Wat een vage regelsquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd. echt achterlijke dingen
We mogen ook niet meer dan 50 euro meenemen
Boeieuh ik neem mn verjaardagsgeld gewoon mee. Anders is het shoppen wel snel afgelopen bij mij.
Ik neem het alleen niet in 1x mee.maar in 2 portemonnee's. Geniaal idee van mama (ik heb geen europas). Wat ik op een dag nodig heb bijv 15 euro in de ene portemonee, rest in andere portemonee in toiletzak. Kan ook nooit álles gejat worden.
Euwww. Niet alleen dus.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Daniane het volgende:
We gaan wel leuke dingen doen hoor
en ik zit met 2en bij een Duitser
dus dat is niet erg ofzoheb er best zin in
Maar doei zeggen enzo kan ik nooit
Huh heel vaag. Wij gaan ook met school naar berlijn, maar wij mogen zelf bepalen wat we doen en nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd. echt achterlijke dingen
We mogen ook niet meer dan 50 euro meenemen
Boeieuh ik neem mn verjaardagsgeld gewoon mee. Anders is het shoppen wel snel afgelopen bij mij.
Ik neem het alleen niet in 1x mee.maar in 2 portemonnee's. Geniaal idee van mama (ik heb geen europas). Wat ik op een dag nodig heb bijv 15 euro in de ene portemonee, rest in andere portemonee in toiletzak. Kan ook nooit álles gejat worden.
eensch.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk is Duits een heel lelijke taal.
Jep.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk is Duits een heel lelijke taal.
quote:
Jeps.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Is het niet 'Eine woche in Deutschland' ?
Ja. echt he. Mama ist super.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een vage regels
Maar wel slim idee![]()
Danku.quote:
Wees nou maar blij met de Tweede Wereldoorlog, anders hadden je ouders nooit kinderbijslag gekregenquote:
Volgens mij ook.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |