gast verlaat onsquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
heeft er nog iemand lekkere borsten, van die lekkere dingen om tegen elkaar te waaien
dagdag, krijg een zweer aan je anusquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
heeft er nog iemand lekkere borsten, van die lekkere dingen om tegen elkaar te waaien
Even juicyhil roepen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:29 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi.quote:
En Sanna houdt van mij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hou van Sanna.
Je riep.quote:
Doe ik haar kutje, doet zij jouw penis.quote:
Gastquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe ik haar kutje, doet zij jouw penis.
Je zit op 2 browsers?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:35 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi zal mezelf even voorstellen
ben sjaak, woon op camper
getrouwd vrouw
woonplaats eindhoven
leeftijd 53
doel fok mod worden
dagdag, sterf afquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:35 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
Hoi zal mezelf even voorstellen
ben sjaak, woon op camper
getrouwd vrouw
woonplaats eindhoven
leeftijd 53
doel fok mod worden
omdat jij het altijd verpestquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:38 schreef dagdag het volgende:
waarom krijg ik overal de schuld van, het is bijna kerst
en hier zit iedereen mij te zeiken
debielen
wat gast, jij komt hierquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
[..]
omdat jij het altijd verpest
Ik ben het eens met je sig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel hard met die notes
hoeveel heb je er al?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een idee gekregenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.
net zoiets als een vierkante cirkel, klinkt leuk, maar je krijgt het nooit voor elkaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je geen ban krijgt.
Krijg je een IP ban.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
65
Ja, als ik weer een ban krijg, kom ik gewoon met miljoenen kloons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |