Dat had je toch wel weer snel in de peiling dan, voor iemand die hard aan het werken isquote:Op woensdag 15 april 2009 13:19 schreef Lois het volgende:
Ik heb de OP even aangepast, alle linkjes weer blauw gemaakt enzo.
Nu ga ik snel verder werken
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
En ik de g klein. Kunnen we er weer een topicje tegenaan.
Dat had ik gezien ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Lois het volgende:
Ah die had ik gemist, hahahaa. Het vorige topic stond ook een grote G, die had ik wel in de smiezen
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:25 schreef miss_sly het volgende:
Huup, dat zag ik ook. Ik hoef niet meer omlaag te scrollen om ons te zien staan
Ah da's mooi! Ik heb dit rokje al eens van Farbenmix gemaaktquote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Stiemie, voor zover ik stap-voor-stap patronen ken zijn ze ook echt stapje voor stapje en prima te doen voor beginners. Ik ben zelf zo begonnen met naaien met van dat soort patronen en zolang je netjes werkt en het patroon goed leest kan het eigenlijk niet fout gaan. Er worden over het algemeen geen extreem ingewikkelde dingen gedaan en het staan heel duidelijk uitgelegd.
Maar jij bent dan ook veeeeel minder ver dan ikquote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik wel hahaha, maar ik heb hier een klein scherm dus dan ligt het daaraan denk ik
ooooooh is dat het!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:42 schreef miss_sly het volgende:
Kersjes, wat fijn! Heerlijke opluchting! En jij ook genieten nu
[..]
Maar jij bent dan ook veeeeel minder ver dan ik
Bestellen Guuzewuus. Het is ook een Farbenmix patroon. Volgens mij de Noelle. Ik zal het binnenkort weer eens opzoeken want ik denk dat het Linde het zo onderhand wel eindelijk eens zal gaan passenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Eg leuk rokje Stiemie. Moest je het patroon bestellen, of kon je het downloaden ofzo?
Dat is inderdaad Sisqo! Hij is beroemdquote:He, is dat Sisqo op de foto????????????
Haha ik ken je volgens mij een beetje van een kattenforum, maar ik ben daar niet erg actief hoor
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:31 schreef Stiemie het volgende:Ik zit even te genieten op mijn werk. Zit rustig achter mijn bureau te genieten van kleine babyplopjes
33 weken en 3 dagen al weerquote:Op woensdag 15 april 2009 16:38 schreef Stiemie het volgende:
Oei nou het zou niet goed zijn als die van mij dat nu al kon! Vandaag 17 weken en 3 dagen
Dat zijn nog steeds lieve kleine babietjes?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly, das hier in het oosten normaal
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds lieve kleine babietjes?
schaap en ik waren allebei klein en redelijjk licht achtenveertig en vijfenveertig cm en beide net geen 6 pond dus stiekem had ik daar een beetje op gehoopt
Neehee, Lis was 9,5 pond en ze was helemaaaaaal niet liefquote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds lieve kleine babietjes?
schaap en ik waren allebei klein en redelijjk licht achtenveertig en vijfenveertig cm en beide net geen 6 pond dus stiekem had ik daar een beetje op gehoopt
Zo ziet een dikke 8-ponder eruitquote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja mijn vraag/post was een beetje raar
natuurlijk zijn dat nog lieve kleine babietjes
Ik he me eigenlijk nog nooit verdiept in gewicht van pas geboren kindjes, geen idee hoe een 6-ponder of een 9-ponder eruitzietIk vind babietjes gewoon lief en mooi en mijn eigen babietje straks ongetwijfeld ook
En BE, kan me wel voorstellen dat je dat neit leuk vond klinken!
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel een gigantische reuzenbaby
Ik vind het een heel lief klein schatjequote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het een heel lief klein schatje
Ja dat was het nogal. Met name omdat je hier (Denemarken) niet echt je emoties mag laten blijken... maar daar doet deze aards-hollander niet aan, dus ik keek met open mond en uitpuilende ogen naar de verpleegster... echt alsof ik water zag branden. Het is maar 3 weken maar toch een wereld van verschil!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef huuphuup het volgende:
dankje![]()
Keksi gefeliciteerd![]()
dat zal wel even schrikken zijn geweest ja als je dan ineens een eind verder bent dan jullie zelf dachten.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
9 pond precies. Met nog zijn hele verfrommelde gezichtje. Ik vond het net een indiaantje zo.
[ afbeelding ]
Lief klein manneke toch?![]()
Soms is het inderdaad erg overweldigend. Dat is het juiste woord inderdaad. Nu ik het me realiseer, voelt ik me meteen wat beter. Ik moet gewoon de controle in handen houden (vooral over mezelf), dan komt het allemaal goed. Bedankt miss_sly en huup en tessiequote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, ik denk dat het zeker gedeeltelijk hormonen zijn. Veel aanstaande moeders hebben daar last van; ik heb het ook gehad. In jouw geval kan ik me echter wel voorstellen dat het allemaal nog wat lastiger is, want dit onverwachte kadootje is wel voor jou alleen en jij zult die dingen moeten oplossen. Dat lijkt me inderdaad best overweldigend zo nu en dan. Ongetwijfeld ga je het allemaal prima doen en goed oplossen en ongetwijfeld ga je het heeeel moeilijk vinden haar op het kdv achter te laten. Maar samen zullen jullie dat vast ook heel prima kunnen
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
9 pond precies. Met nog zijn hele verfrommelde gezichtje. Ik vond het net een indiaantje zo.
Lief klein manneke toch?![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het nu meeviel Tessie.
En natuulijk de hamvraag: wat had je aan?
Dank je Duchessquote:Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef DuchessX het volgende:
Xenia, niet gek dat je je zoveel zorgen maakt of twijfels hebt hoor gezien jouw situatie en al de hormonen die er door je lijf razenMaar je hebt gelukkig nog een heel aantal maanden de tijd om over dingen na te denken en een passende oplossing te vinden. Het gaat je vast lukken, daar heb ik alle vertrouwen in
Ik vind je een moedig mens
![]()
Ik wist niet dat jij het ook alleen gaat doen. Voel me meteen een stuk minder alleenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
Xenia, ik herken je "problemen", maar ik denk dat ondanks dat ik het ook alleen doe (weliswaar bewust gekozen) dat het wel zwangere-vrouw-eigen is om op bepaalde momenten een beetje in paniek te raken over zulke dingen. Maar je komt er echt wel uit, en sommige dingen zullen tuurlijk moeilijk zijn en blijven. Maar je zult vast ook momenten hebben/krijgen dat je je super sterk zult voelen. Dat gevoel van "jij en je kleintje, samen sterk", daar kan niemand tegenop! Althans dat gevoel heb ik toch ook regelmatig
![]()
Ik las dat je je alweer beter voelde, maar evengoed eenvoor jou.
Xenia, ik ga het ook alleen doen, voor de tweede keer zelfsquote:Op woensdag 15 april 2009 23:50 schreef Xenia het volgende:
[..]
Dank je Duchess
Ik vind het zo mooi om te zien hoe betrokken en blij Juup is bij jullie zwangerschap. Het valt me misschien extra op omdat ik dat zelf zo mis, maar vind het echt superleuk om te zien.![]()
[..]
Ik wist niet dat jij het ook alleen gaat doen. Voel me meteen een stuk minder alleen![]()
Je hebt gelijk, sommige momenten voel ik me juist supersterk en compleet in de wolken.terug voor jou.
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Stiemie het volgende:Bumbaloe heel herkenbaar die dikke buik. Er komen soms collega's vragen hoe lang ik nou nog moet (nou nog zo'n 22 weken
) en mensen staan soms voor me op in de tram en ik ben nog geeneens 18 weken
![]()
Het is dus normaalquote:Op donderdag 16 april 2009 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
In de eerste weken was het bij mij ook heel erg bumbaloe, daarna was het toch ineens weer een paar weken weg voordat de boel echt begon te groeien.
Flink ontluchten dus maar.
Ik ben helemaal niet misselijk maar als ik nu aan eten denk dan word ik spontaan toch misselijkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, ik doe mijn best het gezond te houden, maar dan nog is het zeker drie keer zoveel als normaal en dat begint echt al aan te tikken.![]()
Maar no worries, ik vind het niet zo héél heel erg.
Dank jequote:Op woensdag 15 april 2009 23:50 schreef Xenia het volgende:
[..]
Dank je Duchess
Ik vind het zo mooi om te zien hoe betrokken en blij Juup is bij jullie zwangerschap. Het valt me misschien extra op omdat ik dat zelf zo mis, maar vind het echt superleuk om te zien.![]()
[..]
Wij zijn bij de gyn begonnen, omdat we uit het IVF-centrum kwamen, maar ik ga nu alsnog overstappen naar de vk. Ik vind het toch prettiger, het voelt fijner, meer als zwanger en minder als ziek.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef bumbaloe het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Ik vond mijn vorige bevalling niet zo heel fijn. En bij het nagesprek op het zkh zeiden ze dat ik ook het zkh mocht bellen als ik weer zwanger was, en dan mocht ik direct bij de gyn lopen.
Maar mijn vraag is, wat is het verschil? Tussen gyn en vk?
En hoe gaat het dan als het tijd is om te bevallen. Komt er dan een vk van het ziekenhius bij je thuis kijken of je ontsluiting hebt of moet je dan zelf naar het ziekenhuis?
Ik twijfel namelijk of ik het het zkh moet bellen of gewoon de vk.
*mental image*quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het maar eng om die restant navelstreng aan een baby te zien zitten. Heb het gevoel dat als je er per ongeluk hard aan trekt dan de baby leegloopt net als een luchtbed.
Hoelang duurt het eer dat eraf valt o.i.d.?
Dank jequote:Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Bij Stella 5 dagen ofzo. Ik heb er gelukkig zelf niks mee gehoeven. De kraamzorg was er toen nog
.
Ey hubbie het is geen ventiel hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het maar eng om die restant navelstreng aan een baby te zien zitten. Heb het gevoel dat als je er per ongeluk hard aan trekt dan de baby leegloopt net als een luchtbed.
Hoelang duurt het eer dat eraf valt o.i.d.?
Toevallig heb ik het hier vorige week met de arbo ergonoom over gehad hier op kantoor. Hij raadde me aan om zo'n voeten plankje, je weet wel wat zo schuin omhoog loopt, aan te vragen en minimaal 1x in het half uur een stukje te lopen bijv. naar de koffieautomaat, ook ivm vocht vasthouden.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier een tip voor me?
Ik heb doorgaans geen overdreven lat van mijn heupen, schaambeen, bandenpijn, etc. Alleen als ik de hele dag op de bureaustoel zit, ben ik aan het eind van de dag gebroken. Alles doet met pijn en opstaan en lopen zijn een ramp. Als ik eenmaal thuis ben en een half uurtje op de bank heb gehangen/gezeten/gelegen dan is het ook weer veel beter. Dus iemand hier tips over hoe het beste te zitten op zo'n stoel?
Ik had er ook last van op het werk.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb doorgaans geen overdreven lat van mijn heupen, schaambeen, bandenpijn, etc. Alleen als ik de hele dag op de bureaustoel zit, ben ik aan het eind van de dag gebroken. Alles doet met pijn en opstaan en lopen zijn een ramp. Als ik eenmaal thuis ben en een half uurtje op de bank heb gehangen/gezeten/gelegen dan is het ook weer veel beter. Dus iemand hier tips over hoe het beste te zitten op zo'n stoel?
maar bij jou is er ook een reden om onder controle van de gyn te blijven. Bij mij is er niets, ik voel me super, ben niet eens misselijk geweest! En bij de vk ging het echt alleen maar over zwanger zijn in een gezellige omgeving en ik kwam er met een helemaal zwanger gevoel vandaan. Dat gevoel had ik de hele zwangerschap nog niet gehad.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef het-is-mij het volgende:
@ Memmel, succes met je laatste uurtjes werken, lekker joh.
Loop zelf bij de gyn. ivm schildklierproblematiek.
Ervaar het niet als ziek zijn ofzo en vind het prettig dat ik goed in de gaten word gehouden.
Heel herkenbaar. Ik wil niet eens weten hoeveel geld er hier aan testen doorheen is gegaan in die eerste weken, puur om voor jezelf die zekerheid te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef Bucko het volgende:
Ik ben vandaag 6 weken zwanger, ik voel me alleen niet echt als een zwangere zou moeten voelen...
ik ben alleen maar bang voor een miskraam...en waarom??? omdat het zoveel voorkomt. Ik ga letten of mijn symptomen niet minder worden enzo. Ik word gek vanmezelf! In plaats van dat ik ervan geniet zit ik wat te stressen.
herkenbaar of niet?
Ja dan is het inderdaad een ander verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar bij jou is er ook een reden om onder controle van de gyn te blijven. Bij mij is er niets, ik voel me super, ben niet eens misselijk geweest! En bij de vk ging het echt alleen maar over zwanger zijn in een gezellige omgeving en ik kwam er met een helemaal zwanger gevoel vandaan. Dat gevoel had ik de hele zwangerschap nog niet gehad.
*mee leest...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef miss_sly het volgende:
misschien dat zo'n balkussen kan helpen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mee leest...
Als ik hier een half uurtje op mijn stoel heb gezeten ben ik net een oud wijf als ik op sta en moet ik echt even weer soepel worden. En aan het eind van de dag is het echt niet leuk meer.
Terwijl thuis op de krakkemikkige bank is dat niet.
Wrsch zit ik hier nu toch te stil ofzo. Heb niet mijn benen over elkaar, maar ook niet de knieeen netjes bij elkaar. Ik weet ook niet goed hoe ik anders moet zitten.
Ik heb zo'n ding gehad bij Sasha, zag er iets anders uit wat jij nu net post (was van een of ander fysio-instituut), maar dat hielp echt helemaal niets.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien dat zo'n balkussen kan helpen?
[ afbeelding ]
Draag zorg voor uw tussenwervelschijven
Ter preventie van rugklachten. Het balkussen is de beste zithulp ter correctie van een verkeerde houding. Het balkussen is werkelijk overal inzetbaar. U houdt de houdingsspieren (rug,bekken) actief en voorkomt rugklachten door teveel (en slecht) zitten. Kinderen zitten rustiger op het balkussen. Ideaal voor op school en op het werk. Wordt geleverd inclusief pompje.
jammer, n collegatje van me die zwanger was had daar wel veel aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding gehad bij Sasha, zag er iets anders uit wat jij nu net post (was van een of ander fysio-instituut), maar dat hielp echt helemaal niets.Helaasch.
dat is natuurlijk t beste om soepel te blijvenquote:Ik denk idd dat het een kwestie is van regelmatig opstaan en bewegen...
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 april 2009 12:42 schreef murp het volgende:
het wordt een meisje
net terug van de echo
* murp in wolken is
vrouw is nu 20 weken![]()
Hier in de straat alleen alquote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte Murp!
Hoop meisjes dit jaar of niet?!
redelijk herkenbaarquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef MeNicole het volgende:
Duurt bij jullie alles nu ook 2 keer zo lang? Mijn afwas, de was opvouwen, stofzuigen alles duurt maar en duurt maar. Steeds als ik de kleine voel bewegen dan moet ik gewoon even stoppen en aandacht aan hem gevenMet als gevolg dat er allemaal halve of een paar dingen gedaan worden
En vriendlief vraagt zich elke dag maar weer af wat ik toch doe
Dat heb k nu gelukkig niet meer. De moeheid is hier nu wel over. En het mooie weer geeft me echt zin om dingen te doen in huis. Maar ja. Mijn kleine man verdiend ook aandacht tochquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
redelijk herkenbaar
Ik ben soms ook gewoon te lui/moe om wat te doen
Mannenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef Twinkly het volgende:
Murp!![]()
Mijn vriend vindt het niet zo leuk van me dat ik nog niet goed kan genieten. Hij is al druk aan het fantaseren over van alles, een schommel in de tuin maken enzo
Wij kunnen 1 mei naar de VK....dat wordt een spannende dag! Hopelijk eerste keer dat we het hartje horen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef Twinkly het volgende:
Murp!![]()
Heel herkenbaar Bucko, en ik vind het nog steeds heel eng. Pas op 4 mei gaan we weer naar de verloskundige om voor de eerste keer het hartje te beluisteren.
Mijn vriend vindt het niet zo leuk van me dat ik nog niet goed kan genieten. Hij is al druk aan het fantaseren over van alles, een schommel in de tuin maken enzo
Hahaha wat herkenbaar! Ik ging daarbij ook nog omrekenen, met de uren dusquote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Sorbootje het volgende:
Gelukkig, ik ben niet gek... hoewel...
gisteren bij een vriendin keek ik hoe laat de trein vertrok. 'Oh, negen gulden' 'Oh nee, euro natuurlijk!'
stilte en ongeloof bij vriendin...
'Oh nee, negen UUR'
Ik wil mijn verstand weer terug.
Reuze spannend!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:11 schreef Sorbootje het volgende:
Bucko, reken er niet te veel op dat je 1 mei al een hartje gaat horen. Meestal proberen ze het zo vroeg nog niet eens omdat de kans dat het lukt klein is.
Wel spannend allemaal he?!
Maarre, is die kat op die foto nou Sisqo???quote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Sorbootje het volgende:
Precies Bucko, daarom doen ze het meestal ook nog niet.
Haha ja dat heb ik ook! Ik gebruik heel vaak de verkeerde woorden, en dan duurt het heel ff voordat ik doorheb dat het niet klopt, en dan duurt het nog langer voordat ik bedacht heb wat het juiste woord dan wel is.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Sorbootje het volgende:
Gelukkig, ik ben niet gek... hoewel...
gisteren bij een vriendin keek ik hoe laat de trein vertrok. 'Oh, negen gulden' 'Oh nee, euro natuurlijk!'
stilte en ongeloof bij vriendin...
'Oh nee, negen UUR'
Ik wil mijn verstand weer terug.
Haha ja, daar had ik gisteren al antwoord op gegeven. Er zijn heus niet twee die er zo uitzien!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maarre, is die kat op die foto nou Sisqo???
I heb ook een periode gehad dat plassen niet erg fijn was en erf veel pijn deed. Ik heb toen ook voor de zekerheid een potje urine naar de dokter gebracht om te testen, maar er was niets aan de hand. Inmiddels is het ook over, nergens meer last van.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:37 schreef mefke79 het volgende:
Even een vraagje waar hopelijk iemand iets in herkent. Ik merk de laatste dagen dat ik sneller naar de wc moet, op zich was dat te verwachten, geen probleem ook. Maar, als ik dan ga, dan lijkt het wel of alles daarna een nieuw plekje moet zoeken in mijn buik en dat doet gewoon zeer. Dus niet het plassen zelf of ervoor, maar gewoon de eerste minuut erna. Heb al even gekeken naar de urine, maar die is helder, dus een ontsteking lijkt het me niet. Kan het gewoon komen doordat Driekus besloten heeft op mijn blaas te gaan liggen? Baarmoeder lig/lag naar achteren, dus tot nu toe geen enkel probleem met mijn blaas gehad...
Dat was een grote weeenstorm vanaf de eerste wee tot aan de persweeen was het misschien totaal 2 uur, toen een 1/2 uur ofzo persweeen wegzuchten voor de gyn en anesthesist er waren, en toen volledige paniek gezien in de ogen van de gyn. (zondag ochtend gevalletje artsen te laat opgeroepen enz foutje bedankt geval)quote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef tessie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je daar niet zo relaxed bij voelt Marlieske... Jammer dat die gyn daar verder niks mee doet....
Was je vorige bevalling zo super snel gegaan? (toen las ik hier nog niet mee...)
plaats eens een foto want die buik willen we natuurlijk wel ff geshowd zien!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij hoeveel weken is Isa geboren?
Vandaag op het werk stonden ze ineens allemaal zo![]()
Ik had vandaag kleren aan waarin je mijn buik goed kunt zien.
Jeetje marlieskequote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef marlieske het volgende:
Murp van harte met jullie meisje![]()
![]()
![]()
vandaag bij de gyn geweest, kleine man ligt nog steeds in stuit draairuimte is er eigenlijk geen, dus dat word wederom een keizersnede.
papieren meegekregen en op 1 mei een intake bij de anesthesist, de datum voor de ks weten we nog niet maar dat zal in week 20 gaan gebeuren zoals het er nu naar uit ziet en ik ben dan 39 weken zwanger .....als ik dat haal, en als ik de vorige keer als graadmeter ga nemen gaat dat dus niet lukken
![]()
*klaagmodus aan*
Serieus ik ben echt ff in paniek geweest vandaag al, want ik wil zo graag dat het deze keer rustiger verloopt als vorige keer en zonder paniek, en toen ging het zo snel dat ik niet eens BOE kon zeggen.
Ik ben serieus zo bang dat ik halverwege de A2 kom te zitten met een baby in stuit hangend tussen mijn benen... geloof niet dat ik nog een nacht rustig ga slapen of zou dit gevoel afzakken? Nou ik hoop het maar al hadden ze maar voor het gevoel week 19 gezegd dan had ik al meer rust gehad denk ik![]()
En serieus ik begrijp heel goed waarom ze de kleine man zo lang mogelijk willen laten zitten, daar ben ik ook volledig voor, maar ik kan niet ontkennen dat de angst behoorlijk toegeslagen is en dat ik teleurgesteld ben dat mijn angst niet serieus genomen (lijkt) te worden.
*klaagmodus uit*
Verder was trouwens alles goed hoor
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag 25 weken en we hebben straks de pretecho![]()
![]()
Toen ik die afspraak maakte, zo'n 11 weken geleden, leek me dat zo onmogelijk ver weg, en nu is het gewoon al zover
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel Sorbo, dat geeft een burger moed. Ik moet er nog aan beginnen
.
dat zeker.. ik was helemaal verbaasd over die mooie blauwe kleurquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef marlieske het volgende:
en niet vergeten de nieuwe kleur kannen zijn veeeeeeeeul mooier als die oude groene
Ik moest vooral erg lachen om de brief die de kleursverandering aankondigde. Alsof het wereldnieuws was!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat zeker.. ik was helemaal verbaasd over die mooie blauwe kleur
zo deed ik het ook!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef Ssserpente het volgende:
Eerst het kannetje onder de bips, en dan met kan en al gaan zitten. Geef toe, erg handig is het niet...
Bij ons worden de flessen niet opgehaald, maar moeten we ze 15km verderop naar een deopt brengen. Afgelopen weekend voor 't laatst dus nieuwe flessen meegenomen. We hebben net zo lang in die kist gegraven tot we blauwe flessen vondenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef Nijna het volgende:
Sorbootje, ik vond ze wel heel veel mooier hoor, dat blauw. Kreeg ik de laatste week toch nog even groen... viel een beetje tegen...
Zo deed ik het ook. Boven op de badkamer, niks geklooi op het toilet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik plas staand met de kan tussen mijn benen. Gaat als een trein
Precies, lekker praktisch.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook. Boven op de badkamer, niks geklooi op het toilet.
Herkenningquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En soms is die kan maar nét groot genoeg voor mijn ochtendplas... Maar op die info zaten jullie vast niet te wachten.
Ja idd ik had ook al zoiets vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:40 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik moest vooral erg lachen om de brief die de kleursverandering aankondigde. Alsof het wereldnieuws was!
Gezellig om niet in je eentje wakker te zijnquote:[b]Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef
Vanmorgen toen ik net wakker was en nog even lekker in bed lag was er nog iemand wakker....Het was dit keer zo duidelijk, ik weet het nu heel zeker....IK VOEL DE BABY!
![]()
Je zult zien dat dat over een paar dagen weer weg is, het hoort heel erg bij het groeien van je buik. Je darmen drukken tegen je maag, die tegen je middenrif, die tegen je longen etc... Meestal na 1-2 nachtjes slapen heb je ineens een stuk meer buik en gaat het ademen beter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Bluh ik voel me niet helemaal lekker. Ben moe maar vooral enorm kortademig en heb een gevoel net boven mn buik op het onderste stuk van mn borstkas alsof ik iets te straks aan heb ofzo. Heel vervelend
Hou je het wel in de gaten? Als het samen gaat met sterretjes zien en/of hoofdpijn zou je even je bloeddruk moeten laten nakijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Karin![]()
![]()
Nijna het klinkt wel heavy hoor dat verhuizen, maar goed, wat moet moet dan maar inderdaad, wel goed je rust nemen hoor!
Bluh ik voel me niet helemaal lekker. Ben moe maar vooral enorm kortademig en heb een gevoel net boven mn buik op het onderste stuk van mn borstkas alsof ik iets te straks aan heb ofzo. Heel vervelend
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hou je het wel in de gaten? Als het samen gaat met sterretjes zien en/of hoofdpijn zou je even je bloeddruk moeten laten nakijken.![]()
En weer terug in lurk
Ohh BE goed dat je het zegt, ik moet maandag toch naar de vk, zal het besprekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom Lijnloos!
Innepin, is het een tricot-band, of zo'n echt verstevigingsding voor je bekken?
Als het het laatste is moet je daar wel een beetje mee uit kijken. Ze zijn wel heel prettig, maar ze maken je eigenlijk banden en spiersysteem wel lui.Vaak worden die echte alleen in overleg met fysio's enzo gebruikt.
Mss even melden/overleggen met de vk de volgende keer.
ROcka, fijn dat het geen blaasontsteking is!
Ja, daar. Hij doet het echt zo ontzettend leuk! En hij neemt er echt de tijd voor. We hadden eigenlijk een echo van een half uur, maar uiteindelijk zijn we echt langer bezig geweest. Even een pauze tussendoor van een half uurtje, omdat ze met haar armpje de hele tijd voor haar gezichtje lag, en dan weer verder.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:16 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk miss_sly! Ben je bij die op ijburg geweest? Daar hebben wij in juni een pretecho met mijn ouders
Niet bemoeierig! Vind het fijn dat je het zegt, had er zelf niet bij stilgestaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, als je zelf al dat onderscheid maakt is er wrsch niks aan de hand, maar ik wilde het (heel bemoeierig) toch even zeggen wel.
Dat klinkt wel als wat ik ook heb mefke! Bij mij helpt het ook op in de kussens te zitten bijv, zo'n beetje onderuit gezakt. Als ik echt lig voel ik het minder goed op de een of andere manier. En wat ik ook heb, is dat ik na zo'n plopje nog een tijdje een tintelingetje (oid) voel op die plek, alsof je je gestoten hebt bijv en nog een beetje voelt waar je precies tegenaan gestoten bent. Beetje vage omschrijving, maar misschien kan je er wat meequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef mefke79 het volgende:
Hier voel ik ook wel wat blubjes, plopjes, vaag gedoe...maar of dat nou werkelijk Driekus is...ik voel het trouwens alleen als ik rustig in bed lig, terwijl ik mijn darmen toch ook wel overdag voel en dat is toch echt anders...
Dat hebt ik ook ja. Voel het eigenlijk altijd een cm of 7 onder m'n navel. En ook meestal als ik iets onderuit zit. Liggend op bed heb ik het nog nooit gevoeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
ja, dat inderdaad...darmgerommel trekt meer door je buik heen, terwijl dit vaak een tijdje op 1 plek blijft...en wat ik ook heb, maar weet niet of jij dat ook herkent Sssserpente, is dat het vaker op de zelfde plek terug komt. Ook op andere dagen zeg maar...dat er een soort van voorkeurs-schop-plekje is zeg maar
Niet perse toch? Jouw verhaal klinkt hetzelfde als dat van mij en ik voelde het vandaag voor het eerst vanaf de buitenkant (met 18+1). Positief denkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat hebt ik ook ja. Voel het eigenlijk altijd een cm of 7 onder m'n navel. En ook meestal als ik iets onderuit zit. Liggend op bed heb ik het nog nooit gevoeld.
M'n vriend vraagt steeds: "Kan ik het ook al voelen..?" Hij moet nog even geduld hebben.
Ja, dat vond ik ook! Fijn dat jullie zo genoten hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het zo stoer dat haar naam er op staat! Vaak is het toch Baby X of zoiets dergelijks. Mooie echo's hoor!
Je bent gewoon te klein voor je gewicht BE...vandaar je hoge BMIquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zijn lief meiden.![]()
Mijn bmi is flink 30+ dus op zich wel dik hoor. Mss is dat ook de reden dat F. het hier nog niet van buiten kan voelen.
![]()
Awwwquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, emodoos!
Ik had dat vanmorgen in het zwembad, ik vind dat op de een of andere manier zo tof en zo bijzonder dat ik om de haverklap vol schiet. Alleen Sasha en ik saampjes aan het zwemmen, meer niet.
lol! wat liefquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef innepin het volgende:
Ik heb echt een hormonale mushy bui, zit naar huizen op funda te kijken bij ons in de stad, alleen maar om te concluderen dat ons huis toch veel toffer is en ik hier zo geluhhuhukkig ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |