Jij had toch bezoekquote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is niet op de main stage gelukkig.
Mja, of het was NJ, ik weet niet meer. Maar als ik met de search zoek op topicopener Dagonet in PUB dan vindt hij hem nietquote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dago had een topc in PUB geopend he?
Net als xQueen, net als Rick (teamgenoot), net als de papa van (ik meen) ren net als nog meer mensen die ik nu even kwijt benquote:
Daar heb je het openbaar vervoer voor, kan hij naar mij komen in zwollequote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Assen heeft niet echt een bijzondere line-up.
Ik weet niet. Als jullie met z'n tweeen zijn. Ik vind jullie tof, maar ik heb die kenissen van me al een jaar niet gezienquote:Op zondag 19 april 2009 @ 12:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als er een paar meer mensen komen lijkt me het toch wel tof.
Preciesquote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar heb je het openbaar vervoer voor, kan hij naar mij komen in zwolle
ff kijkenquote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of het was NJ, ik weet niet meer. Maar als ik met de search zoek op topicopener Dagonet in PUB dan vindt hij hem niet
Hoi stadsgenoot.quote:Op zondag 19 april 2009 13:06 schreef nijnja het volgende:
Hoi.
quote:
Dat doe je inderdaadquote:
Whehe, ik zat dat user feedback terug te lezen, wat jij gemaakt had, fucking geniaalquote:
Joh echtquote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Renesite het volgende:
Wat wel keistom was: je mocht geen doppen meenemen op flesjes!
quote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, ik zat dat user feedback terug te lezen, wat jij gemaakt had, fucking geniaalIedereen zei dat ik een bierdrinkende, weinig slapende eeuwige student was
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Renesite het volgende:
Nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh echtDat is al jaaaaaaren bij de meeste festivals
Groningen niet. Gewoon doorlopen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jain Assen mag je helemaal niets meenemen. Staan ze met containers bij de hekken
OV is wel druk, maar ik heb geen andere keus.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:08 schreef Renesite het volgende:
Vorig jaar met de auto geweest. Dit jaar misschien dan wel weer. Is veel relaxer. OV!
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad![]()
![]()
hendig
Zwolle ook niet. Ik deed altijd mn eten in mn BH en mn drinken in mn broek, daar voelen ze toch nietquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jain Assen mag je helemaal niets meenemen. Staan ze met containers bij de hekken
quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Renesite het volgende:
quote:
Neequote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Zwolle ook niet. Ik deed altijd mn eten in mn BH en mn drinken in mn broek, daar voelen ze toch niet
Mwa, van mij hoeft het niet zo nodig eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
mooi topic hebinnenkort weer eens doen?
quote:Op zondag 19 april 2009 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt! Echt nérgens.
Ik kom dan nooit op pinkpop/lowlands, maar op andere bevrijdingsfestivals en zo nooit
Wat was hetquote:
Nja minder kliekerig truequote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, van mij hoeft het niet zo nodig eerlijk gezegd
Of je koopt betere hardwarequote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Renesite het volgende:
Ik heb allerlei vista zut uitgezet. Op eens is mijn laptopje wel weer snel![]()
Sowieso, als we hem openen gaat hij gelijk dichtquote:
Dan zou ik alles wat weg moet opdrinken/eten, en dan over die lui heen kotsenquote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Echt zo triest, was het 30 graden, ja je mag geen flesjes met water meebrengen
quote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso, als we hem openen gaat hij gelijk dicht
Nee je moet het daar kopen met muntjes. Ben je daar om 10 uur, gaat de muntjesverkoop pas om 12 uur open. Daar sta je dan 20min in de rij, je staat 10min te wachten voor drinken, krijgt een goedkoop plastic bekertje drinken mee voor te duur en ondertussen blijven ze maar omroepen dat je genoeg moet drinkenquote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Stel je geeft iemand een watervergiftiging, ik geef die mensen helemaal gelijk hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
En kut.quote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef Desunoto het volgende:
Vista is echt traag ja.
Slaat echt nergens opquote:Op zondag 19 april 2009 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee je moet het daar kopen met muntjes. Ben je daar om 10 uur, gaat de muntjesverkoop pas om 12 uur open. Daar sta je dan 20min in de rij, je staat 10min te wachten voor drinken, krijgt een goedkoop plastic bekertje drinken mee voor te duur en ondertussen blijven ze maar omroepen dat je genoeg moet drinken!
Gelukkig had ik AA-drink met een folietje over het flesje![]()
Toen ze ons het vertelden liepen we weg, draaiden alle doppen eraf, deze dumpen we in een plastic zakje in de BH van een van de vrouwelijke reisgezellen en zijn met de handen vol flesjes drinken en 2 literflessen naar binnen gelopen. Dat mocht schijnbaar wel.
Stel je hebt drugs in je flesje.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Stel je geeft iemand een watervergiftiging, ik geef die mensen helemaal gelijk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |