Oke, dat is al beter.quote:Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef Daniane het volgende:
Weet ik. Maar het is niet zo dat ik 24/7 met kanker zit te schelden hoor.
Sporadisch.. Het is nooit op mensen of bij mensen in rl die er niet tegen kunnen
Ja, ooit een keer was er op TMF een wedstrijd van Singstar Rocks. En een vriend van me ging Song 2 grunten. Op TMF.quote:
't is al fucking 2-0.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Liefste. het volgende:
omg daniane hou me op de hoogte van ajax!
dan mag je van de baas met kanker schelden
Nja, dat beweer ik ook niet. Maar ik vind het ook maar een beetje overdreven om er mee te schelden door voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Weet ik. Maar het is niet zo dat ik 24/7 met kanker zit te schelden hoor.
Sporadisch.. Het is nooit op mensen of bij mensen in rl die er niet tegen kunnen
ja 2-0 achter.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Liefste. het volgende:
omg daniane hou me op de hoogte van ajax!
dan mag je van de baas met kanker schelden
Toffquote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ooit een keer was er op TMF een wedstrijd van Singstar Rocks. En een vriend van me ging Song 2 grunten. Op TMF.
Nu doe je het er omquote:Op zondag 19 april 2009 @ 17:04 schreef Zeroku het volgende:
Godvertyfus, wordt AZ nog kampioen en Ajax niet 2de.
Ik wil een classic. Die heeft Mark een en die raak ik tenminste niet kwijt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, die is wel klein ja.![]()
Maar de huidige gen =
Oke. nja snap ikquote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nja, dat beweer ik ook niet. Maar ik vind het ook maar een beetje overdreven om er mee te schelden door voetbal.
?quote:
quote:
Je mag mijn classic wel kopenquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil een classic. Die heeft Mark een en die raak ik tenminste niet kwijt.
Of ik wil weer een mini.
De mini was de meest geniale iPod ooit. Vooral de gouden, die was er maar heel kortquote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil een classic. Die heeft Mark een en die raak ik tenminste niet kwijt.
Of ik wil weer een mini.
Kudt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Liefste. het volgende:
Alle mannen die voetbal haten zijn homo!
quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De mini was de meest geniale iPod ooit. Vooral de gouden, die was er maar heel kort
Toedelsquote:
Welk dispuut?quote:Op zondag 19 april 2009 17:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik moet aan die dispuuttrutjes denken.
"Oh kutjebef."
Sowieso, gothics die voor niets een opleiding doen aangezien ze later toch nergens worden aangenomen wegens extreme sociale zwakheidquote:
Ja, tuurlijk, design gaat vooruit. Maar het was gewoon een prachtige speler indertijd.quote:Op zondag 19 april 2009 17:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vind de nieuwe toch een stuk mooier.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:09 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Sowieso, gothics die voor niets een opleiding doen aangezien ze later toch nergens worden aangenomen wegens extreme sociale zwakheid![]()
![]()
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, design gaat vooruit. Maar het was gewoon een prachtige speler indertijd.
Oh, van die koormeisjesquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |