn classic wel kopenquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil een classic. Die heeft Mark een en die raak ik tenminste niet kwijt.
Of ik wil weer een mini.
De mini was de meest geniale iPod ooit. Vooral de gouden, die was er maar heel kortquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil een classic. Die heeft Mark een en die raak ik tenminste niet kwijt.
Of ik wil weer een mini.
Kudt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Liefste. het volgende:
Alle mannen die voetbal haten zijn homo!
quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De mini was de meest geniale iPod ooit. Vooral de gouden, die was er maar heel kort
Toedelsquote:
Welk dispuut?quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik moet aan die dispuuttrutjes denken.
"Oh kutjebef."
Sowieso, gothics die voor niets een opleiding doen aangezien ze later toch nergens worden aangenomen wegens extreme sociale zwakheidquote:
Ja, tuurlijk, design gaat vooruit. Maar het was gewoon een prachtige speler indertijd.quote:Op zondag 19 april 2009 17:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vind de nieuwe toch een stuk mooier.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:09 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Sowieso, gothics die voor niets een opleiding doen aangezien ze later toch nergens worden aangenomen wegens extreme sociale zwakheid![]()
![]()
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, design gaat vooruit. Maar het was gewoon een prachtige speler indertijd.
Oh, van die koormeisjesquote:
quote:
quote:
Ben je er zo mee begaan gast, dat je leven afhangt van een voetbalclub?quote:
je zit alleen hier te provoceren dus get a life mongool.quote:Op zondag 19 april 2009 17:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ben je er zo mee begaan gast, dat je leven afhangt van een voetbalclub?![]()
Zie editquote:
ga even triest lopen doen gekquote:
Waarom moet je zo nodig scheldenquote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je zit alleen hier te provoceren dus get a life mongool.
Triest!! tis maar voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je zit alleen hier te provoceren dus get a life mongool.
JIJ PROVOCEERT MIJquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom moet je zo nodig scheldenGrow up joh!
Ga lekker de wijde wereld in en vergeet die voetbal uitslagen!
hoezo loop ik triest te doen, hij zit als een gek te provoceren...quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga even triest lopen doen gek
Ajax kan ook niksquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoezo loop ik triest te doen, hij zit als een gek te provoceren...
quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben voor PSV, dan mag ik toch wel lachen als PSV voor staat? Of moet ik dan huilen om het verlies van jullie?quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben gegeens voor ajax...quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHA ik ga kapot om je reactie
Ajax heeft verloren pauper ajax hahahahaha sukkels! losers!11 geen tweede!1 hahahahaha
wat loop je je aan te stellen dan? wtf?quote:
hij loopt gewoon te zieken hier.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat loop je je aan te stellen dan? wtf?rot op gek
Je bent zeker ook voor ajax?quote:
Ja mevrouwquote:
Voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent zeker ook voor ajax?
Weten de pub mods dat je in PUB aan het modden bent ?quote:
Wie?quote:Op zondag 19 april 2009 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weten de pub mods dat je in PUB aan het modden bent ?
ik moest even heel hard lachenquote:
3000 keer tubgirlquote:
Hoe gaat het?quote:
Ach, wie het laatst lacht...quote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik moest even heel hard lachen
en je tieten dan?quote:Op zondag 19 april 2009 17:38 schreef Liefste. het volgende:
Ja lieve FOK!kers, jullie vragen je vast en zeker af waar ik gedurende bijna heel pagina 6 was, maar ik was mijn ellenlange Bambibenen aan het bruinen in de zon, totdat ik erachter kwam dat deze allang weg was.
Lief wel hoor dat je mij notequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lief wel hoor dat je mij note
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |