Ja, ik heb nu zo'n momentjequote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
wel grappig om een kwartiertje mee bezig te zijn per dag. momenten zat waarop je niets te doen hebt. :d
Daarom. Gewoon soms even tussendoor.quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
wel grappig om een kwartiertje mee bezig te zijn per dag. momenten zat waarop je niets te doen hebt. :d
nachtbraker topicsquote:
Tja ze houden hier de telefoonmasten tegen. das veel kutter. ze staan er toch al. waarom zou je er geen 3g op poten dan. ja de gemeente houdt het nog tegenquote:Op maandag 20 april 2009 14:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik woon in het dorp, maar wel een wijk van 30 jaar oud. Die hele wijk bij Bijsteren had van mij niet gehoeven. Maarja hou het maar eens tegen.
Je mag weer terug gaan stefano.quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
Hoi kom hier verder, de klb mij uitgekotst
hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
Nogal, ben er ook nog niet overdreven lang uitquote:
quote:
Jij was toch juist zon "baas"?quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
Staind is te goedquote:I already told you that falling is easy
It's getting back up that becomes the problem
Becomes the problem
If you don't believe you can find a way out
You've become the problem
Become the problem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |