quote:Ik heb me zo vaak opgegeven voor avontuurlijke programma's nooit ben ik uitgenodigd helaas, maar ik blijf het proberen lijkt me geweldig mee te maken hoe het is om met meerdere mensen in 1 ruimte te zitten, ik ben wel in voor een spannende confrontatie met mezelf.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Marielin is 24 jaar en komt uit Zwolle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amber is te mooi, die moet wel arrogant geboren zijn, Marielin gaat 't helemaal wordenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze komt uit Zwolle, misschien gaat Scanman zijn foute bank wel aan haar doneren.
Welkom op FOK! en wen er maar aan dat we hier geen blad voor de mond nemen en ook niet alles omlijsten met bloemetjes en vlindertjes. What you read is what you get.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef marielin het volgende:
hallo hier ben ik dan, even over domme doos de reactie van natuurlijk weer een forumbezoeker die het geweldig vind mensen af te kraken terwijl hij ze niet kent...
dat je niet sterft daaraan slimmert, is dus met andere woorden dat het dan ook niet zo mens onterend is als mensen denken.
Marielin, ik heb je even een persoonlijk bericht gestuurdquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef marielin het volgende:
Smurfin wie ben je dan?
Heeft je vader zoveel relatie's gehad dan..quote:
ze kent jouw toch ook..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef marielin het volgende:
ik ben 24 geen 50, dus ik mis een stuk dacht je ook niet
Doe dan naast het spammen direct even een opfriscursus Nederlandsquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef marielin het volgende:
misschien is dit het enige wat ik de hele dag doe . spammen
moet wel leden vergaren.
Je komt me bekend voor. Woon zelf ook in Zwolle, dus misschien loop je wel gewoon regelmatig in de lokale supermarkt, maar toch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef marielin het volgende:
Maar wie gaan er allemaal kijken naar The Bunker?
Ik ben dus marielin stroeve, 24 uit zwolle
DOORGESTOKEN KAARTquote:
Dat had je ook zo kunnen formuleren in plaats van te zeggen dat je er niet aan sterftquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef marielin het volgende:
hallo hier ben ik dan, even over domme doos de reactie van natuurlijk weer een forumbezoeker die het geweldig vind mensen af te kraken terwijl hij ze niet kent...
dat je niet sterft daaraan slimmert, is dus met andere woorden dat het dan ook niet zo mens onterend is als mensen denken.
indische buurt, maar kom bij diverse supermarkten in AA-landen en holtenbroek.quote:
Check dit: Neem je live-streams om The Bunker te volgen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef marielin het volgende:
maar wie gaan er nu daadwerkelijk kijken naar The Bunker?
Ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef marielin het volgende:
volgens mij moest dat ook gebeuren toch?., en mij maakt het geen klap uit wat anderen er van vinden.
Ik dacht klets even gezellig mee, iedereen hapt hier aardig terug, daar hou ik wel van.
maar wie gaan er nu daadwerkelijk kijken naar The Bunker?
Als het aan sommige streamers ligt wordt dat jullie maaltijd..... maar kennelijk mocht zo'n beest 10 jaar geleden al niet IRL on cam geslacht worden, dus met een beetje mazzel hebben jullie er eieren van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef marielin het volgende:
Dank je, zal ik zeker nodig hebben, net als de rest van de bewoners..
toch vraag ik me af waarom er op deze link een kip staat haha , als ik die moet slachten dan heb je pas echt spraakmakende beelden. Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Ah oké, ik dacht misschien meer als marylin ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef marielin het volgende:
laten we het hopen anders pluk ik hem wel kaal maar vermoord dat beest niet
, mijn naam spreek je op zijn hollands uit dus marie-lin , anders kan ik het niet formuleren
Marielin, heb je mijn bericht via Hyves gelezen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef marielin het volgende:
Ja veel mensen denken dat ook inderdaad, het word wel vaak fout geschreven en uitgesproken. maar het is gewoon zoals je het leest .
Ow myquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
indische buurt, maar kom bij diverse supermarkten in AA-landen en holtenbroek.
Jazeker, ben hier al jarenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef marielin het volgende:
Jep, en ik ken je nog wel hoorblijf je op deze forum komen dan? en volg je ook de streamers?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef marielin het volgende:
Jep, en ik ken je nog wel hoorblijf je op deze dit forum komen dan? en volg je ook de streamers?
ja. ontzettend gezellige buurt hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ow myen je bent daar vrijwillig gaan wonen?
Ja, ik ken 'm, heb er járen geleden zelf ook gewoond, het is een echte volksbuurt.quote:
Kip slachten en kaalplukken....? Bah. Deelnemers kaalscheren:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef marielin het volgende:
Dank je, zal ik zeker nodig hebben, net als de rest van de bewoners..
toch vraag ik me af waarom er op deze link een kip staat haha , als ik die moet slachten dan heb je pas echt spraakmakende beelden. Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Deelnemers mogen zelf weten waar maar er mogen geen deelnemers zijn die dezelfde zone kaalscheren als opdracht. Vooruit zal ik je sparen. Scheren we die Peter z'n kop kaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:00 schreef marielin het volgende:
ook een goed idee inderdaad als ik het maar niet ben
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef Smurfin het volgende:
Mijn gevoel zegt dat jij dan waarschijnlijk in de B.....str. woont.
Ik ken die Peter niet maar m'n eerste indruk is: Laat um maar aan Idols (of hoe heet die zooi?) meedoen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:21 schreef marielin het volgende:
Geen fan van Peter?haha, maar toch vind ik het wel een hele originele opdracht inderdaad en 1 die voor heel veel sspraakmakende beelden kan zorgen hahaha
![]()
moet je dus wel op www.thebunkeronline.tv introduceren he.
OMG is de winnaar soms ook al bekend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef marielin het volgende:
ik woonde in de j va straat hahatien jaar zelfs dus ik moet je haast wel kennen
Wij kunnen tenminste nog het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:44 schreef marielin het volgende:
Ik zou het niet weten, ik ben er op een eerlijke manier uitgekozen. maar er stinkt wel wat aan al die verhalen.
maar goed daar komen we gauw genoeg achter in The Bunker hoor....
ja ik zag dat hij ook zingt?
Nou ja, dat niet perse. Wij wonen hier net 2 1/2 jaar en leven redelijk op onszelf. Het is niet zo dat we hele dagen met de buren op de stoep hangenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef marielin het volgende:
ik woonde in de j va straat hahatien jaar zelfs dus ik moet je haast wel kennen
Ik kom jou ook overal tegen hequote:Op zaterdag 18 april 2009 02:49 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/11396/55/
Zwolle
Checkt profiel ..... Checkt hyves.....!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:44 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen he![]()
Goed stuk op WZ he :d heb ik gisteravond ingestuurd, direct geplaatst
Kijk eens vier posts boven jequote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef spapaars het volgende:
Zwolse Marielin Stroeve in The Bunker
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/11396/55/
Oeps.quote:
Brian - laat ik m'n wijf eens lekker mishandelen - Kubatz?quote:Op maandag 20 april 2009 07:12 schreef marielin het volgende:
De Gouden Kooi, heb ik helemaal gevolgd en moet zeggen dat huub het allemaal wel heel briljant heeft gespeeld, maar echt de laatste afleveringen ging hij toch echt te ver, ik vind dat brian uiteindelijk toch het meest zich zelf is gebleven.
http://www.spitsnieuws.nl(...)lesteert_amanda.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 07:55 schreef marielin het volgende:
hahaha hij heeft niemand mishandeld hoe kom je daar nou bij?, tuurlijk hij was af en toe beetje aso maar ik vond huub veel meer respectloos naar vrouwen wie laat zich pijpen terwijl zijn vriendin voor hem staat dan? tevens is hij er nu mee getrouwd.
nah, ben niet zo beoordelerig. Als jij Brian fan bent (en hoe kan het ook anders, hij is een getalenteerd dichter, muzikant, dj en kickboxer - die de term 'no-contest' niet begrijpt en denkt dat dat betekent dat hij gewonnen heeft) dan mag dat hoorquote:
ik ga er wel ff naar kijken, maar afhankelijk van hoe boeiend het blijkt te zijn zal ik al dan niet snel afhaken. Eerst zelf er maar eens in met de kickoffquote:Op maandag 20 april 2009 08:55 schreef marielin het volgende:
Fan is nooit getypt door mij haha, maar als ik moet kiezen tussen Brian, Jaap en Huub is het niet moeilijk, en met de vrouwen had ik al helemaal niets.
Ga je The Bunker nog volgen?
Inderdaad bleef hij zichzelf. Tot zelfs onder de douche met Amanda....quote:Op maandag 20 april 2009 08:01 schreef marielin het volgende:
en brian zei ik alleen over dat hij zich zelf bleef.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ga er wel ff naar kijken, maar afhankelijk van hoe boeiend het blijkt te zijn zal ik al dan niet snel afhaken. Eerst zelf er maar eens in met de kickoff
Danny gaat de bunker in voordat jullie er in komen, hij is bij de kickoff!quote:
Wat is dat in je aard, dat je zou ingrijpen ?quote:Op maandag 20 april 2009 09:09 schreef marielin het volgende:
Als iemand mij zo vast pakt ?? eerlijk gezegt heb ik dat niet zo gezien maar anders op TV.
diegene kan zich beter uit de voeten maken als ik zo word aangeraakt, mijn eigen vriend haalt het nog niet in zijn hoofd om dat te doen.
Ik verwacht dergelijke dingen niet maar zie ik het bij een ander gebeuren grijp ik wel in. dat ligt in mijn aard.
Die Danny van de posts hierboven, Marielin....quote:
Nah, dat gaat wat ver. Meer een bekende FOK!ker.quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef marielin het volgende:
Ik snap dat het die danny isheb al wel met hem gekletst net, alleen kan me er niet iemand bij voorstellen.
Een gezicht bedoel ik dan he, ik weet wie er The Bunker in gaan bij de Kick Off maar heb niets over een Danny gehoord.
Al bekende nederlander dus?
Als je op het camera'tje klikt bij zijn posts, dan zie je zijn gezicht...quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef marielin het volgende:
Ik snap dat het die danny isheb al wel met hem gekletst net, alleen kan me er niet iemand bij voorstellen.
Een gezicht bedoel ik dan he, ik weet wie er The Bunker in gaan bij de Kick Off maar heb niets over een Danny gehoord.
Al bekende nederlander dus?
Hoezo naief? Ze hoeft zich op FOK! toch niet te bewijzen, daar is de bunker voor. Ze kletst gezellig mee en heeft geen persvoorlichter nodig. Dit itt Guido.quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef sjak het volgende:
Je komt wat naief over. Ik heb de bunker tot nu toe nog helemaal niet gevolgd en heb het idee dat ik al meer weet dan jij. Als je wilt winnen zou ik de komende tijd jezelf eens wat inlezen. Hoe ga je het internetpubliek voor je winnen als je niet eens weet hoe dingen op inernet leven...
wie ben ik dan precies?quote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef marielin het volgende:
Dank je Nostalgist en de rest nu is het duidelijk wie danny precies is
ahquote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef marielin het volgende:
Danny, het gaat om je foto. omdat iedereen bljkbaar wist wie je was, behalve ik.
quote:[b]Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef sjak het volgende:
Dat bedoel ik met naief. Je denkt dat je door jezelf te zijn gaat winnen? Het is een spel!
En nee, een persvoorlichter hoeft niet. Nou ja, dat kan wel maar dan moet je een goede nemen
Pics plsquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef poosycat het volgende:
[..]
Hi ik ben een goede vriendin van Marie|in en ja a|s zij zichze|f is kan ze zeker winnen! Haha ze kan voor goeie kijkcijfers zorgen door gewoon zichze|f te zijn. Dit betekend: Recht voor zijn raap, A|ert, |ief, mensenkennis, doorziend, droge humor en een mooie s|anke dame met benen waar je u tegen zegt!
![]()
Dit betekend dus dat ze niet naif is, maar juist ze|fkennis heeft. Verschi| moet er wezen![]()
|et maar op deze dame gaat t ver schoppen in de bunker!!
Vee| succes schatje en a|s je erin zit za| ik deze forum goed in de gaten houden voor je![]()
X Anoush
[ afbeelding ][ afbeelding ][/b]
hihi ja in over|eg met Mar za| ik we| af en toe wat pics p|aatsen maar dan moeten er natuur|ijk we| vee| mensen op haar stemmen. Hoe meer stemmen hoe meer pics ik van dr p|aats! goeie rui| toch? Zitten |euke bij dus voor de fans we| interessant :pquote:
kijk! .. dat vind ik nu weer een pre !quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef poosycat het volgende:
[..]
hihi ja in over|eg met Mar za| ik we| af en toe wat pics p|aatsen maar dan moeten er natuur|ijk we| vee| mensen op haar stemmen. Hoe meer stemmen hoe meer pics ik van dr p|aats! goeie rui| toch? Zitten |euke bij dus voor de fans we| interessant :p
Hahaha dank je wel Snetje!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:29 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk! .. dat vind ik nu weer een pre !![]()
ze heeft iig. een hele goeie vriendin die vierkant achter haar staat en haar promoot !! maar dan niet met tieten pics mag ik hopen...hou ze in de gaten Anoush ...
![]()
(kijk Peter ! zo moet het! ...vrienden ...en geen lallige dronken stamgasten uit een cafe )
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef poosycat het volgende:
[..]
Hahaha dank je we| Snetje!
Die tietenpics zu||en ze vast ze|f we| maken wanneer ze in het programma zit. Die seconde bee|den dat ze even staat te douchen ofzo.. pff...
Maar ik heb iig genoeg foto's die mensen misschien we| zouden wi||en zien.Maar ja dan moet ze we| een beetje hoog in de ranking staan natuur|ijk;)
voor Mar!!
heb haar al een pm gestuurd met het vriendelijke verzoek het te staken. als ze door blijft gaan mag ze 48 uur gaan oefenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef hollowman het volgende:
Wat is dat met die |
Gebruik gewoon de norma|e l
die heb ik ge-edit. een creatieve oplossing voor een kapotte L is voor 9,95 een nieuw toetsenbord halen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht even dat het een creatieve oplossing was voor een kapotte l, maar die blijkt toch prima te werken gezien haar laatste post.
dat de l inderdaad stuk is en dat een nieuw toetsenbord geen zin heeft ofzo.quote:
De zin "Er zijn wat letters stuk op mijn toetsenbord, daarom doe ik het op deze creatieve wijze" kan ze je iig gewoon mailen zonder dat ze die vage L nodig heeftquote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat de l inderdaad stuk is en dat een nieuw toetsenbord geen zin heeft ofzo.
als de L stuk is dan helpt een nieuw toetsenbord gewoon.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zin "Er zijn wat letters stuk op mijn toetsenbord, daarom doe ik het op deze creatieve wijze" kan ze je iig gewoon mailen zonder dat ze die vage L nodig heeft
quote:
Mss vindt ze FOK! iets te heftig/moeilijk?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
Marielin, waarom klets je wel mee op GP en niet hier? Je ZC kun je ook hier plaatsen hoor.
Marielin laat zich opsluiten.
Het kan er niet koud zijn, het is er koud. De temperatuur is redelijk constant in de bunker en hangt naar schatting rond de 13 graden. Ik zou dus zeker een trui/vest meenemenquote:Op zondag 26 april 2009 18:10 schreef marielin het volgende:
heey,
hier de antwoorden op je vragen!!!
Ik ben tweelingen van horoscoop dus dat kan al interesant worden.
Ik heb inderdaad gekeken naar de livestreams maar niet uren achter elkaar, ik heb het weekend inderdaad gebruikt voor vrienden en mijn ouders..
Echt afscheid heb ik niet genomen het is voor hoogstens een maand.
Mijn vriend gaat ook niet mee naar eindhoven maar mijn moeder en nemen dan vanaf thuis wel afscheid van elkaar.
En ik heb inderdaad lekker een aantal shirtjes geshopt zonder opdruk . alleen heb ik wel meegekregen dat het aardig koud kan zijn, en moet ik dus een keus gaan maken omdat we niet zoveel mee mogen nemen.
daar heb je alleen 's avonds last van. Overigens zal dat gat naar ik begreep maximaal een uur per dag open zijn. Verder zitten er twee rolluiken tussen dus die toch valt wel mee. Het is juist dat je gewoon in een kelder zit met muren van 60 cm dik. Weersinvloeden buiten hebben weinig effect op de binnentemperatuur. Zolang je beweegt gaat het wel, maar aangezien er niet veel te doen is en je dus meestal aan tafel zult hangen ga je het snel koud krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef Maanvis het volgende:
Wat wil je, d'r zit een megagroot tochtgat in de muur dat direct in contact staat met de buitenlucht.
rookt Jeroen?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:52 schreef sherry777 het volgende:
ik vind haar wel de grootste zeikerd.....Conditioneel erg slecht en dat probeert ze met het zeike te verbloemen. A sonder de smoezen dat ze rookt en niet sport. Meid je bent 24 en dan zo weinig conditie? Jeroen rookt toch ook en sport niet, gaat prima met die jongen...Kun je nog iets van leren. Of gewoon zeggen dat je het niet ! is ook een oplossen.
Als dat der vrolijke bui is wil ik er ook nog zien als ze niet vrolijk is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:07 schreef poosycat het volgende:
Marielin dr fanhyves word vanaf vandaag opgepimpd!! Mensen kunnen haar een zeikerd vinden maar ze doet wel alles mee. Zelfs helpt ze andren met proeven etc. (bijv peter met overhoren voor t Wilhelmus). Ze heeft de eerste proef ook gewonnen en die sprinkhanen naar binnen gewerkt. Nou petje af hoor!! Ik weet namelijk dat ze dat echt niet wilde maar ze heeft het toch gedaan. Kan je van Eline niet zeggen bijvoorbeeld. Verder is ze eerlijk, recht doorzee en vaak erg vrolijk.
Dus fans! vergeet niet lid te worden van mar dr eigen fan hyves!
Als ze terug is (en we hopen na 25 dagen!!) dan is dit een van de eerste dingen wat ze leest)
http://marielin-thebunker.hyves.nl/
Ik zal er voor zorgen dat deze regelmatig bijgehouden word!
Ziggo toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:42 schreef lunareclipse het volgende:
Marielin werkt bij een internetbedrijf,
jij kan perfectionisten dus niet uitstaan ?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind jou net zo vervelend als dat Biefstukje1
Jawel hoor, ze klaagt en zanikt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef knutselbeest het volgende:
iedereen doed weer wat maar marlin zit weer niks te doen
Naast de hele gezondheidsbladiebla is roken in dit geval een extra handicap. Je hebt direct een zwakke plek als de makers besluiten daar op te gaan spelen (Bart is volgens mij de enige kettingroker die lid is van stivoro). Persoonlijk vind ik het jammer dat ze het zo uitmelken en uitspelen maar dat is niet anders. Bij Big Brother kregen de mensen tenminste nog een nicotinepleister of een kauwgompje maar dat is er hier ook niet bij. Voor dat alles heeft ze wmb een vrijbrief om het er moeilijk mee te hebben en dat te uitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:39 schreef Maria44 het volgende:
Ik blijf achter haar staan, ze is nog steeds zichzelf en ja, ze heeft het wat moeilijk zo zonder sigaretje, klaagt af en toe, nou en? Ze laat genoeg van zichzelf zien, take it or leave it. We hebben wat om over te praten, ze zou eens zo stil als Pim (wie?) moeten zijn, dat is lachen zeg.
Er was een reeks waarbij elke deelnemer aan de de medicaties zat (of tijdens het programma ging)quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef Rica het volgende:
Bij Big Brother kregen de mensen tenminste nog een nicotinepleister of een kauwgompje maar dat is er hier ook niet bij.
Klopt dat was de laatste. BB6.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er was een reeks waarbij elke deelnemer aan de de medicaties zat (of tijdens het programma ging)
Weet het alweer, waar die moeder/vader met 1 dochter/zoon inzaten, een dikke wietrokende tokkiemamma zat daarbij volgens mij, toen ze doorhad wie de winnaar zou worden duwde ze haar dochter nog net niet richting die winnaar (Jeroen ofzo?)
Niks nieuws onder de zon dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.
Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.
en volgende week weer, wantquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef knorretje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar wel lekker voor de tweede week op rij op 1
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Het lijkt wel of die afbeelding bewerkt is.Aan haar nek te zien.
Haar figuur is niks mis mee,integendeel,maar ik zie iets aan die foto en haar nek.Net of het gephotoshopt is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je ?? Dat is natuurlijk niet zo . Ik vind het wel een mooiiiiie meid
is gewoon een cap. niets aan veranderdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Het lijkt wel of die afbeelding bewerkt is.Aan haar nek te zien.
je kunt er wel iets moois van maken voor aan de zijkant van je schermquote:
Het zal dan wel aan de lichtinval liggenquote:
Als ik iemand nep vind , een naar karakter ...zie ik de buitenkant niet , ze is vast wel mooiiiiiiquote:[..]
Als ik iemand nep vind , een naar karakter ...zie ik de buitenkant niet , ze is vast wel mooiiiiiiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef superrmama het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt het als iemand iets heeft meegemaakt dat Marielin dat ook heeft meegemaakt,gelijk weer aandacht naar haarzelf toetrekken ipv een ander zijn/har verhaal te laten doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef superrmama het volgende:
Een echt karakter reageert volgens mij niet op alles wat iedereen zegt met ; heb ik ook , doet ze nl wel steeds , Eline niet .... valt me reuze mee die meid eigenlijk !
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef superrmama het volgende:
Gewoon Stroeve Marielin ipv Marielien Stroeve , wat is die meid hebberig ook .... mag wel de rest van de tijd zonder sigaretten en drank ... en etenwat heeft ze eigenlijk niet
![]()
Ach natuurlijk , geen ARME achterban....oeps
![]()
Verder geen aandacht aan besteden , maakt haar "spraakmakend " of controversieel ofzo , terwijl ze echt de aandacht niet waard isMaffelin......
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
ik vind al die jaloerse types die maar zitten te zeiken op haar wel grappig
Jammer zo'n jaloers zijnde opmerking , niet van je verwachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
Smaken verschillen dat heb ik met een nep wijf als Eline .. Ik zie liever een echt karakter
waar zou ik dan jaloers op moeten zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
perfecte tietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
gek dat nu we de perfecte tieten van Marielin hebben gezien dat nu ineens de azijngleuven uit de lade worden gemanoevreerd.
Je zit niet in cos hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef chevygirl het volgende:
go jeroen...ik mag je niet maar zeg haar nu maar eens de waarheid
dat dus. gemiddelde geboortejaar van de klagers is waarschijnlijk 19hangtietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
gek dat nu we de perfecte tieten van Marielin hebben gezien dat nu ineens de azijngleuven uit de lade worden gemanoevreerd.
Te weinig naaktquote:Op zondag 17 mei 2009 09:41 schreef Danny het volgende:
Ben benieuwd welke excuses er nu weer bedacht gaan worden om haar omlaag te lullen...
that's not her fault. deze compleet aseksuele legerkleding moeten ze aanquote:
en lekkere tietenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef Micha164 het volgende:
Ja die druppel was gruwelijk!
Echt ik zat op zo'n moment te wachten, want doorzettingsvermogen heeft ze!
Tipje van de sluier?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou Marielin,als je hier ooit terugleest.@Toverheks is al met een speech bezig voor je voor als je eens uit de bunker bentIk ben al bezig met die van Pim,maar heb tot nu toe alleen maar hartjes getikt
![]()
@ toverheks moet eerst toestemming hebben,en wat het dan zal gaan worden weet ik niet precies maar ik verwacht een spetterend welkomsbericht!quote:
Een en al projectie van een user die met haar schrijfsels alleen de eigen complexjes gaat etaleren. Zolang ze niet gaat stalken kan het weinig kwaad waarschijnlijk.quote:
Geniaal geformuleerd!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Een en al projectie van een user die met haar schrijfsels alleen de eigen complexjes gaat etaleren. Zolang ze niet gaat stalken kan het weinig kwaad waarschijnlijk.
Marielin had Jeroen gister aardig in de piepzak. Hij was (terecht) bang dat ze gewoon zou blijven liggen!
Als je de verschillende topics hebt gelezen weet je dat je niet de enige bent die hier en daar andere verwachtingen of een andere indruk gekregen had.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Geniaal geformuleerd!
Mijn verwachting was dat dergelijke opdrachten op hoog tempo met elkaar zouden worden afgewisseld. Dat is toch veel leuker om naar te kijken als een aantal overlevers die een puzzel moeten maken? Helaas denkt de gemiddelde streamer hier anders over.
jup. en op zich moet het ook voor de redactie prima te doen zijn meerdere opdrachten per dag te doen zonder dat dat al teveel tijd of moeite hoeft te kosten.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je de verschillende topics hebt gelezen weet je dat je niet de enige bent die hier en daar andere verwachtingen of een andere indruk gekregen had.
Marielin denkt hetzelfde wat jij hier zegt trouwens. De ene opdracht is nog niet afgelopen of ze wil alweer een nieuwe.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:59 schreef Micha164 het volgende:
Naar ik hoop worden de laatse dagen een aantal intensieve. Geen flauwe, langdradige pesterijtjes maar keiharde opdrachten waar de bewoners zichzelf ècht moeten overwinnen en kunnen laten zien wat ze in huis hebben.
We willen toch spectakel zien???
quote:
Proef de frustratie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
En dat zeikwijf wat maar torenhoog staat. Ik snap er geen flikker van.
http://194.45.11.129/tekstgezo200.htmlquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoe oud is Marielin?
Eventueel een leuke opdracht, castingbureau mag ik hier niet vermelden.
COMMERCIAL ZIGGO...
Voor een nieuwe commercial van Ziggo zoeken we nu :
- 2 vrouwen 25-40 jaar; mensen die een beetje mager zijn en sprekende gezichten hebben;
zij spelen zombies.
De opnames zijn in Amsterdam op 26 en 27 mei.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoe oud is Marielin?
Eventueel een leuke opdracht, castingbureau mag ik hier niet vermelden.
COMMERCIAL ZIGGO...
Voor een nieuwe commercial van Ziggo zoeken we nu :
- 2 vrouwen 25-40 jaar; mensen die een beetje mager zijn en sprekende gezichten hebben;
zij spelen zombies.
De opnames zijn in Amsterdam op 26 en 27 mei.
Yes kick Marielin for the winquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
Hebben mijn 20 stemmen geholpen [ afbeelding ][
Echt geen flauw idee... Maar de hele achterban van Marielin doet mee (gelukkig), dus de stemmen zijn absoluut niet voor het grootste gedeelte van mij...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel geld heb je nou uitgegeven aan credits, Micha?
In de Stentor staat het volgende:quote:
Hier krijgen we maar geen duidelijkheid over. Krijgt ze één cent van alle uitgebrachte stemmen, één cent van de op haar uitgebrachte stemmen in de finale of één cent van alle op haar uitgebrachte stemmen gedurende de hele maand?quote:Marielin kreeg als winnares een bedrag van 9675 euro mee, plus één eurocent per op haar uitgebrachte stem.
HUH?quote:
FOK! is de officiële community, niet de officiële nieuwspartner?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef akveor het volgende:
[..]
HUH?
Andere media krijgen de primeur van een interview met de winnares hoe klein ook?
Ik verwachtte een uitgebreid en exclusief interview met de winnares op Fok. En ook andere deelnemers. Je mag toch aannemen dat zoiets bedongen is tijdens de onderhandelingen voor de samenwerking Enoymedia en Fok! Beetje vreemd.
Je verwacht toch dat juist Fok haar de gelegenheid geeft haar visie op het geheel te geven en de streamers en posters te bedanken? En zo haar een welkom te gunnen die bij een winnares hoort?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! is de officiële community, niet de officiële nieuwspartner?
Laten we nou even eerlijk zijn...dankzij Danny heeft zij gewonnen en is er niet massal gestemd door de streamers op haar.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Je verwacht toch dat juist Fok haar de gelegenheid geeft haar visie op het geheel te geven en de streamers en posters te bedanken? En zo haar een welkom te gunnen die bij een winnares hoort?
Of moet ze maar inloggen en de, tot tanden bewapende tegenstanders, hun gal te laten spuwen? Wat een never ending story gaat worden?
Zelf denk ik dat ze de gelegenheid moet krijgen hen het gras voor de voeten weg te maaien. Zodat, wanneer ze op Fok wil posten, dat al een stuk uitgebalanceerd is.
FOK!tv zou naar de finale gaan, maar dat ging op het laatste moment niet door.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef akveor het volgende:
[..]
HUH?
Andere media krijgen de primeur van een interview met de winnares hoe klein ook?
Ik verwachtte een uitgebreid en exclusief interview met de winnares op Fok. En ook andere deelnemers. Je mag toch aannemen dat zoiets bedongen is tijdens de onderhandelingen voor de samenwerking Enoymedia en Fok! Beetje vreemd.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef Tessio het volgende:
[..]
Laten we nou even eerlijk zijn...dankzij Danny heeft zij gewonnen en is er niet massal gestemd door de streamers op haar.
O.a. haar moeder verkondigde, tijdens het feestje, dat Danny vrijdag 4000 stemmen heeft uitgebracht op Marielin en op donderdag ook een x-aantal.
En wat nou gras voor de voeten wegmaaien?
De andere overlevers werden hier ook genadeloos afgemaakt, o.a. door jou.
ik geef mijn mening en die strookt niet met de jouwe. Dat je daar kennelijk kribbig van wordt, en dat in combinatie met je zeurgedrag over de stemmen leidt tot de frustraties die je in de gequote posts uit is verder natuurlijk geenszins mijn probleemquote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef Tessio het volgende:
Danny, ik loop helemaal niet al een week te janken over jouw stemgedrag.
Het is de eerste keer, naar mijn weten, dat ik mij er over uit laat.
En ja Marielin was/is gewoon een grote zeurdoos en jij praat werkelijk waar bijna alles recht wat krom is aangaande Marielin.
Toe zeg, als je zo over de tong gaat door de familie/vriend van Marielin on stream kan je verwachten dat mensen daar op reageren.
Zodra iemand erover begint druk je het zo snel mogelijk de kop in.
Maar komt er nog een interview? Dat is waar ik op zit te wachten.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK!tv zou naar de finale gaan, maar dat ging op het laatste moment niet door.
[..]
Ik zou Slachtofferhulp bellen. En Stichting Correlatie.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef akveor het volgende:
Zo voelt het alsof ik de dupe ben geworden van een strijd van Fok vs Enjoy....
Ja hoor Danny, het is maar net hoe het voor jou aanvoelt als ik het maar even over Marielin heb, persoonlijk blijkbaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geef mijn mening en die strookt niet met de jouwe. Dat je daar kennelijk kribbig van wordt, en dat in combinatie met je zeurgedrag over de stemmen leidt tot de frustraties die je in de gequote posts uit is verder natuurlijk geenszins mijn probleem
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de Stentor staat het volgende:
[..]
Hier krijgen we maar geen duidelijkheid over. Krijgt ze één cent van alle uitgebrachte stemmen, één cent van de op haar uitgebrachte stemmen in de finale of één cent van alle op haar uitgebrachte stemmen gedurende de hele maand?
Je gaat iemand vergelijken die 25 dagen onder barre omstandigheden in een bunker geleefd heeftquote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef beequeen het volgende:
Toch hoop ik voor Danny dat knorretje een meer opgeruimd karakter heeft dan Marielin. Je moet er toch niet aan denken om met zoiets samen te wonen.(Marielin that is)
ik constateer dat de mensen die al 20 dagen zeurden over Marielin's gezeur toen ze in de bunker zat nu nog lekker doorzeuren en daar gewoon iets anders voor zoeken. En dat terwijl ze er niet om gevraagd heeft of ik zou willen stemmen. Heeft niets met persoonlijk te maken want ik ken heel marielin niet verder. Wel heeft het te maken met het feit dat zij daar gewoon iets zat te presteren en allerlei shit heeft doorstaan en dan IETS meer recht tot zeuren heeft dan bv jij. Verder maak jij je er nogal druk over dat ze heeft gewonnen. Als Pim had gewonnen had ik dat kut gevonden, maar om er dan dagen later nog over te zaniken en uitvluchten te verzinnen waarom die winst onterecht zou zijn. Ze heeft meer stemmen en heeft dus terecht gewonnen, zo simpel is het nou eenmaal . Het is niet; "op wie stemmen meer mensen", "wie is populairder", "wie heeft de grootste achterban" of "wie heeft de minste zeurende wijven met kutnijd tegen zich", maar "wie haalt de meeste stemmen binnen". En dat heeft ze 20 dagen consistent gedaan, ONDANKS dat Pim's achterban vele malen groter was gunden die hem kennelijk niet de overwinning, of hadden het er in ieder geval niet voor over te stemmen. Met een voetbalteam, legerbuddies, heel dorp, studentenvereniging etc had hij normaliter veel hoger moeten eindigen. En dat heeft geen reet met rechtpraten te maken, maar het vanuit een ander perspectief bekijken. En dan een perspectief zonder het stemverhaal kulargument erin.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja hoor Danny, het is maar net hoe het voor jou aanvoelt als ik het maar even over Marielin heb, persoonlijk blijkbaar.
En dat bedoel ik dus.
Is geen schande hoor.
Dat laatste woord neem ik graag als de discussiepartner geen argumenten meer heeftquote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef Tessio het volgende:
Ik deel jouw mening niet in deze.
Daar hoef ik verder niet zo over uit te breiden zoals jij doet.
Dus als je nog een keer wilt reageren, prima, je wilt graag het laatste woord.
Ik zie er hier maar 1 rood aanlopen, al weken lang, en dat ben jijzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |