quote:
Netto resultaat is hetzelfdequote:
Box resetten hielp nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren had ik nog gewoon Fok! Nu niet
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.quote:
Heel raarquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.
Ja wel raar jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel raarStond niks op de site van storing zover ik zag
Hoe heb je hem gereset? Gewoon via de interface van je modem? Releasen/renewen?quote:
Vást een Ajaciedquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.
Haha ja ik denk het.. Die rot Ajacieden ookquote:
Ehm hoe? Ik heb gewoon de stekker eruit geruktquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gereset? Gewoon via de interface van je modem? Releasen/renewen?
quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm hoe? Ik heb gewoon de stekker eruit geruktDat moest altijd als we m moesten resetten.
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijkquote:
Ik vind het ook niet zo erg eigenlijkquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk, meeste mensen houden er niet van
Ik vind het ook wel ok op zn tijdquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk, meeste mensen houden er niet van
Dat is ook een leuk programma. Ooit een keer gezien met een man die werkte bij anti-terreurdiensten in Moskou. Werd Rob gebruikt als persoon die beschermd moest worden. Ze moesten hem uit een auto met terorristen redden. Die Russen deden alles perfect, haalden de terroristen er uit, en scheurden ze keihard weg.quote:
Mja, ik denk door dat rare handboei programmaquote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk programma. Ooit een keer gezien met een man die werkte bij anti-terreurdiensten in Moskou. Werd Rob gebruikt als persoon die beschermd moest worden. Ze moesten hem uit een auto met terorristen redden. Die Russen deden alles perfect, haalden de terroristen er uit, en scheurden ze keihard weg.
Bleek dat ze Rob ook naar buiten hadden geduwd
Tegenwoordig schijnt iedereen wat tegen Rob Kamphues te hebben, maar ik ben er nog niet achter waarom.
Ik daarvoor ook hoorquote:
quote:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |