Jij faalt, ik ben vorig jaar naar TT Live geweest met Kane, Krezip en Moke.quote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je faalt.
TT Festival is het
Nee, want fietsquote:
Wat een pauperfestijnquote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Juicyhil het volgende:
Almere dus:
Plein van de Vrijheid (Esplanade, 2 podia):
o KANE (exclusief live-concert)
o Nikki & live band (winnaar Idols, nu in de top 40 met de hit 'What Did I Do')
o Osdorp Posse (afscheidstour van deze Nederlandse hiphop legende)
o Dio & The Partysquad (megahit 'Tijdmachine')
o Mala Vita (balkanbeats/gipsyfeest)
o The Hot Stewards (80's & 90's hits, maar dan anders)
o Typhoon & Friends (Rico & Sticks (Opgezwolle), Blaxtar). Deze rapper is de 'ambassadeur van de vrijheid' en wordt per helikopter ingevlogen.
Bevrijdings Feestival (Stadhuisplein):
o Wolter Kroes 'in concert' met live band
o Peter Beense
o Dré & Roxanne Hazes met live band (⤦)
o Dj Cor (Cooldown Café)
o Danny Lit
Kids Festival (Stadhuisplein)
o Faust Theaterschool Musical Sing-A-Long & open podium
o I.s.m. Via Del Mondo: Ali B. & Funacul (kindergroep uit Colombia)
o Kinderspelen, springkussens en schminken
o Kidsdisco
Talentenpodium jongerenwerk de Schoor(Grote Markt)
o Optredens Talent Academy, Culture Shock, ROC Flevoland
o Streetdance 4Freedom wedstrijd
o Kunstbende Flevoland
o Stadsrapper 2009
MET KANE![]()
_!
En ik op Appelpop waar die ook waren + Voicst, Kraak&Smaak, Guus Meeuwis, Blřf, Within Temptation, en nog meer pwnagequote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij faalt, ik ben vorig jaar naar TT Live geweest met Kane, Krezip en Moke.
forumfaalquote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kan ik trouwens bericht 302 hebben dat altijd dat het bij 301 afgelopen was.
Ik moet toch werkenquote:
Dat maakt mij niet uit. De lapo is van fietsquote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar hij postte door het slotje heen dus dat telt niet.
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
![]()
We waren op dezelfde plek op dezelfde tijd
Zou je denken?quote:
Haha jij faalt, fiets heeft ook geen lapo.quote:Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. De lapo is van fiets
Die zingen een par jongens uit mn klas ook, groep 5. Wat kan ik daar slecht tegenquote:
Ach, ik lees over dat soort gesubsieerde feestjes heen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]!
Dat is echt een grote epische falerij.
Deden ze ook op Sziget, wat heb ik weer een zinquote:
Een paar van die gasten kwamen een keer op m'n oude school een 'optreden geven'.quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ik lees over dat soort gesubsieerde feestjes heen.
Ah die shit op het circuit?quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij faalt, ik ben vorig jaar naar TT Live geweest met Kane, Krezip en Moke.
Yup.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah die shit op het circuit?
Ik zie het niet?quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Renesite het volgende:
Groningen is pas laat te doen: Milow, The Wombats, Voicst en The Ting Tings.
Gewoon klappen, anders gaan ze huilenquote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een paar van die gasten kwamen een keer op m'n oude school een 'optreden geven'.
Begon er eentje te rappen.. de tering zeg. Wat slecht.
Gewoon slechter dan slecht.
The Ting Tings is wel eens aardig.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Renesite het volgende:
Milowquote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Renesite het volgende:
Toen ie klaar was klapte er niemand.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon klappen, anders gaan ze huilen
Dat soort initiatieven moeten echt dood
Die vallen op zich nog wel mee..quote:
In vergelijking met dat Diogezeik enzoquote:
quote:
Lekker gegeten?quote:
quote:
Dago had een topc in PUB geopend he?quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is hij destijds naar achter geschopt Fjets, ik kan hem iig niet meer vinden
Jij had toch bezoekquote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is niet op de main stage gelukkig.
Mja, of het was NJ, ik weet niet meer. Maar als ik met de search zoek op topicopener Dagonet in PUB dan vindt hij hem nietquote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dago had een topc in PUB geopend he?
Net als xQueen, net als Rick (teamgenoot), net als de papa van (ik meen) ren net als nog meer mensen die ik nu even kwijt benquote:
Daar heb je het openbaar vervoer voor, kan hij naar mij komen in zwollequote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Assen heeft niet echt een bijzondere line-up.
Ik weet niet. Als jullie met z'n tweeen zijn. Ik vind jullie tof, maar ik heb die kenissen van me al een jaar niet gezienquote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als er een paar meer mensen komen lijkt me het toch wel tof.
Preciesquote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar heb je het openbaar vervoer voor, kan hij naar mij komen in zwolle
ff kijkenquote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of het was NJ, ik weet niet meer. Maar als ik met de search zoek op topicopener Dagonet in PUB dan vindt hij hem niet
Hoi stadsgenoot.quote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef nijnja het volgende:
Hoi.
quote:
Dat doe je inderdaadquote:
Whehe, ik zat dat user feedback terug te lezen, wat jij gemaakt had, fucking geniaalquote:
Joh echtquote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Renesite het volgende:
Wat wel keistom was: je mocht geen doppen meenemen op flesjes!
quote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, ik zat dat user feedback terug te lezen, wat jij gemaakt had, fucking geniaalIedereen zei dat ik een bierdrinkende, weinig slapende eeuwige student was
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Renesite het volgende:
Nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh echtDat is al jaaaaaaren bij de meeste festivals
Groningen niet. Gewoon doorlopen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jain Assen mag je helemaal niets meenemen. Staan ze met containers bij de hekken
OV is wel druk, maar ik heb geen andere keus.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:08 schreef Renesite het volgende:
Vorig jaar met de auto geweest. Dit jaar misschien dan wel weer. Is veel relaxer. OV!
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad![]()
![]()
hendig
Zwolle ook niet. Ik deed altijd mn eten in mn BH en mn drinken in mn broek, daar voelen ze toch nietquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jain Assen mag je helemaal niets meenemen. Staan ze met containers bij de hekken
quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Renesite het volgende:
quote:
Neequote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Zwolle ook niet. Ik deed altijd mn eten in mn BH en mn drinken in mn broek, daar voelen ze toch niet
Mwa, van mij hoeft het niet zo nodig eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
mooi topic hebinnenkort weer eens doen?
quote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt! Echt nérgens.
Ik kom dan nooit op pinkpop/lowlands, maar op andere bevrijdingsfestivals en zo nooit
Wat was hetquote:
Nja minder kliekerig truequote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, van mij hoeft het niet zo nodig eerlijk gezegd
Of je koopt betere hardwarequote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Renesite het volgende:
Ik heb allerlei vista zut uitgezet. Op eens is mijn laptopje wel weer snel![]()
Sowieso, als we hem openen gaat hij gelijk dichtquote:
Dan zou ik alles wat weg moet opdrinken/eten, en dan over die lui heen kotsenquote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Echt zo triest, was het 30 graden, ja je mag geen flesjes met water meebrengen
quote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso, als we hem openen gaat hij gelijk dicht
Nee je moet het daar kopen met muntjes. Ben je daar om 10 uur, gaat de muntjesverkoop pas om 12 uur open. Daar sta je dan 20min in de rij, je staat 10min te wachten voor drinken, krijgt een goedkoop plastic bekertje drinken mee voor te duur en ondertussen blijven ze maar omroepen dat je genoeg moet drinkenquote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Stel je geeft iemand een watervergiftiging, ik geef die mensen helemaal gelijk hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
En kut.quote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef Desunoto het volgende:
Vista is echt traag ja.
Slaat echt nergens opquote:Op zondag 19 april 2009 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee je moet het daar kopen met muntjes. Ben je daar om 10 uur, gaat de muntjesverkoop pas om 12 uur open. Daar sta je dan 20min in de rij, je staat 10min te wachten voor drinken, krijgt een goedkoop plastic bekertje drinken mee voor te duur en ondertussen blijven ze maar omroepen dat je genoeg moet drinken!
Gelukkig had ik AA-drink met een folietje over het flesje![]()
Toen ze ons het vertelden liepen we weg, draaiden alle doppen eraf, deze dumpen we in een plastic zakje in de BH van een van de vrouwelijke reisgezellen en zijn met de handen vol flesjes drinken en 2 literflessen naar binnen gelopen. Dat mocht schijnbaar wel.
Stel je hebt drugs in je flesje.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Stel je geeft iemand een watervergiftiging, ik geef die mensen helemaal gelijk hoor
Ik kwam vanaf de Turfmarkt binnen en we mochten wel tassen mee naar binnenquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.
Vorig jaar zaten er mensen die niet naar binnen gingen, die ik kende, dus daar hadden we onze tassen gelaten
Dat ligt toch echt aan je PCquote:
Das wel handigquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.
Vorig jaar zaten er mensen die niet naar binnen gingen, die ik kende, dus daar hadden we onze tassen gelaten
okequote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stel je hebt drugs in je flesje.
Volgensmijgaanermeermensen uitdroging eronderdoor op deze manier dan aan drugs als ze niets oden
Zo nu en dan werden er ook mensen gewoon afgevoerdquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgensmijgaanermeermensen uitdroging eronderdoor op deze manier dan aan drugs als ze niets oden
itbquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef ImTheBase het volgende:
I killed you, I'm not gonna crack
I like it, I'm not gonna crack
I miss you, I'm not gonna crack
quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je PC
Ik vind het prima draaien hoor op quad core x64 met 3gb geheugen
Heb echt amper vastlopers.
quote:
Tassen wel, maar drankjes niet.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kwam vanaf de Turfmarkt binnen en we mochten wel tassen mee naar binnen
Ja, inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das wel handig![]()
Snap niet dat je op zo'n gratis festival niets mee mag nemenja verplicht de veel te dure shit kopen daar
Vista is gewoon kut.quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je PC
Ik vind het prima draaien hoor op quad core x64 met 3gb geheugen
Heb echt amper vastlopers.
Op m`n werk heb ik ook een laptop met 8gb geheugen, maar blijft vaak hangen met Vista, hier thuis doet ie het prima.quote:Op zondag 19 april 2009 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]ik heb een vista laptop van HP met 4 gig geheugen en voorderestboeithetmeniet maar hij loopt soms gewoon vast
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo nu en dan werden er ook mensen gewoon afgevoerd
jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
XP is al 8 jaar oud manquote:
OH NEE STRAKSquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja![]()
oooh noos en anders gaan ze met dopjes gooien
Ik neem het meestal in m`n schoenen meequote:Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef nijnja het volgende:
En ik denk dat mensen die drugs mee willen nemen het wel anders vervoeren dan in flesjes, maargoed
Bij ons welquote:
DAT KAN NATUURLIJK NIET HEquote:
Bij zwolle moest je je tas open doen en alle flesjes en al je eten in containers gooien. En soms foulleren.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons wel![]()
Incompetente beveiligingsmensjes van het Windesheim.
Weet je wat het is. Naar het schijnt kan je met flesjes met de dop erop mensen goed slaan... of zo. Een leeg flesje niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja![]()
oooh noos en anders gaan ze met dopjes gooien
Ik heb het over zwolle.quote:Op zondag 19 april 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij zwolle moest je je tas open doen en alle flesjes en al je eten in containers gooien. En soms foulleren.
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij zwolle moest je je tas open doen en alle flesjes en al je eten in containers gooien. En soms foulleren.
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Naar het schijnt kan je met flesjes met de dop erop mensen goed slaan... of zo. Een leeg flesje niet.
Dat is de reden die wij kregen.
als ik iemand zou willen verwonden zou ik niet met een flesje slaanquote:Op zondag 19 april 2009 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Naar het schijnt kan je met flesjes met de dop erop mensen goed slaan... of zo. Een leeg flesje niet.
Dat is de reden die wij kregen.
Sexyquote:Op zondag 19 april 2009 13:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik kan ook iemand vermoorden met m'n bril, als ik goed op z'n slaap mik
Waar ben je dan naar binnen gegaan, want ik kwam dus echt niet binnen zonder dat ik mijn tas bijna ondersteboven moest kieperenquote:
Ja maar ik zwaai weer terugquote:
Ik gebruik het nietquote:Op zondag 19 april 2009 13:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik neem het meestal in m`n schoenen mee
Ik heb er ook veel deze maand, maar ik care ze nogalquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:24 schreef Renesite het volgende:
ah. iemand op hyves maar ff feliciteren. 't is jarig.
Nou wat veel... 20.000 mensen max?quote:Op zondag 19 april 2009 13:24 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind het terecht dat ze praktisch alles innemen, anders kunnen ze zelf de veiligheid niet garanderen bij zo'n shitload aan mensen.
Hihi, ik stiekem ook nietquote:
nja met 160 vrienden is er iedere 2/3 dagen iemand jarigquote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel deze maand, maar ik care ze nogal
Euh. In Assen misschienquote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou wat veel... 20.000 mensen max?
Hoe istquote:
Er zijn er heel veel jarig deze maand.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja met 160 vrienden is er iedere 2 dagen iemand jarig
quote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. In Assen misschienMaar Zwolle had IETS meer
Nee hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja met 160 vrienden is er iedere 2 dagen iemand jarig
wat schoenen?quote:
Ligt aan het festival, bij Appelpop komen er nu in 2 dagen 160.000 mensen (en het groeit met ongeveer 50% per jaar de afgelopen jaren).quote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou wat veel... 20.000 mensen max?
Ja hoi ik spreek je eigenlijk nooit maar gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel jarig deze maand.
Klopt, ik loop immer op sandalen.quote:
jawelquote:
toch niet met witte sokkenquote:
omgquote:Op zondag 19 april 2009 13:28 schreef Renesite het volgende:
140.000 vorig jaar.
http://www.destentor.nl/regio/zwolle/specialzwolle/bevrijdingsfestival/3084701/Toeloop-Bevrijdingsfestival-massaal.ece?start=2&sort=desc
nee. want 160*2 = 320quote:
Mits gebreide sokken,quote:
2/3 dagen staat er toch ookquote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
nee. want 160*2 = 320
Dat is geen jaar?
Hij had geeditquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
nee. want 160*2 = 320
Dat is geen jaar?
Ik wens je succesquote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef ImTheBase het volgende:
and i will tryyyyyyyyyyy, to fix youuu
quote:
EDITFAAL ! Ik had het gezien maar ik heb het uit mijn kwoot weggehaald puur om jou te te te te, te, te!quote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2/3 dagen staat er toch ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Woe denquote:
Weet ikquote:
Netjesquote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef RenRen- het volgende:
Deze week is alleen dinsdag niemand jarig, en drie op vrijdag.
Fietshaasquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
EDITFAAL ! Ik had het gezien maar ik heb het uit mijn kwoot weggehaald puur om jou te te te te, te, te!
PUNT!Lief jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen vind ik per definitie niet lief.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lief jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen vind ik per definitie niet lief.
Zijn vaak liever dan vrouwen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lief jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetjequote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lief jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heul niet lief.quote:
Joah maar dat is andersquote:
quote:
Ren en ik zouden je doen.quote:
Feit .quote:
quote:
OKE OKEquote:Op zondag 19 april 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah maar dat is anders![]()
Mannen zijn gewoon mannen. Tof of klootzakken.
Bij vrouwen is dat andersdaar zijn tig gradaties aan te geven
quote:
Dat is waar, maar vrouwen zijn vaak, hoe aardig ze ook zijn, daar onder ook heel gemeen.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah maar dat is anders![]()
Mannen zijn gewoon mannen. Tof of klootzakken.
Bij vrouwen is dat andersdaar zijn tig gradaties aan te geven
quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
1337
ooow jawelllquote:
waar onderquote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vrouwen zijn vaak, hoe aardig ze ook zijn, daar onder ook heel gemeen.
fapmomentje.quote:
quote:
Wat ben ik blij dat je dat met ons deelt.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vrouwen zijn vaak, hoe aardig ze ook zijn, daar onder ook heel gemeen.
Dat is inderdaad vetquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat vrouwen elkaar aan kunnen doenecht te erg soms
jaren lang ruzie maken over iets onbenulligs
![]()
Vrouwen
Onder het aardige oppervlak.quote:
My god, dat haat ik dus. Ik kan ook wel een dagje boos zijn, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen
Zo iemand bij The Office USquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen
Ah okequote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Onder het aardige oppervlak.
[..]
My god, dat haat ik dus. Ik kan ook wel een dagje boos zijn, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo iemand bij The Office US
"Ik praat al 12 jaar niet meer tegen m`n zus en ik weet niet eens meer waarom."
Nee. Jij?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook liever een klas met meer mannen, meiden worden heel bitchy, heel snel als er meer meiden zijn, dan moeten ze zich gaan bewijzen. Zeiden ze op TV zo mooi; Vaginale onzekerheid
Daarom blijft hij renren-nen denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Desunoto het volgende:
Van teveel krentenbollen wordt ie wel dik.
jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Onder het aardige oppervlak.
[..]
My god, dat haat ik dus. Ik kan ook wel een dagje boos zijn, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.
En ik maar denken dat we in een wereld leefden waarin de man zich moest bewijzen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook liever een klas met meer mannen, meiden worden heel bitchy, heel snel als er meer meiden zijn, dan moeten ze zich gaan bewijzen. Zeiden ze op TV zo mooi; Vaginale onzekerheid
Mijn laatst klas bestond uit alleen maar mannen, opeens is het dan alleen maar bier en tietenquote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Dat schijnt heel moeilijk te zijnquote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jagewoon ff boos en dan klaar
Dat proberen ze bij mij ook nog wel, dan ben ik heel snel klaarquote:
quote:
quote:
En 1 travestiet?quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zit in een klas met 7 jongens, nouja, 6, en 9 meisjes, nouja, 10 (geen grap).
En die verhouding werkt prima.
Dat valt nog meequote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zit in een klas met 7 jongens, nouja, 6, en 9 meisjes, nouja, 10 (geen grap).
En die verhouding werkt prima.
Er moet een evenwicht zijn, dat doen ze ook bij de marine, er zijn OF alleen boten met alleen mannen, of minstens 40 (geloof ik) procent vrouwen, omdat mannen en vrouwen anders heel raar gaan doen.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn laatst klas bestond uit alleen maar mannen, opeens is het dan alleen maar bier en tieten
Nee, 1 homo en die is het meisje. Niets ergs tho, maar hij zegt zelf ook dat hij niet weet wat hij met gym moet doen. In de jongenskleedkamer (voelt hij zich niet fijn) en in de meisjeskleedkamer voelen de meisjes zich niet fijn ofzoquote:
Wiens lul groter is. En als ze dat niet kunnen bewijzen gaan ze praten over de grootste oto.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
en bij jongens noemen ze het overcompensatie
Jij zegt toch dat ie vet is?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Desunoto het volgende:
Van teveel krentenbollen wordt ie wel dik.
Dat geloof ik direct ja.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat valt nog mee![]()
Ik heb denk ik 25 meiden en 5 jongens. En dat werkt van geen kant. En dan zijn het ook nog eens allemaal kinderen.
[..]
Er moet een evenwicht zijn, dat doen ze ook bij de marine, er zijn OF alleen boten met alleen mannen, of minstens 40 (geloof ik) procent vrouwen, omdat mannen en vrouwen anders heel raar gaan doen.
Ik heb altijd in een klas gezeten met meer dames... En inderdaad... ik ken het.quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Hebben ze geen apart lerarenhok? Hadden ze bij ons altijdquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, 1 homo en die is het meisje. Niets ergs tho, maar hij zegt zelf ook dat hij niet weet wat hij met gym moet doen. In de jongenskleedkamer (voelt hij zich niet fijn) en in de meisjeskleedkamer voelen de meisjes zich niet fijn ofzo
Nietusquote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat ie vet is?
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat valt nog mee![]()
Ik heb denk ik 25 meiden en 5 jongens. En dat werkt van geen kant. En dan zijn het ook nog eens allemaal kinderen.
[..]
Er moet een evenwicht zijn, dat doen ze ook bij de marine, er zijn OF alleen boten met alleen mannen, of minstens 40 (geloof ik) procent vrouwen, omdat mannen en vrouwen anders heel raar gaan doen.
Bij de gymzalen die ik heb gezien hebben ze die niet, en dat kan met de kinderen van tegenwoordig ook niet meer, die maken overal een puinhoop van.quote:Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hebben ze geen apart lerarenhok? Hadden ze bij ons altijd
Er moet dan gelijk een zondebok zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb altijd in een klas gezeten met meer dames... En inderdaad... ik ken het.
Heel simpel: piemel tussen de benen bij de jongens.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, 1 homo en die is het meisje. Niets ergs tho, maar hij zegt zelf ook dat hij niet weet wat hij met gym moet doen. In de jongenskleedkamer (voelt hij zich niet fijn) en in de meisjeskleedkamer voelen de meisjes zich niet fijn ofzo
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Dat kan ook niet goed gaan nee.. die verhouding
Als het gesplitst wordt?quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]. Volgens mij heb ik volgend jaar een mannelijkere opleiding
Yesss, meiden doen meer de grafische kant en jongens meer het digitale.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als het gesplitst wordt?![]()
![]()
Ja maargoed voelt hij zich niet lekker bij dus.quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heel simpel: piemel tussen de benen bij de jongens.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maargoed voelt hij zich niet lekker bij dus.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yesss, meiden doen meer de grafische kant en jongens meer het digitale.
Nee. Ze is gewoon normaal.quote:
Love me or hate me, it's still an obsessionquote:
Ik wou ook grafisch doen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yesss, meiden doen meer de grafische kant en jongens meer het digitale.
Weet ik niet. Zegt hij niet.quote:
Ja omdat je dan de chicks kan playen swa!quote:
Chickiequote:
Minderquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Dat is dan veul tofffergeen gebitch en zo meer
Hihi meisje.quote:
Want dat vind ik pedo shit achtig. Als je je bij jongens niet op je gemak voelt komt dat doordat je er op valt dan en dan moet hij op kankeren uit het onderwijs.quote:
Kan ik nu ookquote:Op zondag 19 april 2009 13:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja omdat je dan de chicks kan playen swa!
Ja nouja goed dat ben ik inderdaad wel met je eens ja.quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want dat vind ik pedo shit achtig. Als je je bij jongens niet op je gemak voelt komt dat doordat je er op valt dan en dan moet hij op kankeren uit het onderwijs.
Hihi, dan ben je lesbischquote:
Is ze playable dan?quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan ik nu ook
Er zit 1 meisje op de afdeling
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens.quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want dat vind ik pedo shit achtig. Als je je bij jongens niet op je gemak voelt komt dat doordat je er op valt dan en dan moet hij op kankeren uit het onderwijs.
Ze is volgens mij al bezetquote:
Vind dat soort shit altijd maar eng.quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja nouja goed dat ben ik inderdaad wel met je eens ja.
daar voel jij toch neits van?quote:
daarom houden mensen van mij, heb ik vernomen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Desunoto het volgende:
ImTheBase, kan jij je ondertitel niet veranderen naar "lyricsspammer van Fok!" ?
Ja ja.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
daarom houden mensen van mij, heb ik vernomen.
Naja, kan het proberen met m`n ogen dicht.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar voel jij toch neits van?
Ik vind ook eigenlijk datj e gelijk hebt. Toen die het zei niet zo bij nagedacht, maar hij had het wel over het douchen en nu denk ik gewoon ook van... Vind je het dan moeilijk om eraf te blijven ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 13:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vind dat soort shit altijd maar eng.
So?quote:
IK WIST HETquote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar voel jij toch neits van?
Goeie redenquote:
Ik snap het niet ?quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
daarom houden mensen van mij, heb ik vernomen.
Met je kvpquote:
Je zou haar dus niet doen?quote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Naja, kan het proberen met m`n ogen dicht.
Duidelijk tochquote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou haar dus niet doen?
Nahquote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou haar dus niet doen?
nja wel iets om zeker te sprake te brengen. Ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen dat er een pedo of iemand met alleen al zulke gedachtes het onderwijs in gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk datj e gelijk hebt. Toen die het zei niet zo bij nagedacht, maar hij had het wel over het douchen en nu denk ik gewoon ook van... Vind je het dan moeilijk om eraf te blijven ofzo![]()
![]()
!
Douchen na het gymen? Heb ik nog nooit gedaan. Maar ja, er is jammer genoeg niets wat je er aan kunt doenquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk datj e gelijk hebt. Toen die het zei niet zo bij nagedacht, maar hij had het wel over het douchen en nu denk ik gewoon ook van... Vind je het dan moeilijk om eraf te blijven ofzo![]()
![]()
!
daarom zeg ik het ookquote:
VOGEL!quote:
Om deze reactie bij me uit te lokken?quote:
Ik denk dat ik het er beter eerst met hem alleen over kan hebben dan. Maar ik weet het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja wel iets om zeker te sprake te brengen. Ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen dat er een pedo of iemand met alleen al zulke gedachtes het onderwijs in gaat.
Ik moest het altijd, vanwege hiegiejennu ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Douchen na het gymen? Heb ik nog nooit gedaan. Maar ja, er is jammer genoeg niets wat je er aan kunt doen
jaquote:
Wat ben je ook een...... TOFFE peerquote:
failquote:Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef nijnja het volgende:
HA! KWARTET
joah gewoon casualquote:Op zondag 19 april 2009 13:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het er beter eerst met hem alleen over kan hebben dan. Maar ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |