quote:Ik heb me zo vaak opgegeven voor avontuurlijke programma's nooit ben ik uitgenodigd helaas, maar ik blijf het proberen lijkt me geweldig mee te maken hoe het is om met meerdere mensen in 1 ruimte te zitten, ik ben wel in voor een spannende confrontatie met mezelf.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Marielin is 24 jaar en komt uit Zwolle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amber is te mooi, die moet wel arrogant geboren zijn, Marielin gaat 't helemaal wordenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze komt uit Zwolle, misschien gaat Scanman zijn foute bank wel aan haar doneren.
Welkom op FOK! en wen er maar aan dat we hier geen blad voor de mond nemen en ook niet alles omlijsten met bloemetjes en vlindertjes. What you read is what you get.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef marielin het volgende:
hallo hier ben ik dan, even over domme doos de reactie van natuurlijk weer een forumbezoeker die het geweldig vind mensen af te kraken terwijl hij ze niet kent...
dat je niet sterft daaraan slimmert, is dus met andere woorden dat het dan ook niet zo mens onterend is als mensen denken.
Marielin, ik heb je even een persoonlijk bericht gestuurdquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef marielin het volgende:
Smurfin wie ben je dan?
Heeft je vader zoveel relatie's gehad dan..quote:
ze kent jouw toch ook..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef marielin het volgende:
ik ben 24 geen 50, dus ik mis een stuk dacht je ook niet
Doe dan naast het spammen direct even een opfriscursus Nederlandsquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef marielin het volgende:
misschien is dit het enige wat ik de hele dag doe . spammen
moet wel leden vergaren.
Je komt me bekend voor. Woon zelf ook in Zwolle, dus misschien loop je wel gewoon regelmatig in de lokale supermarkt, maar toch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef marielin het volgende:
Maar wie gaan er allemaal kijken naar The Bunker?
Ik ben dus marielin stroeve, 24 uit zwolle
DOORGESTOKEN KAARTquote:
Dat had je ook zo kunnen formuleren in plaats van te zeggen dat je er niet aan sterftquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef marielin het volgende:
hallo hier ben ik dan, even over domme doos de reactie van natuurlijk weer een forumbezoeker die het geweldig vind mensen af te kraken terwijl hij ze niet kent...
dat je niet sterft daaraan slimmert, is dus met andere woorden dat het dan ook niet zo mens onterend is als mensen denken.
indische buurt, maar kom bij diverse supermarkten in AA-landen en holtenbroek.quote:
Check dit: Neem je live-streams om The Bunker te volgen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef marielin het volgende:
maar wie gaan er nu daadwerkelijk kijken naar The Bunker?
Ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef marielin het volgende:
volgens mij moest dat ook gebeuren toch?., en mij maakt het geen klap uit wat anderen er van vinden.
Ik dacht klets even gezellig mee, iedereen hapt hier aardig terug, daar hou ik wel van.
maar wie gaan er nu daadwerkelijk kijken naar The Bunker?
Als het aan sommige streamers ligt wordt dat jullie maaltijd..... maar kennelijk mocht zo'n beest 10 jaar geleden al niet IRL on cam geslacht worden, dus met een beetje mazzel hebben jullie er eieren van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef marielin het volgende:
Dank je, zal ik zeker nodig hebben, net als de rest van de bewoners..
toch vraag ik me af waarom er op deze link een kip staat haha , als ik die moet slachten dan heb je pas echt spraakmakende beelden. Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Ah oké, ik dacht misschien meer als marylin ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef marielin het volgende:
laten we het hopen anders pluk ik hem wel kaal maar vermoord dat beest niet
, mijn naam spreek je op zijn hollands uit dus marie-lin , anders kan ik het niet formuleren
Marielin, heb je mijn bericht via Hyves gelezen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef marielin het volgende:
Ja veel mensen denken dat ook inderdaad, het word wel vaak fout geschreven en uitgesproken. maar het is gewoon zoals je het leest .
Ow myquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
indische buurt, maar kom bij diverse supermarkten in AA-landen en holtenbroek.
Jazeker, ben hier al jarenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef marielin het volgende:
Jep, en ik ken je nog wel hoorblijf je op deze forum komen dan? en volg je ook de streamers?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef marielin het volgende:
Jep, en ik ken je nog wel hoorblijf je op deze dit forum komen dan? en volg je ook de streamers?
ja. ontzettend gezellige buurt hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ow myen je bent daar vrijwillig gaan wonen?
Ja, ik ken 'm, heb er jįren geleden zelf ook gewoond, het is een echte volksbuurt.quote:
Kip slachten en kaalplukken....? Bah. Deelnemers kaalscheren:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef marielin het volgende:
Dank je, zal ik zeker nodig hebben, net als de rest van de bewoners..
toch vraag ik me af waarom er op deze link een kip staat haha , als ik die moet slachten dan heb je pas echt spraakmakende beelden. Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Deelnemers mogen zelf weten waar maar er mogen geen deelnemers zijn die dezelfde zone kaalscheren als opdracht. Vooruit zal ik je sparen. Scheren we die Peter z'n kop kaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:00 schreef marielin het volgende:
ook een goed idee inderdaad als ik het maar niet ben
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef Smurfin het volgende:
Mijn gevoel zegt dat jij dan waarschijnlijk in de B.....str. woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |