Ik kwam vanaf de Turfmarkt binnen en we mochten wel tassen mee naar binnenquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.
Vorig jaar zaten er mensen die niet naar binnen gingen, die ik kende, dus daar hadden we onze tassen gelaten
Dat ligt toch echt aan je PCquote:
Das wel handigquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.
Vorig jaar zaten er mensen die niet naar binnen gingen, die ik kende, dus daar hadden we onze tassen gelaten
okequote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stel je hebt drugs in je flesje.
Volgensmijgaanermeermensen uitdroging eronderdoor op deze manier dan aan drugs als ze niets oden
Zo nu en dan werden er ook mensen gewoon afgevoerdquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgensmijgaanermeermensen uitdroging eronderdoor op deze manier dan aan drugs als ze niets oden
itbquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef ImTheBase het volgende:
I killed you, I'm not gonna crack
I like it, I'm not gonna crack
I miss you, I'm not gonna crack
quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je PC
Ik vind het prima draaien hoor op quad core x64 met 3gb geheugen
Heb echt amper vastlopers.
quote:
Tassen wel, maar drankjes niet.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kwam vanaf de Turfmarkt binnen en we mochten wel tassen mee naar binnen
Ja, inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das wel handig![]()
Snap niet dat je op zo'n gratis festival niets mee mag nemenja verplicht de veel te dure shit kopen daar
Vista is gewoon kut.quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je PC
Ik vind het prima draaien hoor op quad core x64 met 3gb geheugen
Heb echt amper vastlopers.
Op m`n werk heb ik ook een laptop met 8gb geheugen, maar blijft vaak hangen met Vista, hier thuis doet ie het prima.quote:Op zondag 19 april 2009 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]ik heb een vista laptop van HP met 4 gig geheugen en voorderestboeithetmeniet maar hij loopt soms gewoon vast
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo nu en dan werden er ook mensen gewoon afgevoerd
jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
XP is al 8 jaar oud manquote:
OH NEE STRAKSquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja![]()
oooh noos en anders gaan ze met dopjes gooien
Ik neem het meestal in m`n schoenen meequote:Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef nijnja het volgende:
En ik denk dat mensen die drugs mee willen nemen het wel anders vervoeren dan in flesjes, maargoed
Bij ons welquote:
DAT KAN NATUURLIJK NIET HEquote:
Bij zwolle moest je je tas open doen en alle flesjes en al je eten in containers gooien. En soms foulleren.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons wel![]()
Incompetente beveiligingsmensjes van het Windesheim.
Weet je wat het is. Naar het schijnt kan je met flesjes met de dop erop mensen goed slaan... of zo. Een leeg flesje niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja![]()
oooh noos en anders gaan ze met dopjes gooien
Ik heb het over zwolle.quote:Op zondag 19 april 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij zwolle moest je je tas open doen en alle flesjes en al je eten in containers gooien. En soms foulleren.
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij zwolle moest je je tas open doen en alle flesjes en al je eten in containers gooien. En soms foulleren.
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Naar het schijnt kan je met flesjes met de dop erop mensen goed slaan... of zo. Een leeg flesje niet.
Dat is de reden die wij kregen.
als ik iemand zou willen verwonden zou ik niet met een flesje slaanquote:Op zondag 19 april 2009 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Naar het schijnt kan je met flesjes met de dop erop mensen goed slaan... of zo. Een leeg flesje niet.
Dat is de reden die wij kregen.
Sexyquote:Op zondag 19 april 2009 13:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik kan ook iemand vermoorden met m'n bril, als ik goed op z'n slaap mik
Waar ben je dan naar binnen gegaan, want ik kwam dus echt niet binnen zonder dat ik mijn tas bijna ondersteboven moest kieperenquote:
Ja maar ik zwaai weer terugquote:
Ik gebruik het nietquote:Op zondag 19 april 2009 13:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik neem het meestal in m`n schoenen mee
Ik heb er ook veel deze maand, maar ik care ze nogalquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:24 schreef Renesite het volgende:
ah. iemand op hyves maar ff feliciteren. 't is jarig.
Nou wat veel... 20.000 mensen max?quote:Op zondag 19 april 2009 13:24 schreef ImTheBase het volgende:
Ik vind het terecht dat ze praktisch alles innemen, anders kunnen ze zelf de veiligheid niet garanderen bij zo'n shitload aan mensen.
Hihi, ik stiekem ook nietquote:
nja met 160 vrienden is er iedere 2/3 dagen iemand jarigquote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel deze maand, maar ik care ze nogal
Euh. In Assen misschienquote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou wat veel... 20.000 mensen max?
Hoe istquote:
Er zijn er heel veel jarig deze maand.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja met 160 vrienden is er iedere 2 dagen iemand jarig
quote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. In Assen misschienMaar Zwolle had IETS meer
Nee hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja met 160 vrienden is er iedere 2 dagen iemand jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |