gast verlaat onsquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
heeft er nog iemand lekkere borsten, van die lekkere dingen om tegen elkaar te waaien
dagdag, krijg een zweer aan je anusquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
heeft er nog iemand lekkere borsten, van die lekkere dingen om tegen elkaar te waaien
Even juicyhil roepen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi.quote:
En Sanna houdt van mij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hou van Sanna.
Je riep.quote:
Doe ik haar kutje, doet zij jouw penis.quote:
Gastquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe ik haar kutje, doet zij jouw penis.
Je zit op 2 browsers?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:35 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi zal mezelf even voorstellen
ben sjaak, woon op camper
getrouwd vrouw
woonplaats eindhoven
leeftijd 53
doel fok mod worden
dagdag, sterf afquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:35 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi zal mezelf even voorstellen
ben sjaak, woon op camper
getrouwd vrouw
woonplaats eindhoven
leeftijd 53
doel fok mod worden
omdat jij het altijd verpestquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:38 schreef dagdag het volgende:
waarom krijg ik overal de schuld van, het is bijna kerst
en hier zit iedereen mij te zeiken
debielen
wat gast, jij komt hierquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
[..]
omdat jij het altijd verpest
Ik ben het eens met je sig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel hard met die notes
hoeveel heb je er al?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een idee gekregenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.
net zoiets als een vierkante cirkel, klinkt leuk, maar je krijgt het nooit voor elkaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.
Krijg je een IP ban.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
65
Ja, als ik weer een ban krijg, kom ik gewoon met miljoenen kloons.
Mag ik een banknopquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zoiets als een vierkante cirkel, klinkt leuk, maar je krijgt het nooit voor elkaar
quote:
65 maar? Op 18000 posts?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
65
Ja, als ik weer een ban krijg, kom ik gewoon met miljoenen kloons.
En wanneer post je je tits?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik ook met mijnemaar nu heb ik zelf toegang tot kpd gelukkig
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
proxy, laptop met draadloos internet bij de buren
Geloof ik nietquote:
ja maar jij ben een hacker met zweet op zijn dikke rugquote:
Je weet dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar jij ben een hacker met zweet op zijn dikke rug
picsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Hoi Bobquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]zo meisje rustig, pm eerst je adres .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zien we wel wat eruit komt
kusjes belletje en hartjes dagdagagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Krijgt kankerquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
zo meisje rustig, pm eerst je adres .
dan zien we wel wat eruit komt
kusjes belletje en hartjes dagdag
Tr geplaatstquote:
Heeeeeey BTtjuh!!!quote:
Nou en joh. Daar krijg ik hoogstens een note voor.quote:
er zijn er maar 10 noemenswaardig, en dan gaan er ook nog 3 over 1 postquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 1 note per 1000 postsen daar zit nog een positieve bij ook
!
maar het was een grapjequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en joh. Daar krijg ik hoogstens een note voor.
heb je nietquote:
Hoeveel streken heb ik uitgehaald?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn er maar 10 noemenswaardig, en dan gaan er ook nog 3 over 1 postje hebt maar 4 echte ''streken'' (
) uitgehaald
Hoeveel notes hebben de mods zelf eigenlijk verzameld vóór hun modtijd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn er maar 10 noemenswaardig, en dan gaan er ook nog 3 over 1 postje hebt maar 4 echte ''streken'' (
) uitgehaald
Luiwammesquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga nog even slapen. Ben nog moe van vannacht
ik 15 waarvan 1 positievequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoeveel notes hebben de mods zelf eigenlijk verzameld vóór hun modtijd?
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je niet
was die gemeend wd of niet
ongetwijfeld te veel, van de 66 zie ik er geen een positievequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel streken heb ik uitgehaald?
Bedoel je niet het minimale?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Rosbief het volgende:
Wat is het maximale aantal notes om nog mod te mogen worden?
11quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Rosbief het volgende:
66? Een kwartier geleden waren het er nog 65quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ongetwijfeld te veel, van de 66 zie ik er geen een positieve
Jij krijgt gewoon automatisch notes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
66? Een kwartier geleden waren het er nog 65
Ik vind dat dus echt niet kunnen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik 15 waarvan 1 positieveen bio wel meer volgens mij
Hoiquote:
Nee, een mod zou maximaal 2 notes mogen hebben eigenlijk. Ik stel me bij deze beschikbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt niet kunnen eigenlijk
Ja zelfs eentje waarin remlof ooh laat maar zegtquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
) uitgehaald
Op hetzelfde als al mijn postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Dan moet je eerst ditte installeren waarschijnlijk: http://www.softpedia.com/(...)e-MultiPatcher.shtmlquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoihee Bobby, ik krijg iets niet voor elkaar op mn computer.. Misschien weet jij het wel
Ik had een thema gedownload voor XP, een rar die ik moest uitpakken in een bepaalde map, dat deed ik..
Maar dan staat er:
Double click on “luna.msstyles”
Select “Noir” from “Color Scheme”
Maar Noir staat niet bij mn thema'swat nu? Dwing me niet om weer in DIG te posten
!
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een mod zou maximaal 2 notes mogen hebben eigenlijk. Ik stel me bij deze beschikbaar.
Het wachten is nu natuurlijk op zo'n flauwe mod die ons notes geeft zodat we boven de 2 uitkomenquote:
voor users met een R als begin letter 144, zo uit mn hoofdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Rosbief het volgende:
reetveter kan dus mod worden nu?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor users met een R als begin letter 144, zo uit mn hoofd
Negatieve neem ik aan, maar ik heb vast ook positieve?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik installeerde dat en nu heeft ie dat kankerlelijke grijze oude windows thema er opeens op gezetquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ditte installeren waarschijnlijk: http://www.softpedia.com/(...)e-MultiPatcher.shtml
Anders kun je geen andere themes instellen.
WTF hoe kom je aan 144 notesquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm dr maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:03 schreef dagdag het volgende:
swarmahoer kan je de tr lezen, en het voorstellen achter de schermen
Ook niet als je opnieuw opstart?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik installeerde dat en nu heeft ie dat kankerlelijke grijze oude windows thema er opeens op gezeten ik kan het thema niet wijzigen..
Erg lief dagdag, maar zoals je ziet wist bobby het antwoord alquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
achtergrond vraag van vriendin
nou dan open voor je bt
Whehe, mensen die zomaar alles klakkeloos installerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik installeerde dat en nu heeft ie dat kankerlelijke grijze oude windows thema er opeens op gezeten ik kan het thema niet wijzigen..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg lief dagdag, maar zoals je ziet wist bobby het antwoord almaar toch bedankt
!
niet in de laatste helftquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Negatieve neem ik aan, maar ik heb vast ook positieve?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whehe, mensen die zomaar alles klakkeloos installeren
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
Dwing me niet om weer in DIG te posten !
1e helft heb ik niet gelezenquote:
jongeman je weet dat swarma zijn baan als mod kan verliezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Plemp ze hier maar neer, dan lees ik ze wel.
Wel meerdere malen.quote:
Oh nee, dat wil ik idd niet op m'n geweten hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
jongeman je weet dat swarma zijn baan als mod kan verliezen
Jij wilde nooit mod worden zei je toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een mod zou maximaal 2 notes mogen hebben eigenlijk. Ik stel me bij deze beschikbaar.
dat ligt eraan of ik dan mod benquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh nee, dat wil ik idd niet op m'n geweten hebben.
Je bent al ooit mod geweest. Blijkbaar kon je toen niet met de druk omgaan.quote:
Klopt, vandaar de "quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij wilde nooit mod worden zei je toch?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, ik ga swarma eten met Biogarde yoghurt en een krentenbol als toetje terwijl ik naar Adelante van Sash! luister.
En om 18uur komt de boswachter langs om de laatste vogelstanden door te nemen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, ik ga swarma eten met Biogarde yoghurt en een krentenbol als toetje terwijl ik naar Adelante van Sash! luister.
quote:
wordt je niet meer want je loog tegen mijquote:
Nee, dat heeft ie net al gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En om 18uur komt de boswachter langs om de laatste vogelstanden door te nemen?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wordt je niet meer want je loog tegen mij
hoezoquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wordt je niet meer want je loog tegen mij
#carequote:
je pm net, je zei van niet, maar t was wel zoquote:
wie zei dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je pm net, je zei van niet, maar t was wel zoen nu werkt ie niet meer
Maar jij wilt het niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Laat het volk stemmen, en ik word mod.
de klooncheckquote:
mocht er een rechtenverandering optreden bij jouw account kan ik al raden welke kant die opgaatquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, mod van klb zou ik wel willen worden.
Geen rechten meer?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mocht er een rechtenverandering optreden bij jouw account kan ik al raden welke kant die opgaat
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mocht er een rechtenverandering optreden bij jouw account kan ik al raden welke kant die opgaat
quote:
was ie geband? waarom?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:43 schreef Marurk het volgende:
BTW, is Zotheid nog niet terug van z'n ban?
dan heeft ie nog niet gemailt denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:43 schreef Marurk het volgende:
BTW, is Zotheid nog niet terug van z'n ban?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
Zotheid weet niet wanneer te stoppen, mail maar over 48 uur.
HAHAHAquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
Zotheid en ik hebben allebei iets van een verkoper gekocht in V&A, maar dat verkoopproces wil voor geen meter.
Die gast heeft mijn geld al bijna 2 weken, en nog niks ontvangen. Ben wel benieuwd of Zotheid wel zijn waar geleverd heeft gekregen.
Heb die verkoper ook weer gePM't, maar hij reageert niet
Bwahaa, vooruitbetalen bij particulieren!!1 Hoe dom mensen soms kunnen zijn hequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
Zotheid en ik hebben allebei iets van een verkoper gekocht in V&A, maar dat verkoopproces wil voor geen meter.
Die gast heeft mijn geld al bijna 2 weken, en nog niks ontvangen. Ben wel benieuwd of Zotheid wel zijn waar geleverd heeft gekregen.
voor n aantal tientjes zou ik dat ook wel doen, maar 90 euro zou ik t eerder zelf op gaan halen ofzo... waarover gaat het eigelijk? welk productquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bwahaa, vooruitbetalen bij particulieren!!1 Hoe dom mensen soms kunnen zijn he![]()
Achja, een paar trojans is het gevolg, maar dat kan mn virusscanner prima hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whehe, mensen die zomaar alles klakkeloos installeren
studieboek (quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor n aantal tientjes zou ik dat ook wel doen, maar 90 euro zou ik t eerder zelf op gaan halen ofzo... waarover gaat het eigelijk? welk product
Ja zotheid had ook een PM ban geloof ik, daar baalde ie van want zo kon hij die verkoper ook niet bereiken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
ik doel eerder op alle rotzooi die weer in je register komt te staan. Maar als je regelmatig windows opnieuw installeert maakt dat ook weinig uit. Dus eigenlijk raakt mijn opmerking kant. Noch wal. Oftewel: anti-klacht, bijna danquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, een paar trojans is het gevolg, maar dat kan mn virusscanner prima hebben
Hmmmm ok.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zotheid had ook een PM ban geloof ik, daar baalde ie van want zo kon hij die verkoper ook niet bereiken.
Jij bent irritant zegquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bwahaa, vooruitbetalen bij particulieren!!1 Hoe dom mensen soms kunnen zijn he![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
dat is niet zo, niet in eerste instantie iig, geen idee waar het vanaf hangtquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het trouwens zo kankerzielig dat je ook meteen een pmban krijgt als je een forumban hebt
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het trouwens zo kankerzielig dat je ook meteen een pmban krijgt als je een forumban hebt
Jezus, allemaal laagdrempelige HBO-stof, dat plaatjesboek van Hibbelerquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmmmm ok.
Denk dat het op zich wel goed moet komen, want de anderen in het topic hebben alles wel geleverd (al duurde het bij één iemand ook vrij lang).
Kut gek, als ik iets verkoop, en ik krijg geld gestort, gaat het pakketje de dag erna meteen op de post
Het topic: [TK] Studieboeken Geneeskunde, BioMedische, HBO-V e.a.
Dat had ik anders nooit hoor..quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Toen ik voor dat crane gebeuren (wat was dat leuk zeg, godverquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is niet zo, niet in eerste instantie iig, geen idee waar het vanaf hangt
Ik heb Gray's Anatomy gekocht van 'm, die staat niet in de OP.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jezus, allemaal laagdrempelige HBO-stof, dat plaatjesboek van Hibbelerwat moet je daarmee op de TU ?
Idd, ik raak in een negatieve spiraal door fok.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent irritant zegmaar ik neem sowieso niets meer van jou aan sinds je bijzonder wereldvreemde uitspraken van de laatste tijd.
bij normale mensen die ''gewoon'' geband worden zit er geen pm ban bij, evenals FP, of fobo ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen ik voor dat crane gebeuren (wat was dat leuk zeg, godver) kreeg iedereen er een gratis pmban bij, fucking triest.
Als ik iets verkoop moeten ze het maar komen halen. Ik ben geen postorderbedrijfquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als jij iets verkoopt aan iemand, dan stuur je het zeker gewoon op, en betaling verwacht je achteraf?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als ik iets verkoop moeten ze het maar komen halen. Ik ben geen postorderbedrijf
Ik heb ooit een pm-box ban gehad toen ik allemaal ongevraagd smerige plaatjes kreeg toegestuurd van niet nader te noemen users, like wtfg alsof ik daar iets aan kon doen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij normale mensen die ''gewoon'' geband worden zit er geen pm ban bij, evenals FP, of fobo ofzo
die worden gegeven als je je daar ook misdraagd of als je n euvre ban krijgt
Kusjes!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga eten en na het eten naar de sauna, ciaooo![]()
!
WTFquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als ik iets verkoop moeten ze het maar komen halen. Ik ben geen postorderbedrijf
Ik heb vaak zat een pmban cadeau gekregen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij normale mensen die ''gewoon'' geband worden zit er geen pm ban bij, evenals FP, of fobo ofzo
die worden gegeven als je je daar ook misdraagd of als je n euvre ban krijgt
Saunaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga eten en na het eten naar de sauna, ciaooo![]()
!
Maar jij bent ook geen normaal mensquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat een pmban cadeau gekregen.
omdat jij ook meerdere bans gehad hebt, geen idee wat je met je pm's deed waardoor die geblokkeerd zijn, maar maak je geen zorgen, t zal nooit meer gebeuren, alleen een forum en pm banquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat een pmban cadeau gekregen.
Zou echt fucking triest zijn als mijn account door de shredder gaat, alleen omdat remlof er niet tegen kan dat ik soms grappen maak over joden. Wat een gejankquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat jij ook meerdere bans gehad hebt, geen idee wat je met je pm's deed waardoor die geblokkeerd zijn, maar maak je geen zorgen, t zal nooit meer gebeuren, alleen een forum en pm ban
Dan maak je toch LiamGallagher?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou echt fucking triest zijn als mijn account door de shredder gaat, alleen omdat remlof er niet tegen kan dat ik soms grappen maak over joden. Wat een gejank
Skylark?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:10 schreef Skylark. het volgende:
Raad eens wie gister met fucking veel lekkere wijven op de foto is gegaan, maar te zat was om wat te hosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dan rot je maar op!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat ook gewoon NIET doen.
ik had je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
Ik zie remlof niet hoor?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Rosbief het volgende:
Moet je voor de grap eens googlen op 'reincarnatie hitler' en kijken wie je dan krijgt als eerste hit lollerzzss!!1![]()
![]()
![]()
de 3e hit bedoel je, met die bush ''karikatuur''quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Rosbief het volgende:
Moet je voor de grap eens googlen op 'reincarnatie hitler' en kijken wie je dan krijgt als eerste hit lollerzzss!!1![]()
![]()
![]()
goed bezigquote:
Het floepte er zo uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de 3e hit bedoel je, met die bush ''karikatuur''?
[..]
goed bezig
Nee, ik krijg zotheid als eerste hitquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de 3e hit bedoel je, met die bush ''karikatuur''?
ik heb geen safe seach onzin aanstaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, ik krijg zotheid als eerste hit
Nee hoor, dan krijgen we note-inflatiequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het echt nodig om voor elk wissewasje een note te geven?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijgen we note-inflatie
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
Mwah het is gewoon google hoor.. Ik kan ook niet aan Kim-Jong Il toestemming vragen als ik een plaatje post van hemquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
als hij zn foto wil plaatsen zal die dat zelf wel doen hier, denk je niet
Is hier alquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijgen we note-inflatie
Oh?quote:
Niks verboden aan, het staat ook in z'n fobo. dus ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
als hij zn foto wil plaatsen zal die dat zelf wel doen hier, denk je niet
hangt van de context af natuurlijk, blijkbaar heb ik deze user verkeerd ingeschat nu ik zie hoe die zich gedraagtquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef Marurk het volgende:
WTF, krijg je nu ook al notes bij een friet/patat-discussie?
Wat een heerlijke dag
wat een kutuserquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangt van de context af natuurlijk, blijkbaar heb ik deze user verkeerd ingeschat nu ik zie hoe die zich gedraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome backquote:
Hoi! Lees je fobo eens joh!quote:
Dank je wel!quote:
He verdomme, nu heb je je 'reincarnatie hitler' pic weggehaaldquote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
Dank je wel!
Nu moet ik weer helemaal opnieuw krediet opbouwen zeker?
Ja, in goede staat. Netjes verpakt. Op een lichte vlek aan de binnenkant van een van de zijkanten na geen gebruiksschade.quote:
We weten allemaal watvoor vlek dat is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, in goede staat. Netjes verpakt. Op een lichte vlek aan de binnenkant van een van de zijkanten na geen gebruiksschade.
Dat komt vast nog wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Sorry!
Dat geeft mij wat meer hoop, want ik heb nog steeds niks
Ik heb je gemist!quote:
Die ene baggeraar.quote:
Straks als Remlof weg is!!!11quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ken een leuk trucje voor je sig. Moet je echt doen joh.
Ik werd dat gezeik over die foto wel een beetje zat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
He verdomme, nu heb je je 'reincarnatie hitler' pic weggehaald
En bedankt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We weten allemaal watvoor vlek dat is.
Vreemd dat sommige open haarden een deurtje hebben, wat is er dan nog open aan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En bedankt.
*Gooit boek in de open haard.
hij doet het nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik werd dat gezeik over die foto wel een beetje zat.
Helemaal nu google er ook mee begon te fucken.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En bedankt.
*Gooit boek in de open haard.
Hihi, van Rossum.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
hij doet het nog gewoon hoor![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=reincarnatie%20hitler&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Die van mij niet hoor!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vreemd dat sommige open haarden een deurtje hebben, wat is er dan nog open aan?
Jajajaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=reincarnatie%20hitler&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Je zegt het zelf. Met de deur.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vreemd dat sommige open haarden een deurtje hebben, wat is er dan nog open aan?
WTFquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
BP.quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |