quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Wegereef gaat straks zeker ook juichen als Ajax scoort
Gewoon 2 schermpjes naast elkaar joh als je streampje kijkt.quote:Op zondag 19 april 2009 16:46 schreef Kremers het volgende:
Fuck fuck fuck, waarom kijk ik niet naar de wedstrijd maar zit ik hir een beetje berichtjes te lezen
Misschien moet je daar ook klappers gaan uitdelen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
PSV het meeste dode publiek van NL. Je hoort ze alleen als ze fluiten
Stel vogeltjes zijn hetquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
De manier waarop ze het zeiden ookquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo "en dus weer fietsen in Limburg?"
Geef 'm is ongelijkquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Wegereef gaat straks zeker ook juichen als Ajax scoort
Ronald Waterreus vond dat eigenlijk ook belangrijker dan deze wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo "en dus weer fietsen in Limburg?"
Heb ze ook nog geen één keer gehoord.quote:Op zondag 19 april 2009 16:48 schreef Kopbal het volgende:
Je zou toch bijna gaan denken dat er alsnog geen ajacieden zijn toegelaten in het stadion.
Ik heb weinig met PSV maar wat je nu zegt slaat nergens opquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |