Het viel eigenlijk best meequote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg kano, die foto van jou hand in het litteken-topic ziet er best au uit.
Mag op alphabeatquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4, en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 Jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks.
Was 1 hechting toch maarquote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg kano, die foto van jou hand in het litteken-topic ziet er best au uit.
ik lik zijn hielen iig nietquote:
QFTquote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef ManOnFire het volgende:
Wie of wat is MASD waar jullie het over hebben?
yep, alleen 1 hechtingquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef ManOnFire het volgende:
Wie of wat is MASD waar jullie het over hebben?
de hecting zetten deed meer pijn dan de wond zelfquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
1 hechting kan ook zeer doen.![]()
Heb ook weleens een hechting gehad in mijn hand.
Je krijgt het nog zwaarquote:
Ik wist niet dat ik een pedo wasquote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Noortje. het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4 en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks. Noortje. - Noortje, 16 jaar, VWO5, is verslaafd aan muziek, H&M en Jimbo.
Truequote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
1 hechting kan ook zeer doen.![]()
Heb ook weleens een hechting gehad in mijn hand.
Ik vind de vorige versie leuker.quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Hyman het volgende:
Hyman - Heimen 17 jaar, ICT beheerder houdt van muziek, uitgaan en met vrienden rondhangen.
Zoiets
quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4, en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 Jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks. Fredo55 - 19 jaar, medewerker Evergreen, houdt van fotografie, struikduiken, vakantie en chillen op het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |