Als ik iemand nep vind , een naar karakter ...zie ik de buitenkant niet , ze is vast wel mooiiiiiiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef superrmama het volgende:
[..]
Vind je ?? Dat is natuurlijk niet zo . Ik vind het wel een mooiiiiie meid
Inderdaad lijkt het als iemand iets heeft meegemaakt dat Marielin dat ook heeft meegemaakt,gelijk weer aandacht naar haarzelf toetrekken ipv een ander zijn/har verhaal te laten doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef superrmama het volgende:
Een echt karakter reageert volgens mij niet op alles wat iedereen zegt met ; heb ik ook , doet ze nl wel steeds , Eline niet .... valt me reuze mee die meid eigenlijk !
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef superrmama het volgende:
Gewoon Stroeve Marielin ipv Marielien Stroeve , wat is die meid hebberig ook .... mag wel de rest van de tijd zonder sigaretten en drank ... en etenwat heeft ze eigenlijk niet
![]()
Ach natuurlijk , geen ARME achterban....oeps
![]()
Verder geen aandacht aan besteden , maakt haar "spraakmakend " of controversieel ofzo , terwijl ze echt de aandacht niet waard isMaffelin......
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
ik vind al die jaloerse types die maar zitten te zeiken op haar wel grappig
Jammer zo'n jaloers zijnde opmerking , niet van je verwachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
Smaken verschillen dat heb ik met een nep wijf als Eline .. Ik zie liever een echt karakter
waar zou ik dan jaloers op moeten zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
perfecte tietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
gek dat nu we de perfecte tieten van Marielin hebben gezien dat nu ineens de azijngleuven uit de lade worden gemanoevreerd.
Je zit niet in cos hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef chevygirl het volgende:
go jeroen...ik mag je niet maar zeg haar nu maar eens de waarheid
dat dus. gemiddelde geboortejaar van de klagers is waarschijnlijk 19hangtietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
gek dat nu we de perfecte tieten van Marielin hebben gezien dat nu ineens de azijngleuven uit de lade worden gemanoevreerd.
Te weinig naaktquote:Op zondag 17 mei 2009 09:41 schreef Danny het volgende:
Ben benieuwd welke excuses er nu weer bedacht gaan worden om haar omlaag te lullen...
that's not her fault. deze compleet aseksuele legerkleding moeten ze aanquote:
en lekkere tietenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef Micha164 het volgende:
Ja die druppel was gruwelijk!
Echt ik zat op zo'n moment te wachten, want doorzettingsvermogen heeft ze!
Tipje van de sluier?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou Marielin,als je hier ooit terugleest.@Toverheks is al met een speech bezig voor je voor als je eens uit de bunker bentIk ben al bezig met die van Pim,maar heb tot nu toe alleen maar hartjes getikt
![]()
@ toverheks moet eerst toestemming hebben,en wat het dan zal gaan worden weet ik niet precies maar ik verwacht een spetterend welkomsbericht!quote:
Een en al projectie van een user die met haar schrijfsels alleen de eigen complexjes gaat etaleren. Zolang ze niet gaat stalken kan het weinig kwaad waarschijnlijk.quote:
Geniaal geformuleerd!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Een en al projectie van een user die met haar schrijfsels alleen de eigen complexjes gaat etaleren. Zolang ze niet gaat stalken kan het weinig kwaad waarschijnlijk.
Marielin had Jeroen gister aardig in de piepzak. Hij was (terecht) bang dat ze gewoon zou blijven liggen!
Als je de verschillende topics hebt gelezen weet je dat je niet de enige bent die hier en daar andere verwachtingen of een andere indruk gekregen had.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Geniaal geformuleerd!
Mijn verwachting was dat dergelijke opdrachten op hoog tempo met elkaar zouden worden afgewisseld. Dat is toch veel leuker om naar te kijken als een aantal overlevers die een puzzel moeten maken? Helaas denkt de gemiddelde streamer hier anders over.
jup. en op zich moet het ook voor de redactie prima te doen zijn meerdere opdrachten per dag te doen zonder dat dat al teveel tijd of moeite hoeft te kosten.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je de verschillende topics hebt gelezen weet je dat je niet de enige bent die hier en daar andere verwachtingen of een andere indruk gekregen had.
Marielin denkt hetzelfde wat jij hier zegt trouwens. De ene opdracht is nog niet afgelopen of ze wil alweer een nieuwe.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:59 schreef Micha164 het volgende:
Naar ik hoop worden de laatse dagen een aantal intensieve. Geen flauwe, langdradige pesterijtjes maar keiharde opdrachten waar de bewoners zichzelf ècht moeten overwinnen en kunnen laten zien wat ze in huis hebben.
We willen toch spectakel zien???
quote:
Proef de frustratie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
En dat zeikwijf wat maar torenhoog staat. Ik snap er geen flikker van.
http://194.45.11.129/tekstgezo200.htmlquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoe oud is Marielin?
Eventueel een leuke opdracht, castingbureau mag ik hier niet vermelden.
COMMERCIAL ZIGGO...
Voor een nieuwe commercial van Ziggo zoeken we nu :
- 2 vrouwen 25-40 jaar; mensen die een beetje mager zijn en sprekende gezichten hebben;
zij spelen zombies.
De opnames zijn in Amsterdam op 26 en 27 mei.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoe oud is Marielin?
Eventueel een leuke opdracht, castingbureau mag ik hier niet vermelden.
COMMERCIAL ZIGGO...
Voor een nieuwe commercial van Ziggo zoeken we nu :
- 2 vrouwen 25-40 jaar; mensen die een beetje mager zijn en sprekende gezichten hebben;
zij spelen zombies.
De opnames zijn in Amsterdam op 26 en 27 mei.
Yes kick Marielin for the winquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
Hebben mijn 20 stemmen geholpen [ afbeelding ][
Echt geen flauw idee... Maar de hele achterban van Marielin doet mee (gelukkig), dus de stemmen zijn absoluut niet voor het grootste gedeelte van mij...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef Maanvis het volgende:
Hoeveel geld heb je nou uitgegeven aan credits, Micha?
In de Stentor staat het volgende:quote:
Hier krijgen we maar geen duidelijkheid over. Krijgt ze één cent van alle uitgebrachte stemmen, één cent van de op haar uitgebrachte stemmen in de finale of één cent van alle op haar uitgebrachte stemmen gedurende de hele maand?quote:Marielin kreeg als winnares een bedrag van 9675 euro mee, plus één eurocent per op haar uitgebrachte stem.
HUH?quote:
FOK! is de officiële community, niet de officiële nieuwspartner?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef akveor het volgende:
[..]
HUH?
Andere media krijgen de primeur van een interview met de winnares hoe klein ook?
Ik verwachtte een uitgebreid en exclusief interview met de winnares op Fok. En ook andere deelnemers. Je mag toch aannemen dat zoiets bedongen is tijdens de onderhandelingen voor de samenwerking Enoymedia en Fok! Beetje vreemd.
Je verwacht toch dat juist Fok haar de gelegenheid geeft haar visie op het geheel te geven en de streamers en posters te bedanken? En zo haar een welkom te gunnen die bij een winnares hoort?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! is de officiële community, niet de officiële nieuwspartner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |