Wat een vage regelsquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd. echt achterlijke dingen
We mogen ook niet meer dan 50 euro meenemen
Boeieuh ik neem mn verjaardagsgeld gewoon mee. Anders is het shoppen wel snel afgelopen bij mij.
Ik neem het alleen niet in 1x mee.maar in 2 portemonnee's. Geniaal idee van mama (ik heb geen europas). Wat ik op een dag nodig heb bijv 15 euro in de ene portemonee, rest in andere portemonee in toiletzak. Kan ook nooit álles gejat worden.
Euwww. Niet alleen dus.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Daniane het volgende:
We gaan wel leuke dingen doen hoor
en ik zit met 2en bij een Duitser
dus dat is niet erg ofzoheb er best zin in
Maar doei zeggen enzo kan ik nooit
Huh heel vaag. Wij gaan ook met school naar berlijn, maar wij mogen zelf bepalen wat we doen en nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd. echt achterlijke dingen
We mogen ook niet meer dan 50 euro meenemen
Boeieuh ik neem mn verjaardagsgeld gewoon mee. Anders is het shoppen wel snel afgelopen bij mij.
Ik neem het alleen niet in 1x mee.maar in 2 portemonnee's. Geniaal idee van mama (ik heb geen europas). Wat ik op een dag nodig heb bijv 15 euro in de ene portemonee, rest in andere portemonee in toiletzak. Kan ook nooit álles gejat worden.
eensch.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk is Duits een heel lelijke taal.
Jep.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk is Duits een heel lelijke taal.
quote:
Jeps.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Is het niet 'Eine woche in Deutschland' ?
Ja. echt he. Mama ist super.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een vage regels
Maar wel slim idee![]()
Danku.quote:
Wees nou maar blij met de Tweede Wereldoorlog, anders hadden je ouders nooit kinderbijslag gekregenquote:
Volgens mij ook.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja. echt he. Mama ist super.
We moeten ook eten wat de pot schaft.Dat deden ze hier ook niet. een vriendin had er 2, allebei aten ze NIETS. en dan als ze de mcdonalds zagen moesten ze er vreten..
![]()
Nanoooo.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Danique! Wat voor een ipod heb je eigenlijk gekregen?
jamaar, jamaar. Dat heeft is toch geen reden om duits te hoevel leren?quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wees nou maar blij met de Tweede Wereldoorlog, anders hadden je ouders nooit kinderbijslag gekregen
Hij komt iedere keer langs op Last.fm en blijft meteen hangenquote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Klinkt lekker en kende ik nog niet. Even downloaden.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel herkenbaar'Mijn' Duitser was echt een enorme retard
Hij at alleen maar brood met tonijn en dronk alleen coca cola vanilla
En hij zei nooit wat...
quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nanoooo.
hij is echt fijn.
blauw/paars.
Nee, gewoon 'in'quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En is het niet INS Deutschland? Of sta ik nu voor lul?
Die van mij zei hier ook niets uit zichzelf. Niet dat ik d'r ook kon verstaan, 't was net alsof ze sliste ofzo. Heel irritant. Ze was helemaal anti-rook waardoor mijn ouders in de garage gingen roken als ze er was.quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel herkenbaar'Mijn' Duitser was echt een enorme retard
Hij at alleen maar brood met tonijn en dronk alleen coca cola vanilla
En hij zei nooit wat...
Ja die. i love it.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe nano's zijn echt enorm sexy. Wil alleen wat meer GB.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Maar misschien is het ook wel IM Deutschland
Kut naamvallen.
Im eerder dan Ins, maar ik weet het ook niet meer hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En is het niet INS Deutschland? Of sta ik nu voor lul?
Aangepast.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja.
die woche <- vrouwelijk
eine
kut
Mod?
Gelukkig hebben we jou. Gast, jij bent zo'n heerlijke wandelende bibliotheek. Ik wil dat ook kunnen zijn, maar ik absorbeer te weinig kennisquote:
Dankjeee.quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Im eerder dan Ins, maar ik weet het ook niet meer hoor.
[..]
Aangepast.
Mijn volgende MP3 speler/iPod moet echt minstens 30 GB hebben anders vind ik de prijs/GB verhouding te duur.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe nano's zijn echt enorm sexy. Wil alleen wat meer GB.
Love them.quote:
Jezus, er is dus nog niks veranderdquote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Die van mij zei hier ook niets uit zichzelf. Niet dat ik d'r ook kon verstaan, 't was net alsof ze sliste ofzo. Heel irritant. Ze was helemaal anti-rook waardoor mijn ouders in de garage gingen roken als ze er was.Dr ontbijt was 1 broodje met niets, avondeten at ze dan wel, en dr lunch waren 2 broodjes met niets.
Elke ochtend douchen en dan keilang föhnen.Maar dat deden al die wijven
Ik word er wel eens gek vanquote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou. Gast, jij bent zo'n heerlijke wandelende bibliotheek. Ik wil dat ook kunnen zijn, maar ik absorbeer te weinig kennis
8 GB. echt wat een ruimte ff serieusquote:Op zondag 19 april 2009 16:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Love them.
Maaaaar. Heb je 8 of 16 GB?
Zodra de 32 GB Nano er is koop ik m.En beter gaan ze die uitbrengen.
![]()
Wow.quote:
Idd.quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus, er is dus nog niks veranderd
Heb je het zelf naar gemaakt pop.quote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word er wel eens gek vanIedereen vraagt altijd alles aan mij
Dat is nicequote:Op zondag 19 april 2009 16:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Idd.
Mijn Duitser schijnt een kei groot huis te hebben volgens die andere Duitsers. (ja eigenlijk wel logisch; als je zelf 4 kinderen hebt, en er nog 2 nederlanders bij neemt, en ze hebben een zwembad zei ze) Dus dat is wel chill.
Hoe gaat het met je relatie?quote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb je het zelf naar gemaakt pop.Ik houd me lekker van de domme, niemand vraagt mij wat. Alleen over relaties en zo
Doe je goed.quote:Op zondag 19 april 2009 16:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
8 GB. echt wat een ruimte ff serieusvan die 1e gen had ik 2 gb. nu heb ik 250 liedjes, 5 video's en nog 6 gb over.
![]()
Ah, de dagelijkse kijk-mij-eens-plaatjes-kunnen-posten-postquote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef ImTheBase het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
image-mashup
Ik de 120gbquote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ik heb de 80 GB Classic.
En heb op dit moment 29 GB en 4961 nummers.
Dus qua ruimte heb ik aan die nano's niet genoeg ruimte
quote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, de dagelijkse kijk-mij-eens-plaatjes-kunnen-posten-post_
Mooi!quote:
Maar luister je ook echt alles onderweg? Ik niet. Ik heb een smart playlist met alle nummers die vier sterren of meer hebben en nummers die ik 2 keer of vaker heb beluisterd. Dan slank je je bibliotheek ten minste af met 50% of zo.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ik heb de 80 GB Classic.
En heb op dit moment 29 GB en 4961 nummers.
Dus qua ruimte heb ik aan die nano's niet genoeg ruimte
Waarom heb je dan zo'n grote gekocht?quote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik de 120gb
Maar heb er volgens mij nog geen 15gb op staan
Owja, je kan ook alleen een bepaalde playlist erop zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar luister je ook echt alles onderweg? Ik niet. Ik heb een smart playlist met alle nummers die vier sterren of meer hebben en nummers die ik 2 keer of vaker heb beluisterd. Dan slank je je bibliotheek ten minste af met 50% of zo.
Oew.quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar luister je ook echt alles onderweg? Ik niet. Ik heb een smart playlist met alle nummers die vier sterren of meer hebben en nummers die ik 2 keer of vaker heb beluisterd. Dan slank je je bibliotheek ten minste af met 50% of zo.
die drank is dan weer minderquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef Renesite het volgende:
Dezent net opgemaakt:
[ afbeelding ]
Hawaii sorbet met ananas, slagroom, bosvruchten citroen en vanille ijs met daardoorheen blue curaçao!
Die is juist lekker bij die stukjes ananasquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die drank is dan weer minder
Awell, we build this city on rock and roll.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dit huis trilt op z'n grondvesten bij dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |