quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef denkjedat het volgende:
wou laatst schoenen kopen van bryan181
zei dat ik er nog even over na wou denken of ik de schoenen ook echt wou.
vertrouwde het alleen niet omdat hij het zsm geregeld wou hebben met betalingen e.d.
Bovenstaande uit een topic van bryan181quote:
naja ik had een vermoeden en ik had nog nooit gekocht op internet dus ben je altijd nog meer op je hoedequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande uit een topic van bryan181
Dan doe je het goed, als e het niet goed doet hoor je et vanzelf. Positieviteit is altijd extraquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik doe zo me best he om netjes te versturen, en heb nog niet 1x een review gehad
Je kan per pm aan de kopende partij even melden dat je een review van de deal zal geven in het ervaringentopic en het op prijs zou stellen als hij/zij hetzelfde zou doen. Dat is geen probleem, als je diegene maar niet volspamdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik doe zo me best he om netjes te versturen, en heb nog niet 1x een review gehad
delano.888quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Van deze kant ook prima ervaring! Ik had twee harde schijven overgekocht van Dahei. Ik schrok eventjes toen ik zag dat de postbode een bubbelenvelop in handen had, maar het bleek toch uitstekend verpakt. Chapeau!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef dahei het volgende:
Goede ervaringen
ColtZ40, snel betaald en houd zich aan zijn woord
Edmonddantes, snelle deal en snel overgemaakt, netjes!
Slechte ervaringen
Groggy, deal gemaakt in topic [TK] Freecom DVB-T (Digitenne) ontvanger , via PM bankgegevens gemailt waarna hij het zou overmaken. Ondanks een updateverzoek van mijn kant in zowel het forum en via PM geen enkele reactie en ook het geld is niet ontvangen. Oppassen dus met deze heer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |