abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69385808
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:07 schreef akveor het volgende:

[..]

Je verwacht toch dat juist Fok haar de gelegenheid geeft haar visie op het geheel te geven en de streamers en posters te bedanken? En zo haar een welkom te gunnen die bij een winnares hoort?
Of moet ze maar inloggen en de, tot tanden bewapende tegenstanders, hun gal te laten spuwen? Wat een never ending story gaat worden?
Zelf denk ik dat ze de gelegenheid moet krijgen hen het gras voor de voeten weg te maaien. Zodat, wanneer ze op Fok wil posten, dat al een stuk uitgebalanceerd is.
Laten we nou even eerlijk zijn...dankzij Danny heeft zij gewonnen en is er niet massal gestemd door de streamers op haar.
O.a. haar moeder verkondigde, tijdens het feestje, dat Danny vrijdag 4000 stemmen heeft uitgebracht op Marielin en op donderdag ook een x-aantal.
En wat nou gras voor de voeten wegmaaien?
De andere overlevers werden hier ook genadeloos afgemaakt, o.a. door jou.
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 16:32:08 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69386056
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef akveor het volgende:

[..]

HUH?
Andere media krijgen de primeur van een interview met de winnares hoe klein ook?
Ik verwachtte een uitgebreid en exclusief interview met de winnares op Fok. En ook andere deelnemers. Je mag toch aannemen dat zoiets bedongen is tijdens de onderhandelingen voor de samenwerking Enoymedia en Fok! Beetje vreemd.
FOK!tv zou naar de finale gaan, maar dat ging op het laatste moment niet door.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef Tessio het volgende:

[..]

Laten we nou even eerlijk zijn...dankzij Danny heeft zij gewonnen en is er niet massal gestemd door de streamers op haar.
O.a. haar moeder verkondigde, tijdens het feestje, dat Danny vrijdag 4000 stemmen heeft uitgebracht op Marielin en op donderdag ook een x-aantal.
En wat nou gras voor de voeten wegmaaien?
De andere overlevers werden hier ook genadeloos afgemaakt, o.a. door jou.

Dat lulverhaal begint ook oud te worden. Ja, ik heb gestemd, maar van die laatste 4000 stemmen zijn er iets van 2000 pas doorgevoerd NADAT de winnaar bekend was. Die stemmen waren dus niet eens nodig.
En als 2 anderen niet op haar hadden gestemd had ze ook niet gewonnen. En als mijn buurvrouw had gekeken en op Pim had gestemd had Pim gewonnen. En als mijn oom een kutje had gehad was het mijn tante geweest.
En dan te bedenken dat de mensen die nu al een week janken over mijn stemgedrag dezelfden zijn die vonden dat Marielin zeurde. omfg. Spiegeltje anyone?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69386103
waar is ze
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_69386276
Danny, ik loop helemaal niet al een week te janken over jouw stemgedrag.
Het is de eerste keer, naar mijn weten, dat ik mij er over uit laat.
En ja Marielin was/is gewoon een grote zeurdoos en jij praat werkelijk waar bijna alles recht wat krom is aangaande Marielin.
Toe zeg, als je zo over de tong gaat door de familie/vriend van Marielin on stream kan je verwachten dat mensen daar op reageren.
Zodra iemand erover begint druk je het zo snel mogelijk de kop in.
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 16:44:17 #245
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69386429
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef Tessio het volgende:
Danny, ik loop helemaal niet al een week te janken over jouw stemgedrag.
Het is de eerste keer, naar mijn weten, dat ik mij er over uit laat.
En ja Marielin was/is gewoon een grote zeurdoos en jij praat werkelijk waar bijna alles recht wat krom is aangaande Marielin.
Toe zeg, als je zo over de tong gaat door de familie/vriend van Marielin on stream kan je verwachten dat mensen daar op reageren.
Zodra iemand erover begint druk je het zo snel mogelijk de kop in.
ik geef mijn mening en die strookt niet met de jouwe. Dat je daar kennelijk kribbig van wordt, en dat in combinatie met je zeurgedrag over de stemmen leidt tot de frustraties die je in de gequote posts uit is verder natuurlijk geenszins mijn probleem
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 16:45:10 #246
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69386456
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef peeet1 het volgende:
waar is ze
Aan het werk misschien?
  maandag 25 mei 2009 @ 16:45:10 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69386457
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Danny het volgende:

[..]

FOK!tv zou naar de finale gaan, maar dat ging op het laatste moment niet door.
[..]

Maar komt er nog een interview? Dat is waar ik op zit te wachten.

Via Fok!TV zou ook leuk zijn maar toch iig een geschreven iets op Fok.

Zo voelt het alsof ik de dupe ben geworden van een strijd van Fok vs Enjoy....

EDIT: Ik lees net dat ze op Fok radio d'r zegje komt doen.
[FOK!radio] Winnares The Bunker live

[ Bericht 18% gewijzigd door akveor op 25-05-2009 16:51:32 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 16:47:29 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69386508
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef akveor het volgende:

Zo voelt het alsof ik de dupe ben geworden van een strijd van Fok vs Enjoy....
Ik zou Slachtofferhulp bellen. En Stichting Correlatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69386530
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef Danny het volgende:

[..]

ik geef mijn mening en die strookt niet met de jouwe. Dat je daar kennelijk kribbig van wordt, en dat in combinatie met je zeurgedrag over de stemmen leidt tot de frustraties die je in de gequote posts uit is verder natuurlijk geenszins mijn probleem
Ja hoor Danny, het is maar net hoe het voor jou aanvoelt als ik het maar even over Marielin heb, persoonlijk blijkbaar.
En dat bedoel ik dus.
Is geen schande hoor.
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 16:53:17 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_69386654
Toch hoop ik voor Danny dat knorretje een meer opgeruimd karakter heeft dan Marielin. Je moet er toch niet aan denken om met zoiets samen te wonen.(Marielin that is)

Danny, is de borduurmachine voor knorretje al besteld?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69386720
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

In de Stentor staat het volgende:
[..]

Hier krijgen we maar geen duidelijkheid over. Krijgt ze één cent van alle uitgebrachte stemmen, één cent van de op haar uitgebrachte stemmen in de finale of één cent van alle op haar uitgebrachte stemmen gedurende de hele maand?
  maandag 25 mei 2009 @ 17:08:13 #252
62512 Smurfin
Curiositá
pi_69387134
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef beequeen het volgende:
Toch hoop ik voor Danny dat knorretje een meer opgeruimd karakter heeft dan Marielin. Je moet er toch niet aan denken om met zoiets samen te wonen.(Marielin that is)
Je gaat iemand vergelijken die 25 dagen onder barre omstandigheden in een bunker geleefd heeft
met iemand die lekker in eigen omgeving alles bij de hand heeft??

Marielin, gefeliciteerd met je dikverdiende overwinning Je bent een topper!

Zijn al die stemmen van mij niet voor niks geweest
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 17:09:12 #253
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69387170
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef Tessio het volgende:

[..]

Ja hoor Danny, het is maar net hoe het voor jou aanvoelt als ik het maar even over Marielin heb, persoonlijk blijkbaar.
En dat bedoel ik dus.
Is geen schande hoor.
ik constateer dat de mensen die al 20 dagen zeurden over Marielin's gezeur toen ze in de bunker zat nu nog lekker doorzeuren en daar gewoon iets anders voor zoeken. En dat terwijl ze er niet om gevraagd heeft of ik zou willen stemmen. Heeft niets met persoonlijk te maken want ik ken heel marielin niet verder. Wel heeft het te maken met het feit dat zij daar gewoon iets zat te presteren en allerlei shit heeft doorstaan en dan IETS meer recht tot zeuren heeft dan bv jij. Verder maak jij je er nogal druk over dat ze heeft gewonnen. Als Pim had gewonnen had ik dat kut gevonden, maar om er dan dagen later nog over te zaniken en uitvluchten te verzinnen waarom die winst onterecht zou zijn. Ze heeft meer stemmen en heeft dus terecht gewonnen, zo simpel is het nou eenmaal . Het is niet; "op wie stemmen meer mensen", "wie is populairder", "wie heeft de grootste achterban" of "wie heeft de minste zeurende wijven met kutnijd tegen zich", maar "wie haalt de meeste stemmen binnen". En dat heeft ze 20 dagen consistent gedaan, ONDANKS dat Pim's achterban vele malen groter was gunden die hem kennelijk niet de overwinning, of hadden het er in ieder geval niet voor over te stemmen. Met een voetbalteam, legerbuddies, heel dorp, studentenvereniging etc had hij normaliter veel hoger moeten eindigen. En dat heeft geen reet met rechtpraten te maken, maar het vanuit een ander perspectief bekijken. En dan een perspectief zonder het stemverhaal kulargument erin.
pi_69387553
Ik deel jouw mening niet in deze.
Daar hoef ik verder niet zo over uit te breiden zoals jij doet.
Dus als je nog een keer wilt reageren, prima, je wilt graag het laatste woord.
Ik zie er hier maar 1 rood aanlopen, al weken lang, en dat ben jijzelf.
pi_69388266
Ha die Marielin.
Gefeliciteerd hoor met je overwinning. Heel veel plezier met je welverdiende eurootjes.
Gelukkig zijn al mijn stemmen ook niet voor niks geweest.
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 17:43:33 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69388349
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef Tessio het volgende:
Ik deel jouw mening niet in deze.
Daar hoef ik verder niet zo over uit te breiden zoals jij doet.
Dus als je nog een keer wilt reageren, prima, je wilt graag het laatste woord.
Ik zie er hier maar 1 rood aanlopen, al weken lang, en dat ben jijzelf.
Dat laatste woord neem ik graag als de discussiepartner geen argumenten meer heeft

pi_69389688
Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van deze ontzettend gave ervaring. Onderweg naar eindhoven, toen we Marielin ophaalden, non stop met twee telefoons aan mijn oor om te kunnen volgen hoe de laatste eliminatieronde verliep. Wat heb ik genoten van The Bunker, maar nog meer nu Marielin weer lekker thuis is. Een ontzettende rijke ervaring waar we ontzettend veel van hebben geleerd en genoten.

Telefoons gaan ook nu continu af, of het nou journalisten zijn, een vriend, vriendin, kennis, collega's, nu pas hebben we ècht door hoe het geleefd heeft bij onze achterban. Een ervaring rijker, veel genoten, veel geleerd, echt top!

Jullie zullen me nog wel eens tegen komen bij een interessant topic.

Micha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')