OMG je hoofd is kwijt! je hebt er een aaifooon voor in de plaatsquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG je hoofd is kwijt! je hebt er een aaifooon voor in de plaats![]()
![]()
Hé, die heb ik ook!111!!1quote:
iPhonequote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
wat ?quote:
Heee broer.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]Ooit zul je me bedanken als iedereen wordt afgerekend op spelfouten in hun scriptie en jij een 8 haalt.
ja weet ik veelquote:Op zondag 19 april 2009 16:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
iPhone
Tis een HTC Touch HD
Maar m`n hoofd laat ik alleen zien als wij daten he, weet je toch
HTCquote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat 'ie zo afzichtelijk isquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Desunoto het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006474443/index.html
Deze ziet er wel heel aantrekkelijk uit.. en voor die prijs.
quote:
quote:
ipod touchquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Desunoto het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006474443/index.html
Deze ziet er wel heel aantrekkelijk uit.. en voor die prijs.
Werkt het een beetje 6.5? Officieel kwam het toch niet uit voor de Touch HDquote:
Nee klopt, maar via xda valt er genoeg te downloadenquote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt het een beetje 6.5? Officieel kwam het toch niet uit voor de Touch HD
Waar kutquote:
Gast, het gaat niet om de device. Het gaat om het platform. De App Store ownt alles.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
iPod touch
Overgewaardeerd en veel te duur.
Ik kan elke nacht fokken dankzij dat dingquote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
iPod touch
Ik wou 'm ook hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
iPod touch
Heb je dan nog wel de Touch 3D schil er overheen liggen?quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee klopt, maar via xda valt er genoeg te downloaden
Maar het werkt heerlijkgloednieuwe interface, werkt ook soepel idd
quote:De Creative ZEN X-Fi brengt geluidskwaliteit terug in huis. Deze mp3-speler levert weer geluid zoals we gewend zijn van het cd-tijdperk. De Creative ZEN X-Fi herstelt details in muziek die verloren gaan bij mp3-compressie. Je muziek klinkt weer voller en rijker.
Ohquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet als je hem compleet moet restylen
Er zit als het goed is Manilla bij (namaak TF3D), maar zover ben ik nog nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel de Touch 3D schil er overheen liggen?
Oftewel: equalizerquote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Dit klinkt trouwens ook als complete bullshit:
[..]
Dat 'herstelt details in muziek die bij compressie verloren zijn gegaan' kan toch écht niet.quote:
Je maakt mensen alles wijs.quote:Op zondag 19 april 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat 'herstelt details in muziek die bij compressie verloren zijn gegaan' kan toch écht niet.
Dat mensen daar in trappen.
Als je ondertussen gezellig met elkaar praat met wat drinken en eten erbijquote:
Ligt eraan wiequote:
Okquote:Op zondag 19 april 2009 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zit als het goed is Manilla bij (namaak TF3D), maar zover ben ik nog niet
Absoluut. Maar mensen die op fok zitten zijn allemaal redelijk naief en hebben meer kennis dan de gemiddelde Nederlander, denk ik.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut. Maar mensen die op fok zitten zijn allemaal redelijk naief en hebben meer kennis dan de gemiddelde Nederlander, denk ik.
Fietshokquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:50 schreef Daniane het volgende:
KENNETH I LOVE YOU![]()
dankje voor penalty te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |