gast verlaat onsquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
heeft er nog iemand lekkere borsten, van die lekkere dingen om tegen elkaar te waaien
dagdag, krijg een zweer aan je anusquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
heeft er nog iemand lekkere borsten, van die lekkere dingen om tegen elkaar te waaien
Even juicyhil roepen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi.quote:
En Sanna houdt van mij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hou van Sanna.
Je riep.quote:
Doe ik haar kutje, doet zij jouw penis.quote:
Gastquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe ik haar kutje, doet zij jouw penis.
Je zit op 2 browsers?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:35 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi zal mezelf even voorstellen
ben sjaak, woon op camper
getrouwd vrouw
woonplaats eindhoven
leeftijd 53
doel fok mod worden
dagdag, sterf afquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:35 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi zal mezelf even voorstellen
ben sjaak, woon op camper
getrouwd vrouw
woonplaats eindhoven
leeftijd 53
doel fok mod worden
omdat jij het altijd verpestquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:38 schreef dagdag het volgende:
waarom krijg ik overal de schuld van, het is bijna kerst
en hier zit iedereen mij te zeiken
debielen
wat gast, jij komt hierquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
[..]
omdat jij het altijd verpest
Ik ben het eens met je sig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel hard met die notes
hoeveel heb je er al?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een idee gekregenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.
net zoiets als een vierkante cirkel, klinkt leuk, maar je krijgt het nooit voor elkaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.
Krijg je een IP ban.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
65
Ja, als ik weer een ban krijg, kom ik gewoon met miljoenen kloons.
Mag ik een banknopquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zoiets als een vierkante cirkel, klinkt leuk, maar je krijgt het nooit voor elkaar
quote:
65 maar? Op 18000 posts?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
65
Ja, als ik weer een ban krijg, kom ik gewoon met miljoenen kloons.
En wanneer post je je tits?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deed ik ook met mijnemaar nu heb ik zelf toegang tot kpd gelukkig
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
proxy, laptop met draadloos internet bij de buren
Geloof ik nietquote:
ja maar jij ben een hacker met zweet op zijn dikke rugquote:
Je weet dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar jij ben een hacker met zweet op zijn dikke rug
picsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Hoi Bobquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]zo meisje rustig, pm eerst je adres .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zien we wel wat eruit komt
kusjes belletje en hartjes dagdagagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Krijgt kankerquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
zo meisje rustig, pm eerst je adres .
dan zien we wel wat eruit komt
kusjes belletje en hartjes dagdag
Tr geplaatstquote:
Heeeeeey BTtjuh!!!quote:
Nou en joh. Daar krijg ik hoogstens een note voor.quote:
er zijn er maar 10 noemenswaardig, en dan gaan er ook nog 3 over 1 postquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 1 note per 1000 postsen daar zit nog een positieve bij ook
!
maar het was een grapjequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en joh. Daar krijg ik hoogstens een note voor.
heb je nietquote:
Hoeveel streken heb ik uitgehaald?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn er maar 10 noemenswaardig, en dan gaan er ook nog 3 over 1 postje hebt maar 4 echte ''streken'' (
) uitgehaald
Hoeveel notes hebben de mods zelf eigenlijk verzameld vóór hun modtijd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn er maar 10 noemenswaardig, en dan gaan er ook nog 3 over 1 postje hebt maar 4 echte ''streken'' (
) uitgehaald
Luiwammesquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga nog even slapen. Ben nog moe van vannacht
ik 15 waarvan 1 positievequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoeveel notes hebben de mods zelf eigenlijk verzameld vóór hun modtijd?
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je niet
was die gemeend wd of niet
ongetwijfeld te veel, van de 66 zie ik er geen een positievequote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel streken heb ik uitgehaald?
Bedoel je niet het minimale?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Rosbief het volgende:
Wat is het maximale aantal notes om nog mod te mogen worden?
11quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Rosbief het volgende:
Wat is het maximale aantal notes om nog mod te mogen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |