Whehe, mensen die zomaar alles klakkeloos installerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik installeerde dat en nu heeft ie dat kankerlelijke grijze oude windows thema er opeens op gezeten ik kan het thema niet wijzigen..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg lief dagdag, maar zoals je ziet wist bobby het antwoord almaar toch bedankt
!
niet in de laatste helftquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Negatieve neem ik aan, maar ik heb vast ook positieve?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whehe, mensen die zomaar alles klakkeloos installeren
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
Dwing me niet om weer in DIG te posten !
1e helft heb ik niet gelezenquote:
jongeman je weet dat swarma zijn baan als mod kan verliezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Plemp ze hier maar neer, dan lees ik ze wel.
Wel meerdere malen.quote:
Oh nee, dat wil ik idd niet op m'n geweten hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
jongeman je weet dat swarma zijn baan als mod kan verliezen
Jij wilde nooit mod worden zei je toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een mod zou maximaal 2 notes mogen hebben eigenlijk. Ik stel me bij deze beschikbaar.
dat ligt eraan of ik dan mod benquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh nee, dat wil ik idd niet op m'n geweten hebben.
Je bent al ooit mod geweest. Blijkbaar kon je toen niet met de druk omgaan.quote:
Klopt, vandaar de "quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij wilde nooit mod worden zei je toch?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, ik ga swarma eten met Biogarde yoghurt en een krentenbol als toetje terwijl ik naar Adelante van Sash! luister.
En om 18uur komt de boswachter langs om de laatste vogelstanden door te nemen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, ik ga swarma eten met Biogarde yoghurt en een krentenbol als toetje terwijl ik naar Adelante van Sash! luister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |