Onder het aardige oppervlak.quote:
My god, dat haat ik dus. Ik kan ook wel een dagje boos zijn, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat vrouwen elkaar aan kunnen doenecht te erg soms
jaren lang ruzie maken over iets onbenulligs
![]()
Vrouwen
Zo iemand bij The Office USquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat vrouwen elkaar aan kunnen doenecht te erg soms
jaren lang ruzie maken over iets onbenulligs
![]()
Vrouwen
Ah okequote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Onder het aardige oppervlak.
[..]
My god, dat haat ik dus. Ik kan ook wel een dagje boos zijn, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo iemand bij The Office US
"Ik praat al 12 jaar niet meer tegen m`n zus en ik weet niet eens meer waarom."
Nee. Jij?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook liever een klas met meer mannen, meiden worden heel bitchy, heel snel als er meer meiden zijn, dan moeten ze zich gaan bewijzen. Zeiden ze op TV zo mooi; Vaginale onzekerheid
Daarom blijft hij renren-nen denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Desunoto het volgende:
Van teveel krentenbollen wordt ie wel dik.
jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Onder het aardige oppervlak.
[..]
My god, dat haat ik dus. Ik kan ook wel een dagje boos zijn, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.
En ik maar denken dat we in een wereld leefden waarin de man zich moest bewijzen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook liever een klas met meer mannen, meiden worden heel bitchy, heel snel als er meer meiden zijn, dan moeten ze zich gaan bewijzen. Zeiden ze op TV zo mooi; Vaginale onzekerheid
Mijn laatst klas bestond uit alleen maar mannen, opeens is het dan alleen maar bier en tietenquote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Dat schijnt heel moeilijk te zijnquote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jagewoon ff boos en dan klaar
Dat proberen ze bij mij ook nog wel, dan ben ik heel snel klaarquote:
quote:
quote:
En 1 travestiet?quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zit in een klas met 7 jongens, nouja, 6, en 9 meisjes, nouja, 10 (geen grap).
En die verhouding werkt prima.
Dat valt nog meequote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zit in een klas met 7 jongens, nouja, 6, en 9 meisjes, nouja, 10 (geen grap).
En die verhouding werkt prima.
Er moet een evenwicht zijn, dat doen ze ook bij de marine, er zijn OF alleen boten met alleen mannen, of minstens 40 (geloof ik) procent vrouwen, omdat mannen en vrouwen anders heel raar gaan doen.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn laatst klas bestond uit alleen maar mannen, opeens is het dan alleen maar bier en tieten
Nee, 1 homo en die is het meisje. Niets ergs tho, maar hij zegt zelf ook dat hij niet weet wat hij met gym moet doen. In de jongenskleedkamer (voelt hij zich niet fijn) en in de meisjeskleedkamer voelen de meisjes zich niet fijn ofzoquote:
Wiens lul groter is. En als ze dat niet kunnen bewijzen gaan ze praten over de grootste oto.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
en bij jongens noemen ze het overcompensatie
Jij zegt toch dat ie vet is?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Desunoto het volgende:
Van teveel krentenbollen wordt ie wel dik.
Dat geloof ik direct ja.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat valt nog mee![]()
Ik heb denk ik 25 meiden en 5 jongens. En dat werkt van geen kant. En dan zijn het ook nog eens allemaal kinderen.
[..]
Er moet een evenwicht zijn, dat doen ze ook bij de marine, er zijn OF alleen boten met alleen mannen, of minstens 40 (geloof ik) procent vrouwen, omdat mannen en vrouwen anders heel raar gaan doen.
Ik heb altijd in een klas gezeten met meer dames... En inderdaad... ik ken het.quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Hebben ze geen apart lerarenhok? Hadden ze bij ons altijdquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, 1 homo en die is het meisje. Niets ergs tho, maar hij zegt zelf ook dat hij niet weet wat hij met gym moet doen. In de jongenskleedkamer (voelt hij zich niet fijn) en in de meisjeskleedkamer voelen de meisjes zich niet fijn ofzo
Nietusquote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat ie vet is?
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat valt nog mee![]()
Ik heb denk ik 25 meiden en 5 jongens. En dat werkt van geen kant. En dan zijn het ook nog eens allemaal kinderen.
[..]
Er moet een evenwicht zijn, dat doen ze ook bij de marine, er zijn OF alleen boten met alleen mannen, of minstens 40 (geloof ik) procent vrouwen, omdat mannen en vrouwen anders heel raar gaan doen.
Bij de gymzalen die ik heb gezien hebben ze die niet, en dat kan met de kinderen van tegenwoordig ook niet meer, die maken overal een puinhoop van.quote:Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hebben ze geen apart lerarenhok? Hadden ze bij ons altijd
Er moet dan gelijk een zondebok zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb altijd in een klas gezeten met meer dames... En inderdaad... ik ken het.
Heel simpel: piemel tussen de benen bij de jongens.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, 1 homo en die is het meisje. Niets ergs tho, maar hij zegt zelf ook dat hij niet weet wat hij met gym moet doen. In de jongenskleedkamer (voelt hij zich niet fijn) en in de meisjeskleedkamer voelen de meisjes zich niet fijn ofzo
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Dat kan ook niet goed gaan nee.. die verhouding
Als het gesplitst wordt?quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]. Volgens mij heb ik volgend jaar een mannelijkere opleiding
Yesss, meiden doen meer de grafische kant en jongens meer het digitale.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als het gesplitst wordt?![]()
![]()
Ja maargoed voelt hij zich niet lekker bij dus.quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heel simpel: piemel tussen de benen bij de jongens.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maargoed voelt hij zich niet lekker bij dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |