Ja ja.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
daarom houden mensen van mij, heb ik vernomen.
Naja, kan het proberen met m`n ogen dicht.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar voel jij toch neits van?
Ik vind ook eigenlijk datj e gelijk hebt. Toen die het zei niet zo bij nagedacht, maar hij had het wel over het douchen en nu denk ik gewoon ook van... Vind je het dan moeilijk om eraf te blijven ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 13:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vind dat soort shit altijd maar eng.
So?quote:
IK WIST HETquote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar voel jij toch neits van?
Goeie redenquote:
Ik snap het niet ?quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
daarom houden mensen van mij, heb ik vernomen.
Met je kvpquote:
Je zou haar dus niet doen?quote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Naja, kan het proberen met m`n ogen dicht.
Duidelijk tochquote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou haar dus niet doen?
Nahquote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou haar dus niet doen?
nja wel iets om zeker te sprake te brengen. Ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen dat er een pedo of iemand met alleen al zulke gedachtes het onderwijs in gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk datj e gelijk hebt. Toen die het zei niet zo bij nagedacht, maar hij had het wel over het douchen en nu denk ik gewoon ook van... Vind je het dan moeilijk om eraf te blijven ofzo![]()
![]()
!
Douchen na het gymen? Heb ik nog nooit gedaan. Maar ja, er is jammer genoeg niets wat je er aan kunt doenquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk datj e gelijk hebt. Toen die het zei niet zo bij nagedacht, maar hij had het wel over het douchen en nu denk ik gewoon ook van... Vind je het dan moeilijk om eraf te blijven ofzo![]()
![]()
!
daarom zeg ik het ookquote:
VOGEL!quote:
Om deze reactie bij me uit te lokken?quote:
Ik denk dat ik het er beter eerst met hem alleen over kan hebben dan. Maar ik weet het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja wel iets om zeker te sprake te brengen. Ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen dat er een pedo of iemand met alleen al zulke gedachtes het onderwijs in gaat.
Ik moest het altijd, vanwege hiegiejennu ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Douchen na het gymen? Heb ik nog nooit gedaan. Maar ja, er is jammer genoeg niets wat je er aan kunt doen
jaquote:
Wat ben je ook een...... TOFFE peerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |