ik had je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
Zotheid en ik hebben allebei iets van een verkoper gekocht in V&A, maar dat verkoopproces wil voor geen meter.
Die gast heeft mijn geld al bijna 2 weken, en nog niks ontvangen. Ben wel benieuwd of Zotheid wel zijn waar geleverd heeft gekregen.
Heb die verkoper ook weer gePM't, maar hij reageert niet
Ik zie remlof niet hoor?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Rosbief het volgende:
Moet je voor de grap eens googlen op 'reincarnatie hitler' en kijken wie je dan krijgt als eerste hit lollerzzss!!1![]()
![]()
![]()
de 3e hit bedoel je, met die bush ''karikatuur''quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Rosbief het volgende:
Moet je voor de grap eens googlen op 'reincarnatie hitler' en kijken wie je dan krijgt als eerste hit lollerzzss!!1![]()
![]()
![]()
goed bezigquote:
Het floepte er zo uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de 3e hit bedoel je, met die bush ''karikatuur''?
[..]
goed bezig
Nee, ik krijg zotheid als eerste hitquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de 3e hit bedoel je, met die bush ''karikatuur''?
ik heb geen safe seach onzin aanstaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, ik krijg zotheid als eerste hit
Nee hoor, dan krijgen we note-inflatiequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het echt nodig om voor elk wissewasje een note te geven?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijgen we note-inflatie
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
Mwah het is gewoon google hoor.. Ik kan ook niet aan Kim-Jong Il toestemming vragen als ik een plaatje post van hemquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
als hij zn foto wil plaatsen zal die dat zelf wel doen hier, denk je niet
Is hier alquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijgen we note-inflatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |