Ga dan Spaans lerenquote:
Twente gaat de 2de plaats opgeven en dan maakt het allemaal niet meer uit en dan storten ze zich op de beker.quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel winnen van AZ, net als wij.
Ik denk dat als wij winnen van PSV, dat het kampioenschap pas op de laatste dag beslist wordt, en dan in het voordeel van AZ.
Iets mis mee?quote:
Waar je je al niet druk om maakt zegquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een trieste kicksen hebben een aantal weer aan, pff...
Ik zag die nikker Arnautovic gisteren ook weer op roze schoentjes lopen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je bedoeld die schoenen van Marcellis of nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Muy buenoquote:
Dat kan je jezelf al het hele seizoen afvragenquote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar is PSV in godsnaam mee bezig ?
of Johan Cruijff, Piet Keizer, Sjaak Swart en Horst Blankenburg.....quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef Saekerhett het volgende:
Doe maar weer een 1-5. Alleen jammer dat Huntelaar, Sneijder, Gabri, Stam, Davids, Perez, Babel, Stekelenburg en Heitinga niet meedoen
Die zijn altijd gevaarlijk.quote:
Dat is iets langer geleden dan 2 jaar...quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
of Johan Cruijff, Piet Keizer, Sjaak Swart en Horst Blankenburg.....
Groningenquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Rots het volgende:
StarGazer ben jij nou de nachtburgemeester van Den Haag?
Die Brechet is ook een faler trouwens, sowieso versterking halen volgend seizoen voor PSV.
Ja hij had een keuze...quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Cheiron het volgende:
Dat uitfluiten van Aissati ook.. Alsof die jongen een keuze had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |