quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef marielin het volgende:
Jep, en ik ken je nog wel hoorblijf je op deze dit forum komen dan? en volg je ook de streamers?
ja. ontzettend gezellige buurt hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ow myen je bent daar vrijwillig gaan wonen?
Ja, ik ken 'm, heb er jįren geleden zelf ook gewoond, het is een echte volksbuurt.quote:
Kip slachten en kaalplukken....? Bah. Deelnemers kaalscheren:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef marielin het volgende:
Dank je, zal ik zeker nodig hebben, net als de rest van de bewoners..
toch vraag ik me af waarom er op deze link een kip staat haha , als ik die moet slachten dan heb je pas echt spraakmakende beelden. Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Deelnemers mogen zelf weten waar maar er mogen geen deelnemers zijn die dezelfde zone kaalscheren als opdracht. Vooruit zal ik je sparen. Scheren we die Peter z'n kop kaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:00 schreef marielin het volgende:
ook een goed idee inderdaad als ik het maar niet ben
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef Smurfin het volgende:
Mijn gevoel zegt dat jij dan waarschijnlijk in de B.....str. woont.
Ik ken die Peter niet maar m'n eerste indruk is: Laat um maar aan Idols (of hoe heet die zooi?) meedoen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:21 schreef marielin het volgende:
Geen fan van Peter?haha, maar toch vind ik het wel een hele originele opdracht inderdaad en 1 die voor heel veel sspraakmakende beelden kan zorgen hahaha
![]()
moet je dus wel op www.thebunkeronline.tv introduceren he.
OMG is de winnaar soms ook al bekend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef marielin het volgende:
ik woonde in de j va straat hahatien jaar zelfs dus ik moet je haast wel kennen
Wij kunnen tenminste nog het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:44 schreef marielin het volgende:
Ik zou het niet weten, ik ben er op een eerlijke manier uitgekozen. maar er stinkt wel wat aan al die verhalen.
maar goed daar komen we gauw genoeg achter in The Bunker hoor....
ja ik zag dat hij ook zingt?
Nou ja, dat niet perse. Wij wonen hier net 2 1/2 jaar en leven redelijk op onszelf. Het is niet zo dat we hele dagen met de buren op de stoep hangenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef marielin het volgende:
ik woonde in de j va straat hahatien jaar zelfs dus ik moet je haast wel kennen
Ik kom jou ook overal tegen hequote:Op zaterdag 18 april 2009 02:49 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/11396/55/
Zwolle
Checkt profiel ..... Checkt hyves.....!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:44 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen he![]()
Goed stuk op WZ he :d heb ik gisteravond ingestuurd, direct geplaatst
Kijk eens vier posts boven jequote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef spapaars het volgende:
Zwolse Marielin Stroeve in The Bunker
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/11396/55/
Oeps.quote:
Brian - laat ik m'n wijf eens lekker mishandelen - Kubatz?quote:Op maandag 20 april 2009 07:12 schreef marielin het volgende:
De Gouden Kooi, heb ik helemaal gevolgd en moet zeggen dat huub het allemaal wel heel briljant heeft gespeeld, maar echt de laatste afleveringen ging hij toch echt te ver, ik vind dat brian uiteindelijk toch het meest zich zelf is gebleven.
http://www.spitsnieuws.nl(...)lesteert_amanda.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 07:55 schreef marielin het volgende:
hahaha hij heeft niemand mishandeld hoe kom je daar nou bij?, tuurlijk hij was af en toe beetje aso maar ik vond huub veel meer respectloos naar vrouwen wie laat zich pijpen terwijl zijn vriendin voor hem staat dan? tevens is hij er nu mee getrouwd.
nah, ben niet zo beoordelerig. Als jij Brian fan bent (en hoe kan het ook anders, hij is een getalenteerd dichter, muzikant, dj en kickboxer - die de term 'no-contest' niet begrijpt en denkt dat dat betekent dat hij gewonnen heeft) dan mag dat hoorquote:
ik ga er wel ff naar kijken, maar afhankelijk van hoe boeiend het blijkt te zijn zal ik al dan niet snel afhaken. Eerst zelf er maar eens in met de kickoffquote:Op maandag 20 april 2009 08:55 schreef marielin het volgende:
Fan is nooit getypt door mij haha, maar als ik moet kiezen tussen Brian, Jaap en Huub is het niet moeilijk, en met de vrouwen had ik al helemaal niets.
Ga je The Bunker nog volgen?
Inderdaad bleef hij zichzelf. Tot zelfs onder de douche met Amanda....quote:Op maandag 20 april 2009 08:01 schreef marielin het volgende:
en brian zei ik alleen over dat hij zich zelf bleef.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ga er wel ff naar kijken, maar afhankelijk van hoe boeiend het blijkt te zijn zal ik al dan niet snel afhaken. Eerst zelf er maar eens in met de kickoff
Danny gaat de bunker in voordat jullie er in komen, hij is bij de kickoff!quote:
Wat is dat in je aard, dat je zou ingrijpen ?quote:Op maandag 20 april 2009 09:09 schreef marielin het volgende:
Als iemand mij zo vast pakt ?? eerlijk gezegt heb ik dat niet zo gezien maar anders op TV.
diegene kan zich beter uit de voeten maken als ik zo word aangeraakt, mijn eigen vriend haalt het nog niet in zijn hoofd om dat te doen.
Ik verwacht dergelijke dingen niet maar zie ik het bij een ander gebeuren grijp ik wel in. dat ligt in mijn aard.
Die Danny van de posts hierboven, Marielin....quote:
Nah, dat gaat wat ver. Meer een bekende FOK!ker.quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef marielin het volgende:
Ik snap dat het die danny isheb al wel met hem gekletst net, alleen kan me er niet iemand bij voorstellen.
Een gezicht bedoel ik dan he, ik weet wie er The Bunker in gaan bij de Kick Off maar heb niets over een Danny gehoord.
Al bekende nederlander dus?
Als je op het camera'tje klikt bij zijn posts, dan zie je zijn gezicht...quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef marielin het volgende:
Ik snap dat het die danny isheb al wel met hem gekletst net, alleen kan me er niet iemand bij voorstellen.
Een gezicht bedoel ik dan he, ik weet wie er The Bunker in gaan bij de Kick Off maar heb niets over een Danny gehoord.
Al bekende nederlander dus?
Hoezo naief? Ze hoeft zich op FOK! toch niet te bewijzen, daar is de bunker voor. Ze kletst gezellig mee en heeft geen persvoorlichter nodig. Dit itt Guido.quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef sjak het volgende:
Je komt wat naief over. Ik heb de bunker tot nu toe nog helemaal niet gevolgd en heb het idee dat ik al meer weet dan jij. Als je wilt winnen zou ik de komende tijd jezelf eens wat inlezen. Hoe ga je het internetpubliek voor je winnen als je niet eens weet hoe dingen op inernet leven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |