quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef marielin het volgende:
Jep, en ik ken je nog wel hoorblijf je op deze dit forum komen dan? en volg je ook de streamers?
ja. ontzettend gezellige buurt hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ow myen je bent daar vrijwillig gaan wonen?
Ja, ik ken 'm, heb er jįren geleden zelf ook gewoond, het is een echte volksbuurt.quote:
Kip slachten en kaalplukken....? Bah. Deelnemers kaalscheren:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef marielin het volgende:
Dank je, zal ik zeker nodig hebben, net als de rest van de bewoners..
toch vraag ik me af waarom er op deze link een kip staat haha , als ik die moet slachten dan heb je pas echt spraakmakende beelden. Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Deelnemers mogen zelf weten waar maar er mogen geen deelnemers zijn die dezelfde zone kaalscheren als opdracht. Vooruit zal ik je sparen. Scheren we die Peter z'n kop kaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:00 schreef marielin het volgende:
ook een goed idee inderdaad als ik het maar niet ben
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef Smurfin het volgende:
Mijn gevoel zegt dat jij dan waarschijnlijk in de B.....str. woont.
Ik ken die Peter niet maar m'n eerste indruk is: Laat um maar aan Idols (of hoe heet die zooi?) meedoen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:21 schreef marielin het volgende:
Geen fan van Peter?haha, maar toch vind ik het wel een hele originele opdracht inderdaad en 1 die voor heel veel sspraakmakende beelden kan zorgen hahaha
![]()
moet je dus wel op www.thebunkeronline.tv introduceren he.
OMG is de winnaar soms ook al bekend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef marielin het volgende:
ik woonde in de j va straat hahatien jaar zelfs dus ik moet je haast wel kennen
Wij kunnen tenminste nog het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:44 schreef marielin het volgende:
Ik zou het niet weten, ik ben er op een eerlijke manier uitgekozen. maar er stinkt wel wat aan al die verhalen.
maar goed daar komen we gauw genoeg achter in The Bunker hoor....
ja ik zag dat hij ook zingt?
Nou ja, dat niet perse. Wij wonen hier net 2 1/2 jaar en leven redelijk op onszelf. Het is niet zo dat we hele dagen met de buren op de stoep hangenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef marielin het volgende:
ik woonde in de j va straat hahatien jaar zelfs dus ik moet je haast wel kennen
Ik kom jou ook overal tegen hequote:Op zaterdag 18 april 2009 02:49 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/11396/55/
Zwolle
Checkt profiel ..... Checkt hyves.....!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:44 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen he![]()
Goed stuk op WZ he :d heb ik gisteravond ingestuurd, direct geplaatst
Kijk eens vier posts boven jequote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef spapaars het volgende:
Zwolse Marielin Stroeve in The Bunker
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/11396/55/
Oeps.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |