Briljante swing haha. Ik zit nu naar 'm te luisteren op 3FM, en ik vind 'm echt niks. Hij lult te veel, heeft momenteel Dorien (Rose ?) aan de lijn, typische onzingesprekkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja,gebruiken is een oude truc
Nee, want Giel(en we zijn weer OT
)
I'm a suckerquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Paul vind ik irritantJuist door z'n vele
, dan geloof ik er echt geen barst meer van dattie echt
bedoelt
Of ik ben cynischquote:
Ik denk eerder dat het hufters zijnquote:
Oh dan pas je ook in dit topicquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:26 schreef Bravebart het volgende:
De laatste keer dat ik echt bewust radio heb geluisterd is echt al jaren terug
-edit- Onee, net in de auto nog![]()
Maar daarvoor was het wel heel lang terug
Dus tochquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dan pas je ook in dit topic
Zie je wel
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het hufters zijn
Ik ben cynisch
Ja maar dan heb ik een klik met 90% van de mensenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
Heel laatMaar een klik is niet overrated
Het is zelfs uitlegbaar, heeft te maken met verschillende invloeden
Alleen is het niet zoals mensen denken dat het iets 'speciaals' is.
Een klik is gewoon aantrekkingskracht
![]()
Ik denk dat een hoop mensen langer dan nodig bij elkaar blijven, omdat ze elkaar (fysiek ?) aantrekkelijk vinden, en dat ze dan er eigenlijk niet mee kunnen praten of ietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Yesse het volgende:
Heel laatMaar een klik is niet overrated
Het is zelfs uitlegbaar, heeft te maken met verschillende invloeden
Alleen is het niet zoals mensen denken dat het iets 'speciaals' is.
Een klik is gewoon aantrekkingskracht
![]()
Jamaarquote:
Oh je had 'm al verstuurdquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JamaarNu voel ik me een retard dat ik die brief heb gestuurd, die nu nog niet eens besproken is in de OC
Tja, het moest voor afgelopen vrijdag naar de OC gestuurd/gemaild wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh je had 'm al verstuurd![]()
Tja, ze zullen wel kijken. Heb je geen connecties die 'm kunnen onderscheppen ?
Netjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, het moest voor afgelopen vrijdag naar de OC gestuurd/gemaild wordenJa, ik heb wel connecties bij het bestuur, dus die heb ik maar ff gemaild
Om zelf in de OC te zitten bedoel je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Netjes.
OC'en is trouwens wel een leuke bezigheid
Ja. Best lucratiefquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Om zelf in de OC te zitten bedoel je?
Serieus?quote:
Ik kreeg denk zo'n 30 tot 35 euro per keer dat ik er wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus?Bij ons niet volgens mij
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik kreeg denk zo'n 30 tot 35 euro per keer dat ik er was
We hadden zes bijeenkomsten in het jaar. Reken maar uit
Een klik kan ontstaan door verschillende dingen:quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik een klik met 90% van de mensen
Klinkt allemaal vrij logisch jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een klik kan ontstaan door verschillende dingen:
Gelijkenis (zelfde interessse, meningen, ervaringen etc.)
Nabijheid (hoe vaker je iemand al hebt gezien hoe aardiger je die persoon vindt.)
en Sympathie (het belangrijkst om iemand leuk te vinden is als je denkt dat de ander jou heel leuk vindt.)
oja schoonheid speelt ook mee
Daarna speelt er natuurlijk ook nog een hele hoop mee om elkaar écht leuk te gaan vindenMaar leuke is wel bijvoorbeeld dat mensen in een flatgebouw vaak bevriend worden met de buren op de eigen verdieping dan op een aantal verdiepingen hoger omdat ze die personen vaker zien
Oja als je bijv. 2 uitgangen hebt in het flatgebouw dan is er meer kans dat je met die personen bevriend wordt. Ook als je je andere buren nog wel af en toe ziet![]()
Goeie analysequote:Op zaterdag 18 april 2009 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een klik kan ontstaan door verschillende dingen:
Gelijkenis (zelfde interessse, meningen, ervaringen etc.)
Nabijheid (hoe vaker je iemand al hebt gezien hoe aardiger je die persoon vindt.)
en Sympathie (het belangrijkst om iemand leuk te vinden is als je denkt dat de ander jou heel leuk vindt.)
oja schoonheid speelt ook mee
Daarna speelt er natuurlijk ook nog een hele hoop mee om elkaar écht leuk te gaan vindenMaar leuke is wel bijvoorbeeld dat mensen in een flatgebouw vaak bevriend worden met de buren op de eigen verdieping dan op een aantal verdiepingen hoger omdat ze die personen vaker zien
Oja als je bijv. 2 uitgangen hebt in het flatgebouw dan is er meer kans dat je met die personen bevriend wordt. Ook als je je andere buren nog wel af en toe ziet![]()
Gelukkig is er zonquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat het nog zo koud is in de schaduw
En Twenteeeeeequote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:06 schreef Susi het volgende:
Ik ben zenuwachtig
Ben blij dat ik zo afgeleid ga worden
Weet ik veelquote:
Hoe bedoel je?quote:
Ohquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|