jij kan perfectionisten dus niet uitstaan ?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind jou net zo vervelend als dat Biefstukje1
Jawel hoor, ze klaagt en zanikt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef knutselbeest het volgende:
iedereen doed weer wat maar marlin zit weer niks te doen
Naast de hele gezondheidsbladiebla is roken in dit geval een extra handicap. Je hebt direct een zwakke plek als de makers besluiten daar op te gaan spelen (Bart is volgens mij de enige kettingroker die lid is van stivoro). Persoonlijk vind ik het jammer dat ze het zo uitmelken en uitspelen maar dat is niet anders. Bij Big Brother kregen de mensen tenminste nog een nicotinepleister of een kauwgompje maar dat is er hier ook niet bij. Voor dat alles heeft ze wmb een vrijbrief om het er moeilijk mee te hebben en dat te uitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:39 schreef Maria44 het volgende:
Ik blijf achter haar staan, ze is nog steeds zichzelf en ja, ze heeft het wat moeilijk zo zonder sigaretje, klaagt af en toe, nou en? Ze laat genoeg van zichzelf zien, take it or leave it. We hebben wat om over te praten, ze zou eens zo stil als Pim (wie?) moeten zijn, dat is lachen zeg.
Er was een reeks waarbij elke deelnemer aan de de medicaties zat (of tijdens het programma ging)quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef Rica het volgende:
Bij Big Brother kregen de mensen tenminste nog een nicotinepleister of een kauwgompje maar dat is er hier ook niet bij.
Klopt dat was de laatste. BB6.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er was een reeks waarbij elke deelnemer aan de de medicaties zat (of tijdens het programma ging)
Weet het alweer, waar die moeder/vader met 1 dochter/zoon inzaten, een dikke wietrokende tokkiemamma zat daarbij volgens mij, toen ze doorhad wie de winnaar zou worden duwde ze haar dochter nog net niet richting die winnaar (Jeroen ofzo?)
Niks nieuws onder de zon dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.
Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.
en volgende week weer, wantquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef knorretje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar wel lekker voor de tweede week op rij op 1
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Het lijkt wel of die afbeelding bewerkt is.Aan haar nek te zien.
Haar figuur is niks mis mee,integendeel,maar ik zie iets aan die foto en haar nek.Net of het gephotoshopt is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je ?? Dat is natuurlijk niet zo . Ik vind het wel een mooiiiiie meid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |