Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.quote:
Heel raarquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.
Ja wel raar jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel raarStond niks op de site van storing zover ik zag
Hoe heb je hem gereset? Gewoon via de interface van je modem? Releasen/renewen?quote:
Vást een Ajaciedquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee 3 keer geprobeerd, en ook computer 2x opnieuw opgestart.. Pas vanavond deed hij het weer.
Haha ja ik denk het.. Die rot Ajacieden ookquote:
Ehm hoe? Ik heb gewoon de stekker eruit geruktquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gereset? Gewoon via de interface van je modem? Releasen/renewen?
quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm hoe? Ik heb gewoon de stekker eruit geruktDat moest altijd als we m moesten resetten.
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijkquote:
Ik vind het ook niet zo erg eigenlijkquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk, meeste mensen houden er niet van
Ik vind het ook wel ok op zn tijdquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens de treinreizen. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk, meeste mensen houden er niet van
Dat is ook een leuk programma. Ooit een keer gezien met een man die werkte bij anti-terreurdiensten in Moskou. Werd Rob gebruikt als persoon die beschermd moest worden. Ze moesten hem uit een auto met terorristen redden. Die Russen deden alles perfect, haalden de terroristen er uit, en scheurden ze keihard weg.quote:
Mja, ik denk door dat rare handboei programmaquote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk programma. Ooit een keer gezien met een man die werkte bij anti-terreurdiensten in Moskou. Werd Rob gebruikt als persoon die beschermd moest worden. Ze moesten hem uit een auto met terorristen redden. Die Russen deden alles perfect, haalden de terroristen er uit, en scheurden ze keihard weg.
Bleek dat ze Rob ook naar buiten hadden geduwd
Tegenwoordig schijnt iedereen wat tegen Rob Kamphues te hebben, maar ik ben er nog niet achter waarom.
Ik daarvoor ook hoorquote:
quote:[..]
Ik zou niet meer weten hoe het er precies uitziet, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik daarvoor ook hoorHet is wel ietwat veranderd
Durf je me over een paar maanden dan eindelijk uit te nodigen als datequote:
Sowiesoquote:Op zondag 19 april 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
De Efteling is wel supertof. Goed idee voor een uitje deze zomer
Haha, ik herkende toch nog wel wat dingenquote:Op zondag 19 april 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten hoe het er precies uitziet, dus dat maakt niet uit
Nou, niet gelijk die druk op me leggenquote:[..]
Durf je me over een paar maanden dan eindelijk uit te nodigen als date![]()
Die weet ik ook nog wel denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ik herkende toch nog wel wat dingenVooral de ingang
Komt wel goed schatjequote:Nou, niet gelijk die druk op me leggen
Oohh, doet ie datquote:Op zondag 19 april 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
Paul de Leeuw is echt geniaalAdje als Sensation White ganger
Ben er laatste keer met school geweest, dus de helft niet gezien volgens mijquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Droomvlucht![]()
En de Indische Waterlelies natuurlijk
quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Droomvlucht![]()
En de Indische Waterlelies natuurlijk
Oh, is dat dat liedjequote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou hou op, nou krijg ik er weer zin in
Ik wil niet met he daten Pillie, want uuuh ik heb het te drukquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is dat dat liedjeIk herken er weer een midnr-jingle in
Nou, wanneer gaan we?
Word ik nu keihard afgewezenquote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil niet met he daten Pillie, want uuuh ik heb het te druk
Misschien wil Adje welquote:
Het laatste stuk was geniaal iddquote:
Niet?quote:Op zondag 19 april 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het laatste stuk was geniaal idd![]()
Zo moet heel de aflevering zijn![]()
Al ben ik wel benieuwd wat ie hierna gaat doen, want deze show loopt niet lang meer
Nee, zou zo maar het laatste seizoen kunnen zijnquote:
Dat zou balen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zou zo maar het laatste seizoen kunnen zijn
Weet even niet meer hoe ik dat weet, maar volgens mij was de energie/inspiratie een eind op
Ik niet stiekemquote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zou balen zijnIk lig altijd wel dubbel om hem stiekem
Maar luidruchtig openbaarquote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik niet stiekem![]()
Maar dan komt ie vast met wat nieuws
quote:Op maandag 20 april 2009 00:24 schreef Susi het volgende:
Er om elf uur achter komen dat je nog een recensie moet schrijven is nooit grappig
Half vijf plaatselijke tijdquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Half vijf plaatselijke tijd![]()
Heb er maar in het mailtje bijgezet dat de docente maar niet moest schrikken van de erbarmelijke kwaliteit
quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoeveel tijdsverschil zit je dan?
Uurtje later dan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |