quote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yesss, meiden doen meer de grafische kant en jongens meer het digitale.
Nee. Ze is gewoon normaal.quote:
Love me or hate me, it's still an obsessionquote:
Ik wou ook grafisch doen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yesss, meiden doen meer de grafische kant en jongens meer het digitale.
Weet ik niet. Zegt hij niet.quote:
Ja omdat je dan de chicks kan playen swa!quote:
Chickiequote:
Minderquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Dat is dan veul tofffergeen gebitch en zo meer
Hihi meisje.quote:
Want dat vind ik pedo shit achtig. Als je je bij jongens niet op je gemak voelt komt dat doordat je er op valt dan en dan moet hij op kankeren uit het onderwijs.quote:
Kan ik nu ookquote:Op zondag 19 april 2009 13:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja omdat je dan de chicks kan playen swa!
Ja nouja goed dat ben ik inderdaad wel met je eens ja.quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want dat vind ik pedo shit achtig. Als je je bij jongens niet op je gemak voelt komt dat doordat je er op valt dan en dan moet hij op kankeren uit het onderwijs.
Hihi, dan ben je lesbischquote:
Is ze playable dan?quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan ik nu ook
Er zit 1 meisje op de afdeling
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens.quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want dat vind ik pedo shit achtig. Als je je bij jongens niet op je gemak voelt komt dat doordat je er op valt dan en dan moet hij op kankeren uit het onderwijs.
Ze is volgens mij al bezetquote:
Vind dat soort shit altijd maar eng.quote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja nouja goed dat ben ik inderdaad wel met je eens ja.
daar voel jij toch neits van?quote:
daarom houden mensen van mij, heb ik vernomen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Desunoto het volgende:
ImTheBase, kan jij je ondertitel niet veranderen naar "lyricsspammer van Fok!" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |