is gewoon een cap. niets aan veranderdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Het lijkt wel of die afbeelding bewerkt is.Aan haar nek te zien.
je kunt er wel iets moois van maken voor aan de zijkant van je schermquote:
Het zal dan wel aan de lichtinval liggenquote:
Als ik iemand nep vind , een naar karakter ...zie ik de buitenkant niet , ze is vast wel mooiiiiiiquote:[..]
Vind je ?? Dat is natuurlijk niet zo . Ik vind het wel een mooiiiiie meid
Als ik iemand nep vind , een naar karakter ...zie ik de buitenkant niet , ze is vast wel mooiiiiiiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef superrmama het volgende:
[..]
Vind je ?? Dat is natuurlijk niet zo . Ik vind het wel een mooiiiiie meid
Inderdaad lijkt het als iemand iets heeft meegemaakt dat Marielin dat ook heeft meegemaakt,gelijk weer aandacht naar haarzelf toetrekken ipv een ander zijn/har verhaal te laten doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef superrmama het volgende:
Een echt karakter reageert volgens mij niet op alles wat iedereen zegt met ; heb ik ook , doet ze nl wel steeds , Eline niet .... valt me reuze mee die meid eigenlijk !
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef superrmama het volgende:
Gewoon Stroeve Marielin ipv Marielien Stroeve , wat is die meid hebberig ook .... mag wel de rest van de tijd zonder sigaretten en drank ... en etenwat heeft ze eigenlijk niet
![]()
Ach natuurlijk , geen ARME achterban....oeps
![]()
Verder geen aandacht aan besteden , maakt haar "spraakmakend " of controversieel ofzo , terwijl ze echt de aandacht niet waard isMaffelin......
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
ik vind al die jaloerse types die maar zitten te zeiken op haar wel grappig
Jammer zo'n jaloers zijnde opmerking , niet van je verwachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
Smaken verschillen dat heb ik met een nep wijf als Eline .. Ik zie liever een echt karakter
waar zou ik dan jaloers op moeten zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
perfecte tietenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
gek dat nu we de perfecte tieten van Marielin hebben gezien dat nu ineens de azijngleuven uit de lade worden gemanoevreerd.
Je zit niet in cos hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef chevygirl het volgende:
go jeroen...ik mag je niet maar zeg haar nu maar eens de waarheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |