66? Een kwartier geleden waren het er nog 65quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ongetwijfeld te veel, van de 66 zie ik er geen een positieve
Jij krijgt gewoon automatisch notes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
66? Een kwartier geleden waren het er nog 65
Ik vind dat dus echt niet kunnen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik 15 waarvan 1 positieveen bio wel meer volgens mij
Hoiquote:
Nee, een mod zou maximaal 2 notes mogen hebben eigenlijk. Ik stel me bij deze beschikbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt niet kunnen eigenlijk
Ja zelfs eentje waarin remlof ooh laat maar zegtquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn er maar 10 noemenswaardig, en dan gaan er ook nog 3 over 1 postje hebt maar 4 echte ''streken'' (
) uitgehaald
Op hetzelfde als al mijn postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Dan moet je eerst ditte installeren waarschijnlijk: http://www.softpedia.com/(...)e-MultiPatcher.shtmlquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoihee Bobby, ik krijg iets niet voor elkaar op mn computer.. Misschien weet jij het wel
Ik had een thema gedownload voor XP, een rar die ik moest uitpakken in een bepaalde map, dat deed ik..
Maar dan staat er:
Double click on “luna.msstyles”
Select “Noir” from “Color Scheme”
Maar Noir staat niet bij mn thema'swat nu? Dwing me niet om weer in DIG te posten
!
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een mod zou maximaal 2 notes mogen hebben eigenlijk. Ik stel me bij deze beschikbaar.
Het wachten is nu natuurlijk op zo'n flauwe mod die ons notes geeft zodat we boven de 2 uitkomenquote:
voor users met een R als begin letter 144, zo uit mn hoofdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Rosbief het volgende:
Wat is het maximale aantal notes om nog mod te mogen worden?
reetveter kan dus mod worden nu?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor users met een R als begin letter 144, zo uit mn hoofd
Negatieve neem ik aan, maar ik heb vast ook positieve?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik installeerde dat en nu heeft ie dat kankerlelijke grijze oude windows thema er opeens op gezetquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ditte installeren waarschijnlijk: http://www.softpedia.com/(...)e-MultiPatcher.shtml
Anders kun je geen andere themes instellen.
WTF hoe kom je aan 144 notesquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pm dr maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:03 schreef dagdag het volgende:
swarmahoer kan je de tr lezen, en het voorstellen achter de schermen
Ook niet als je opnieuw opstart?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik installeerde dat en nu heeft ie dat kankerlelijke grijze oude windows thema er opeens op gezeten ik kan het thema niet wijzigen..
Erg lief dagdag, maar zoals je ziet wist bobby het antwoord alquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
achtergrond vraag van vriendin
nou dan open voor je bt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |