Op zondagmiddag aan de Wiskeyquote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Deze VVV'er schenkt zich nog een Whiskey in, zet de radio aan en scandeert:
Eindhoven, Eindhoven, Eindhoven!
Vaag, werkt hier prima.quote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gelukkig is EL stuk, dan maar Radio 1.
Dat maakt toch niets uit, met of zonder Ajax supporters, dat publiek hoor je toch nooitquote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Er mochten geen ajaxsupporters naar deze wedstrijd toch?
Vage shit man. Ruk EL en UPC.quote:
Jawel,quote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Er mochten geen ajaxsupporters naar deze wedstrijd toch?
Niet geheel onlogisch natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef Kopbal het volgende:
Aissati werd al uitgefloten.
goed toch?quote:
Dan pakken ze hem in Enschede.quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef Espabilado het volgende:
Eigenlijk is een kampioenswedstrijd tegen de nr2 ook veel interessanter.
En als Ajax die ook wint zal het ws nog op de laatste speeldag aankomen
Logisch tochquote:
is hun eigen schuld. ze moeten zichzelf uitfluitenquote:
Net als AZ gisteravondquote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef versteegrob het volgende:
Ajax begint beter, dit geeft vertrouwen
Ik zie Twente wel winnen van AZ, net als wij.quote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan pakken ze hem in Enschede.
Vooral Jan Rekerquote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
is hun eigen schuld. ze moeten zichzelf uitfluiten
quote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef bloodysunday het volgende:
Beetje jammer dat Aissati word uitgefloten
ik in me kamerquote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Zitten jullie met de laptop in de huiskamer ofzo?
quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Niet weer de laatste speeldagquote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel winnen van AZ, net als wij.
Ik denk dat als wij winnen van PSV, dat het kampioenschap pas op de laatste dag beslist wordt, en dan in het voordeel van AZ.
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Mwah, die is toch even naar de concurrent gegaan.quote:Op zondag 19 april 2009 16:35 schreef bloodysunday het volgende:
Beetje jammer dat Aissati word uitgefloten
Ga dan Spaans lerenquote:
Twente gaat de 2de plaats opgeven en dan maakt het allemaal niet meer uit en dan storten ze zich op de beker.quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel winnen van AZ, net als wij.
Ik denk dat als wij winnen van PSV, dat het kampioenschap pas op de laatste dag beslist wordt, en dan in het voordeel van AZ.
Iets mis mee?quote:
Waar je je al niet druk om maakt zegquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een trieste kicksen hebben een aantal weer aan, pff...
Ik zag die nikker Arnautovic gisteren ook weer op roze schoentjes lopen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je bedoeld die schoenen van Marcellis of nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Muy buenoquote:
Dat kan je jezelf al het hele seizoen afvragenquote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar is PSV in godsnaam mee bezig ?
of Johan Cruijff, Piet Keizer, Sjaak Swart en Horst Blankenburg.....quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Saekerhett het volgende:
Doe maar weer een 1-5. Alleen jammer dat Huntelaar, Sneijder, Gabri, Stam, Davids, Perez, Babel, Stekelenburg en Heitinga niet meedoen
Die zijn altijd gevaarlijk.quote:
Dat is iets langer geleden dan 2 jaar...quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
of Johan Cruijff, Piet Keizer, Sjaak Swart en Horst Blankenburg.....
Groningenquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Rots het volgende:
StarGazer ben jij nou de nachtburgemeester van Den Haag?
Die Brechet is ook een faler trouwens, sowieso versterking halen volgend seizoen voor PSV.
Ja hij had een keuze...quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
Dat uitfluiten van Aissati ook.. Alsof die jongen een keuze had.
idd als voetballer wil je spelen , die gasten kunnen niet denkenquote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
Dman Cvitanich, stond je bijna vrij voor doel!
Eh, ja?quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga in de rust voor de nasi.quote:
Er is geen pistool op zijn kop gezet om bij Ajax te tekenen hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
quote:
Keuzes zelfs. FC Twente weigeren, een mondelinge overeenkomst met een dik salaris weigeren en dan in een recent interview zeggen dat ie PSV mist en misschien toch niet weg had moeten gaanquote:
ja en? is je geheugen zo beperkt dan?quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is iets langer geleden dan 2 jaar...
en waarom dan? tjonge jonge - get a life en ga schaken man!quote:
Mark my words man.quote:
Vrije trap Ajax, keeper laat los en Dario mist in de rebound.quote:Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef Houniet het volgende:
Wat gebeurde er?
quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Wegereef gaat straks zeker ook juichen als Ajax scoort
Gewoon 2 schermpjes naast elkaar joh als je streampje kijkt.quote:Op zondag 19 april 2009 16:46 schreef Kremers het volgende:
Fuck fuck fuck, waarom kijk ik niet naar de wedstrijd maar zit ik hir een beetje berichtjes te lezen
Misschien moet je daar ook klappers gaan uitdelen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
PSV het meeste dode publiek van NL. Je hoort ze alleen als ze fluiten
Stel vogeltjes zijn hetquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
De manier waarop ze het zeiden ookquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo "en dus weer fietsen in Limburg?"
Geef 'm is ongelijkquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Ronald Waterreus vond dat eigenlijk ook belangrijker dan deze wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo "en dus weer fietsen in Limburg?"
Heb ze ook nog geen één keer gehoord.quote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef Kopbal het volgende:
Je zou toch bijna gaan denken dat er alsnog geen ajacieden zijn toegelaten in het stadion.
Ik heb weinig met PSV maar wat je nu zegt slaat nergens opquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zeiden ook
Turkse tafarelenquote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef sammeh het volgende:
Fluiten ze nu puur omdat ajax de bal heeft?
Ja dat is makkelijker voor ze te onthouden.quote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef sammeh het volgende:
Fluiten ze nu puur omdat ajax de bal heeft?
quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Rucebo het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Sterf, 020, sterf.
Sterf, Amstel Gold, sterf.
Als iemand het kampioenschap niet verdiend heeft, is het 020 wel dit jaar.
Sowieso.. Waterreusquote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ronald Waterreus vond dat eigenlijk ook belangrijker dan deze wedstrijd![]()
Dat was Wegereef toch niet? Of wel?quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Tsja.quote:
Boehoequote:Op zondag 19 april 2009 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
Jahoor PSV heeft weer een pingel nodig, GVD![]()
Kutvermeer.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:50 schreef Kopbal het volgende:
Ok, dat bericht heeft niemand gelezen.
?quote:
Iddquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Van Gaal zich zojuist in zijn koffie heeft verslikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |