HAHAHAquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
Zotheid en ik hebben allebei iets van een verkoper gekocht in V&A, maar dat verkoopproces wil voor geen meter.
Die gast heeft mijn geld al bijna 2 weken, en nog niks ontvangen. Ben wel benieuwd of Zotheid wel zijn waar geleverd heeft gekregen.
Heb die verkoper ook weer gePM't, maar hij reageert niet
Bwahaa, vooruitbetalen bij particulieren!!1 Hoe dom mensen soms kunnen zijn hequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
Zotheid en ik hebben allebei iets van een verkoper gekocht in V&A, maar dat verkoopproces wil voor geen meter.
Die gast heeft mijn geld al bijna 2 weken, en nog niks ontvangen. Ben wel benieuwd of Zotheid wel zijn waar geleverd heeft gekregen.
voor n aantal tientjes zou ik dat ook wel doen, maar 90 euro zou ik t eerder zelf op gaan halen ofzo... waarover gaat het eigelijk? welk productquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bwahaa, vooruitbetalen bij particulieren!!1 Hoe dom mensen soms kunnen zijn he![]()
Achja, een paar trojans is het gevolg, maar dat kan mn virusscanner prima hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whehe, mensen die zomaar alles klakkeloos installeren
studieboek (quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor n aantal tientjes zou ik dat ook wel doen, maar 90 euro zou ik t eerder zelf op gaan halen ofzo... waarover gaat het eigelijk? welk product
Ja zotheid had ook een PM ban geloof ik, daar baalde ie van want zo kon hij die verkoper ook niet bereiken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Marurk het volgende:
ik doel eerder op alle rotzooi die weer in je register komt te staan. Maar als je regelmatig windows opnieuw installeert maakt dat ook weinig uit. Dus eigenlijk raakt mijn opmerking kant. Noch wal. Oftewel: anti-klacht, bijna danquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, een paar trojans is het gevolg, maar dat kan mn virusscanner prima hebben
Hmmmm ok.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zotheid had ook een PM ban geloof ik, daar baalde ie van want zo kon hij die verkoper ook niet bereiken.
Jij bent irritant zegquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bwahaa, vooruitbetalen bij particulieren!!1 Hoe dom mensen soms kunnen zijn he![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
dat is niet zo, niet in eerste instantie iig, geen idee waar het vanaf hangtquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het trouwens zo kankerzielig dat je ook meteen een pmban krijgt als je een forumban hebt
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het trouwens zo kankerzielig dat je ook meteen een pmban krijgt als je een forumban hebt
Jezus, allemaal laagdrempelige HBO-stof, dat plaatjesboek van Hibbelerquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmmmm ok.
Denk dat het op zich wel goed moet komen, want de anderen in het topic hebben alles wel geleverd (al duurde het bij één iemand ook vrij lang).
Kut gek, als ik iets verkoop, en ik krijg geld gestort, gaat het pakketje de dag erna meteen op de post
Het topic: [TK] Studieboeken Geneeskunde, BioMedische, HBO-V e.a.
Dat had ik anders nooit hoor..quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Toen ik voor dat crane gebeuren (wat was dat leuk zeg, godverquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is niet zo, niet in eerste instantie iig, geen idee waar het vanaf hangt
Ik heb Gray's Anatomy gekocht van 'm, die staat niet in de OP.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jezus, allemaal laagdrempelige HBO-stof, dat plaatjesboek van Hibbelerwat moet je daarmee op de TU ?
Idd, ik raak in een negatieve spiraal door fok.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent irritant zegmaar ik neem sowieso niets meer van jou aan sinds je bijzonder wereldvreemde uitspraken van de laatste tijd.
bij normale mensen die ''gewoon'' geband worden zit er geen pm ban bij, evenals FP, of fobo ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen ik voor dat crane gebeuren (wat was dat leuk zeg, godver) kreeg iedereen er een gratis pmban bij, fucking triest.
Als ik iets verkoop moeten ze het maar komen halen. Ik ben geen postorderbedrijfquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als jij iets verkoopt aan iemand, dan stuur je het zeker gewoon op, en betaling verwacht je achteraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |