wat schoenen?quote:
Ligt aan het festival, bij Appelpop komen er nu in 2 dagen 160.000 mensen (en het groeit met ongeveer 50% per jaar de afgelopen jaren).quote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou wat veel... 20.000 mensen max?
Ja hoi ik spreek je eigenlijk nooit maar gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel jarig deze maand.
Klopt, ik loop immer op sandalen.quote:
jawelquote:
toch niet met witte sokkenquote:
omgquote:Op zondag 19 april 2009 13:28 schreef Renesite het volgende:
140.000 vorig jaar.
http://www.destentor.nl/regio/zwolle/specialzwolle/bevrijdingsfestival/3084701/Toeloop-Bevrijdingsfestival-massaal.ece?start=2&sort=desc
nee. want 160*2 = 320quote:
Mits gebreide sokken,quote:
2/3 dagen staat er toch ookquote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
nee. want 160*2 = 320
Dat is geen jaar?
Hij had geeditquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
nee. want 160*2 = 320
Dat is geen jaar?
Ik wens je succesquote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef ImTheBase het volgende:
and i will tryyyyyyyyyyy, to fix youuu
quote:
EDITFAAL ! Ik had het gezien maar ik heb het uit mijn kwoot weggehaald puur om jou te te te te, te, te!quote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2/3 dagen staat er toch ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Woe denquote:
Weet ikquote:
Netjesquote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef RenRen- het volgende:
Deze week is alleen dinsdag niemand jarig, en drie op vrijdag.
Fietshaasquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
EDITFAAL ! Ik had het gezien maar ik heb het uit mijn kwoot weggehaald puur om jou te te te te, te, te!
PUNT!Lief jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen vind ik per definitie niet lief.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lief jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen vind ik per definitie niet lief.
Zijn vaak liever dan vrouwen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lief jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetjequote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lief jij?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heul niet lief.quote:
Joah maar dat is andersquote:
quote:
Ren en ik zouden je doen.quote:
Feit .quote:
quote:
OKE OKEquote:Op zondag 19 april 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah maar dat is anders![]()
Mannen zijn gewoon mannen. Tof of klootzakken.
Bij vrouwen is dat andersdaar zijn tig gradaties aan te geven
quote:
Dat is waar, maar vrouwen zijn vaak, hoe aardig ze ook zijn, daar onder ook heel gemeen.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah maar dat is anders![]()
Mannen zijn gewoon mannen. Tof of klootzakken.
Bij vrouwen is dat andersdaar zijn tig gradaties aan te geven
quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
1337
ooow jawelllquote:
waar onderquote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vrouwen zijn vaak, hoe aardig ze ook zijn, daar onder ook heel gemeen.
fapmomentje.quote:
quote:
Wat ben ik blij dat je dat met ons deelt.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vrouwen zijn vaak, hoe aardig ze ook zijn, daar onder ook heel gemeen.
Dat is inderdaad vetquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat vrouwen elkaar aan kunnen doenecht te erg soms
jaren lang ruzie maken over iets onbenulligs
![]()
Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |