Je bent toch maar drie jaar ouder ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik gaf zonet een seintje
En ik voel me ineens oud
Nja ik krijg meestal van die vage reacties, niet echt inhoudelijk zegmaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Bravebart het volgende:
Oh ok, dan mag het blijkbaar
Maargoed, OT, volgens mij kan je met mij prima een gesprek over mannen voerenMaar dat zal wel weer te positief gedacht zijn vanuit mij
Zonder dat hij gelijk begint te slaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan tegen m'n vriend wel zeggen of ik een jongen knap vind of juist niet
Och, uiterlijk zegt mij niet zo veelquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja ik krijg meestal van die vage reacties, niet echt inhoudelijk zegmaar![]()
Vooral als 't over het uiterlijk gaat
Owh... Dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zonder dat hij gelijk begint te slaan?
Hahaquote:
Nja kee, bij mij gaat het meestal om de uitstralingquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, uiterlijk zegt mij niet zo veelIk vind het bij mannen vaak lastig te bepalen of ik iemand nou knap vind of niet. Lastiger dan bij een vrouw.
No shitquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Etcetera het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dat was inderdaad een grapje
Uitstraling vind ik altijd zo'n eng, moeilijk in een definitie te vangen begripquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja kee, bij mij gaat het meestal om de uitstraling
Je weet het nooitquote:
De klik is helemaal raar ja. Zwaar overrated zegmaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik altijd zo'n eng, moeilijk in een definitie te vangen begripNet als een 'klik'
Revengequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQSC587 It's gonna be legen - wait for it... DARY!
Mehehe
Ja ik snap dat dat de uitstraling is, maar sommige mensen zien er heel zelfverzekerd uit, op houding, tot ze beginnen te pratenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:03 schreef Susi het volgende:
[..]
De klik is helemaal raar ja. Zwaar overrated zegmaar.
Maar ik bedoel met uitstraling meer zo van wat een persoon uitstraalt door de houding
Dat is de tweede selectieronde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat de uitstraling is, maar sommige mensen zien er heel zelfverzekerd uit, op houding, tot ze beginnen te praten
Mja, maar aan de andere kant, kan dat toch een heel ander beeld opleveren van een persoon, dan wanneer je ze bij wijze van spreke via internet ontmoetquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is de tweede selectieronde.
Maargoed, in véél gevallen kun je dan bepaalde mensen al uitselecteren door bijvoorbeeld kledij en de personen met wie zij dan zijn![]()
Dan is de tweede selectieronde niet eens nodig
Dankzij jouquote:
Wij zullen elkaar nooit ontmoetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant, kan dat toch een heel ander beeld opleveren van een persoon, dan wanneer je ze bij wijze van spreke via internet ontmoetDat je zegmaar eerst met ze 'praat' en dan pas diegene in het echt ziet
Dan selecteer je veel meer op innerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Uuuh?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Wij zullen elkaar nooit ontmoeten![]()
Maar je hebt wel gelijk daarin. Ik denk dat ik bij een hoop mensen/users ook graag alleen maar de user wil zien
Ik kan je vertellen, dat wordt vrij lastig bij de meeste usersquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Susi het volgende:
Overigens denk ik dat als ik mensen van FOK ofzo in het echt ga ontmoeten, ik de avatar zie en ze daarop moeten lijken.
Ja precies.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, dat wordt vrij lastig bij de meeste users
Daar zijn zat foto's van te vindenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me van tong nog steeds geen beeld vormen
Ja maar is dat dan echt een foto van hemquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zijn zat foto's van te vinden
Paul is een toffe dude irlquote:
Het schijnt van wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan echt een foto van hem
Hij zegt van wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar is dat dan echt een foto van hem
Moet zeggen dat ik hem wel zegmaar wel schattig vind, maar dat krijg ik al gauw met users die veelquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paul is een toffe dude irlZou je zo aan zn gedrag op Fok te zien niet zeggen, maar hij is best ok
Mja,quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik hem wel zegmaar wel schattig vind, maar dat krijg ik al gauw met users die veelgebruiken en bepaalde dingetjes hebben die iemand karakteriseren.
Alleen vind ik dat van Giel maar niks
Briljante swing haha. Ik zit nu naar 'm te luisteren op 3FM, en ik vind 'm echt niks. Hij lult te veel, heeft momenteel Dorien (Rose ?) aan de lijn, typische onzingesprekkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja,gebruiken is een oude truc
Nee, want Giel(en we zijn weer OT
)
I'm a suckerquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Paul vind ik irritantJuist door z'n vele
, dan geloof ik er echt geen barst meer van dattie echt
bedoelt
Of ik ben cynischquote:
Ik denk eerder dat het hufters zijnquote:
Oh dan pas je ook in dit topicquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:26 schreef Bravebart het volgende:
De laatste keer dat ik echt bewust radio heb geluisterd is echt al jaren terug
-edit- Onee, net in de auto nog![]()
Maar daarvoor was het wel heel lang terug
Dus tochquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dan pas je ook in dit topic
Zie je wel
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het hufters zijn
Ik ben cynisch
Ja maar dan heb ik een klik met 90% van de mensenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
Heel laatMaar een klik is niet overrated
Het is zelfs uitlegbaar, heeft te maken met verschillende invloeden
Alleen is het niet zoals mensen denken dat het iets 'speciaals' is.
Een klik is gewoon aantrekkingskracht
![]()
Ik denk dat een hoop mensen langer dan nodig bij elkaar blijven, omdat ze elkaar (fysiek ?) aantrekkelijk vinden, en dat ze dan er eigenlijk niet mee kunnen praten of ietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
Heel laatMaar een klik is niet overrated
Het is zelfs uitlegbaar, heeft te maken met verschillende invloeden
Alleen is het niet zoals mensen denken dat het iets 'speciaals' is.
Een klik is gewoon aantrekkingskracht
![]()
Jamaarquote:
Oh je had 'm al verstuurdquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JamaarNu voel ik me een retard dat ik die brief heb gestuurd, die nu nog niet eens besproken is in de OC
Tja, het moest voor afgelopen vrijdag naar de OC gestuurd/gemaild wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh je had 'm al verstuurd![]()
Tja, ze zullen wel kijken. Heb je geen connecties die 'm kunnen onderscheppen ?
Netjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, het moest voor afgelopen vrijdag naar de OC gestuurd/gemaild wordenJa, ik heb wel connecties bij het bestuur, dus die heb ik maar ff gemaild
Om zelf in de OC te zitten bedoel je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Netjes.
OC'en is trouwens wel een leuke bezigheid
Ja. Best lucratiefquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Om zelf in de OC te zitten bedoel je?
Serieus?quote:
Ik kreeg denk zo'n 30 tot 35 euro per keer dat ik er wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus?Bij ons niet volgens mij
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kreeg denk zo'n 30 tot 35 euro per keer dat ik er was
We hadden zes bijeenkomsten in het jaar. Reken maar uit
Een klik kan ontstaan door verschillende dingen:quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik een klik met 90% van de mensen
Klinkt allemaal vrij logisch jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een klik kan ontstaan door verschillende dingen:
Gelijkenis (zelfde interessse, meningen, ervaringen etc.)
Nabijheid (hoe vaker je iemand al hebt gezien hoe aardiger je die persoon vindt.)
en Sympathie (het belangrijkst om iemand leuk te vinden is als je denkt dat de ander jou heel leuk vindt.)
oja schoonheid speelt ook mee
Daarna speelt er natuurlijk ook nog een hele hoop mee om elkaar écht leuk te gaan vindenMaar leuke is wel bijvoorbeeld dat mensen in een flatgebouw vaak bevriend worden met de buren op de eigen verdieping dan op een aantal verdiepingen hoger omdat ze die personen vaker zien
Oja als je bijv. 2 uitgangen hebt in het flatgebouw dan is er meer kans dat je met die personen bevriend wordt. Ook als je je andere buren nog wel af en toe ziet![]()
Goeie analysequote:Op zaterdag 18 april 2009 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een klik kan ontstaan door verschillende dingen:
Gelijkenis (zelfde interessse, meningen, ervaringen etc.)
Nabijheid (hoe vaker je iemand al hebt gezien hoe aardiger je die persoon vindt.)
en Sympathie (het belangrijkst om iemand leuk te vinden is als je denkt dat de ander jou heel leuk vindt.)
oja schoonheid speelt ook mee
Daarna speelt er natuurlijk ook nog een hele hoop mee om elkaar écht leuk te gaan vindenMaar leuke is wel bijvoorbeeld dat mensen in een flatgebouw vaak bevriend worden met de buren op de eigen verdieping dan op een aantal verdiepingen hoger omdat ze die personen vaker zien
Oja als je bijv. 2 uitgangen hebt in het flatgebouw dan is er meer kans dat je met die personen bevriend wordt. Ook als je je andere buren nog wel af en toe ziet![]()
Gelukkig is er zonquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat het nog zo koud is in de schaduw
En Twenteeeeeequote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:06 schreef Susi het volgende:
Ik ben zenuwachtig
Ben blij dat ik zo afgeleid ga worden
Weet ik veelquote:
Hoe bedoel je?quote:
Ohquote:
quote:
quote:
De Kopquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoezo dat? Kom je uit de buurt van AZ?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet uit Julianadorp
(dat is nl Dorp)
Ik denk dat wij westelijker wonenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Dorpje nabij Den Helder
Jullie wonen allemaal wat zuidelijker en oostelijker volgens mij
Ik woon al vrij westelijk hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat wij westelijker wonenWij alsin Piles/Yesse en ik iig
Yesse en ik wonen omgeving Rotterdam, dus wonen westelijkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik woon al vrij westelijk hoor
Verder woont Tabloid in dezelfde provincie als ik, Etc in het noorden en Frank weet ik niet
Maar ik ga eten, tot vanavond![]()
Hoe ging het dan ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef Piles het volgende:
Thuis
Ik wist niet dat een ontslaggesprek zo positief kon zijn
Ja al een tijdje terug zelfsquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
Groningse meldt
Die gast met z'n AZ tatoeage heeft weer een laten zetten he
Ze wachtten al een paar weken op dit moment, dus geen verrassingquote:
Ik ben bezig met scriptie schrijven tussendoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:28 schreef Piles het volgende:
2,5 uur later, er is leven
[..]
Ze wachtten al een paar weken op dit moment, dus geen verrassingGelijk gepland wanneer ik stop en wanneer ik nog vrij krijg tussendoor
A.s. zaterdag weer vrij dus![]()
Goed hard opeensquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:30 schreef Yesse het volgende:
Ik ben bezig met scriptie schrijven tussendoorNog 2 hoofdstukken
(en inleiding, conclusie, voorwoord
)
Eigenlijk wel jaquote:Ooh ok lekker hoor
Ja best welquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed hard opeens
[..]
Eigenlijk wel ja
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja best welMaar ik ben nu gedreven het af te hebben voor maandag hihi dus opeens ben ik niet zo heel lui meer
Het theoretische deel wel ja, het praktische deelquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Het praktische deel wel jaIs ook leuk
Maar het theoretische deel
Halloquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:06 schreef Piles het volgende:
AZ![]()
Eindelijk weer eens genoten van voetbal
Kan mij het schelen of het verdiend was, AZ die verliest is altijd leukquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Hallo't Was niet echt verdiend dat Vitesse heeft gewonnen.
Objectief gezien was het een mooie avond, uiteraard. Maar toch. Zúúr.
Waarom dan ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan mij het schelen of het verdiend was, AZ die verliest is altijd leuk
Omdat ze denken dat ze bij de top horenquote:
Gelukkig zeg je die laatste zinquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze bij de top horen![]()
![]()
Eigenlijk interesseert voetbal me al jaren niet meer, vandaar dat ik slecht onderbouwde meningen heb
Nou mag ik even chagrijnig zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou mag ik even chagrijnig zijn
Daarnaast snap ik het als je het over Ajax zegt, maar dit sloeg even nergens op
Lievquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef Piles het volgende:
Nou ja, dan ga ik wel slapen![]()
En sorry Susi, ik hoop dat AZ kampioen wordt, alleen al omdat jij het wil
Feyenoord kan het toch niet worden, dus interesseert het me verder niet
A. door goed te beginnen, slecht te eindigenquote:Op zondag 19 april 2009 03:08 schreef Bravebart het volgende:
Aaaargh TwenteHoe kan je nou weer van dat totale retardelftal van Feyenoord verliezen
![]()
![]()
![]()
Ah strijd, dat zie ik graag!quote:Op zondag 19 april 2009 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
A. door goed te beginnen, slecht te eindigen
B. door te hakken in plaats van te voetballen en zo 2 rode kaarten binnen te slepen
Mooi, ik nietquote:
Waarom wel?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 10:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom wel?Twente verloren, buuuuuuuuh.
Neuh, valt meequote:Op zondag 19 april 2009 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja daar laat jij je altijd door beïnvloeden
Jaja, rustig maar, ik was ff bezigquote:Op zondag 19 april 2009 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Reageer jij eens op mijn contactverzoeken
haha
Luilakquote:
Alsjeblieft nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat wilde je eraan doen, me uit bed slepen?
Slapenquote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat wilde je eraan doen, me uit bed slepen?
quote:Op zondag 19 april 2009 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet
Lekker geslapen dan?
Nicequote:
En om van Gaal met die cameraquote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Sneu voor AZMaar ik moest wel een beetje lachen om die jankende supporters
![]()
quote:
Ik weet wattie deed maar ik heb het niet gezienquote:
quote:
Ik vind Ron Jans de tofste trainer van Nederlandquote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Susi het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk, beter dan die saaierds
Wie nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Ron Jans de tofste trainer van Nederland![]()
Vind ik ook een sympathieke vent ja.quote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Ron Jans de tofste trainer van Nederland![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Vind ik ook een sympathieke vent ja.
Sowieso vind ik het tof van hem dat hij al zo lang bij Groningen zit. Clubliefde ftw
quote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef Bravebart het volgende:
Hahahahaha, ik lig echt helemaal plat om MC Dark![]()
!!!
Je gaat dus weer terug ?quote:Op zondag 19 april 2009 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom uit bed, en de zon gaat weg hier
Het zijn maar wolkenquote:Op zondag 19 april 2009 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom uit bed, en de zon gaat weg hier
Nouja, het is meer dat ik voor mezelf een veel te krappe deadline heb gesteld omdat ik weet dat er anders niks van komt. Gek genoeg werkt hetquote:
Jajajaja, fijn dat je het nog even meldquote:
Geen idee, hier trekt het wel steeds meer dicht though..quote:
Sorryquote:Op zondag 19 april 2009 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajaja, fijn dat je het nog even meld
Dat maakt een serie meestal goedquote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Lekker zonnig hier
ChuckPlottwist I did not see coming
Mja, het is een gedeeld dak en ze zitten officieel niet op mijn dak, dus wettelijk mag het nietquote:Op zondag 19 april 2009 16:17 schreef Susi het volgende:
'Ons' dak ? Dan mag je er toch wat van zeggen of niet
Nog meer gekrijs in de straatquote:
Geen oud kindje?quote:
Het zijn overburenquote:Op zondag 19 april 2009 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog meer gekrijs in de straat![]()
Maar zoals Theo Maassen zei: "Over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn"![]()
Die hebben ze ookquote:
regex faalquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Motivationals class="spoiler">NS Bert actie
Ohquote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die hebben ze ook![]()
Tja ik dacht, het gaat over buren laat ik ook eens een buur er in gooien
quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Yesse het volgende:
Er is nu een "Save Chuck" actie gaande. Ze willen het stopzetten..
Alweer?quote:
Net deed ze het nog ffquote:
Whehe.quote:
Wil je dat ? Er is inmiddels gescoordquote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zij begon![]()
[..]
Dit wordt geen wedstrijdverslag mag ik hopen hè?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:
Netto resultaat is hetzelfdequote:
Box resetten hielp nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren had ik nog gewoon Fok! Nu niet
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.quote:
Heel raarquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.
Ja wel raar jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel raarStond niks op de site van storing zover ik zag
Hoe heb je hem gereset? Gewoon via de interface van je modem? Releasen/renewen?quote:
Vást een Ajaciedquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.
Haha ja ik denk het.. Die rot Ajacieden ookquote:
Ehm hoe? Ik heb gewoon de stekker eruit geruktquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gereset? Gewoon via de interface van je modem? Releasen/renewen?
quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm hoe? Ik heb gewoon de stekker eruit geruktDat moest altijd als we m moesten resetten.
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijkquote:
Ik vind het ook niet zo erg eigenlijkquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk, meeste mensen houden er niet van
Ik vind het ook wel ok op zn tijdquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk, meeste mensen houden er niet van
Dat is ook een leuk programma. Ooit een keer gezien met een man die werkte bij anti-terreurdiensten in Moskou. Werd Rob gebruikt als persoon die beschermd moest worden. Ze moesten hem uit een auto met terorristen redden. Die Russen deden alles perfect, haalden de terroristen er uit, en scheurden ze keihard weg.quote:
Mja, ik denk door dat rare handboei programmaquote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk programma. Ooit een keer gezien met een man die werkte bij anti-terreurdiensten in Moskou. Werd Rob gebruikt als persoon die beschermd moest worden. Ze moesten hem uit een auto met terorristen redden. Die Russen deden alles perfect, haalden de terroristen er uit, en scheurden ze keihard weg.
Bleek dat ze Rob ook naar buiten hadden geduwd
Tegenwoordig schijnt iedereen wat tegen Rob Kamphues te hebben, maar ik ben er nog niet achter waarom.
Ik daarvoor ook hoorquote:
quote:[..]
Ik zou niet meer weten hoe het er precies uitziet, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik daarvoor ook hoorHet is wel ietwat veranderd
Durf je me over een paar maanden dan eindelijk uit te nodigen als datequote:
Sowiesoquote:Op zondag 19 april 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
De Efteling is wel supertof. Goed idee voor een uitje deze zomer
Haha, ik herkende toch nog wel wat dingenquote:Op zondag 19 april 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten hoe het er precies uitziet, dus dat maakt niet uit
Nou, niet gelijk die druk op me leggenquote:[..]
Durf je me over een paar maanden dan eindelijk uit te nodigen als date![]()
Die weet ik ook nog wel denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ik herkende toch nog wel wat dingenVooral de ingang
Komt wel goed schatjequote:Nou, niet gelijk die druk op me leggen
Oohh, doet ie datquote:Op zondag 19 april 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
Paul de Leeuw is echt geniaalAdje als Sensation White ganger
Ben er laatste keer met school geweest, dus de helft niet gezien volgens mijquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Droomvlucht![]()
En de Indische Waterlelies natuurlijk
quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Droomvlucht![]()
En de Indische Waterlelies natuurlijk
Oh, is dat dat liedjequote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou hou op, nou krijg ik er weer zin in
Ik wil niet met he daten Pillie, want uuuh ik heb het te drukquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is dat dat liedjeIk herken er weer een midnr-jingle in
Nou, wanneer gaan we?
Word ik nu keihard afgewezenquote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil niet met he daten Pillie, want uuuh ik heb het te druk
Misschien wil Adje welquote:
Het laatste stuk was geniaal iddquote:
Niet?quote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het laatste stuk was geniaal idd![]()
Zo moet heel de aflevering zijn![]()
Al ben ik wel benieuwd wat ie hierna gaat doen, want deze show loopt niet lang meer
Nee, zou zo maar het laatste seizoen kunnen zijnquote:
Dat zou balen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zou zo maar het laatste seizoen kunnen zijn
Weet even niet meer hoe ik dat weet, maar volgens mij was de energie/inspiratie een eind op
Ik niet stiekemquote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zou balen zijnIk lig altijd wel dubbel om hem stiekem
Maar luidruchtig openbaarquote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik niet stiekem![]()
Maar dan komt ie vast met wat nieuws
quote:Op maandag 20 april 2009 00:24 schreef Susi het volgende:
Er om elf uur achter komen dat je nog een recensie moet schrijven is nooit grappig
Half vijf plaatselijke tijdquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Half vijf plaatselijke tijd![]()
Heb er maar in het mailtje bijgezet dat de docente maar niet moest schrikken van de erbarmelijke kwaliteit
quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoeveel tijdsverschil zit je dan?
Uurtje later dan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |