Ben je er zo mee begaan gast, dat je leven afhangt van een voetbalclub?quote:
je zit alleen hier te provoceren dus get a life mongool.quote:Op zondag 19 april 2009 17:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ben je er zo mee begaan gast, dat je leven afhangt van een voetbalclub?![]()
Zie editquote:
ga even triest lopen doen gekquote:
Waarom moet je zo nodig scheldenquote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je zit alleen hier te provoceren dus get a life mongool.
Triest!! tis maar voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je zit alleen hier te provoceren dus get a life mongool.
JIJ PROVOCEERT MIJquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom moet je zo nodig scheldenGrow up joh!
Ga lekker de wijde wereld in en vergeet die voetbal uitslagen!
hoezo loop ik triest te doen, hij zit als een gek te provoceren...quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga even triest lopen doen gek
Ajax kan ook niksquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoezo loop ik triest te doen, hij zit als een gek te provoceren...
quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben voor PSV, dan mag ik toch wel lachen als PSV voor staat? Of moet ik dan huilen om het verlies van jullie?quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben gegeens voor ajax...quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHA ik ga kapot om je reactie
Ajax heeft verloren pauper ajax hahahahaha sukkels! losers!11 geen tweede!1 hahahahaha
wat loop je je aan te stellen dan? wtf?quote:
hij loopt gewoon te zieken hier.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat loop je je aan te stellen dan? wtf?rot op gek
Je bent zeker ook voor ajax?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |