Ik kwam vanaf de Turfmarkt binnen en we mochten wel tassen mee naar binnenquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.
Vorig jaar zaten er mensen die niet naar binnen gingen, die ik kende, dus daar hadden we onze tassen gelaten
Dat ligt toch echt aan je PCquote:
Das wel handigquote:Op zondag 19 april 2009 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, fuckoff hoor.
Vorig jaar zaten er mensen die niet naar binnen gingen, die ik kende, dus daar hadden we onze tassen gelaten
okequote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stel je hebt drugs in je flesje.
Volgensmijgaanermeermensen uitdroging eronderdoor op deze manier dan aan drugs als ze niets oden
Zo nu en dan werden er ook mensen gewoon afgevoerdquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgensmijgaanermeermensen uitdroging eronderdoor op deze manier dan aan drugs als ze niets oden
itbquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef ImTheBase het volgende:
I killed you, I'm not gonna crack
I like it, I'm not gonna crack
I miss you, I'm not gonna crack
quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je PC
Ik vind het prima draaien hoor op quad core x64 met 3gb geheugen
Heb echt amper vastlopers.
quote:
Tassen wel, maar drankjes niet.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kwam vanaf de Turfmarkt binnen en we mochten wel tassen mee naar binnen
Ja, inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das wel handig![]()
Snap niet dat je op zo'n gratis festival niets mee mag nemenja verplicht de veel te dure shit kopen daar
Vista is gewoon kut.quote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je PC
Ik vind het prima draaien hoor op quad core x64 met 3gb geheugen
Heb echt amper vastlopers.
Op m`n werk heb ik ook een laptop met 8gb geheugen, maar blijft vaak hangen met Vista, hier thuis doet ie het prima.quote:Op zondag 19 april 2009 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]ik heb een vista laptop van HP met 4 gig geheugen en voorderestboeithetmeniet maar hij loopt soms gewoon vast
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo nu en dan werden er ook mensen gewoon afgevoerd
jaquote:Op zondag 19 april 2009 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
XP is al 8 jaar oud manquote:
OH NEE STRAKSquote:Op zondag 19 april 2009 @ 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja![]()
oooh noos en anders gaan ze met dopjes gooien
Ik neem het meestal in m`n schoenen meequote:Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef nijnja het volgende:
En ik denk dat mensen die drugs mee willen nemen het wel anders vervoeren dan in flesjes, maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |