Wij kunnen 1 mei naar de VK....dat wordt een spannende dag! Hopelijk eerste keer dat we het hartje horen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef Twinkly het volgende:
Murp!![]()
Heel herkenbaar Bucko, en ik vind het nog steeds heel eng. Pas op 4 mei gaan we weer naar de verloskundige om voor de eerste keer het hartje te beluisteren.
Mijn vriend vindt het niet zo leuk van me dat ik nog niet goed kan genieten. Hij is al druk aan het fantaseren over van alles, een schommel in de tuin maken enzo
Hahaha wat herkenbaar! Ik ging daarbij ook nog omrekenen, met de uren dusquote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Sorbootje het volgende:
Gelukkig, ik ben niet gek... hoewel...
gisteren bij een vriendin keek ik hoe laat de trein vertrok. 'Oh, negen gulden' 'Oh nee, euro natuurlijk!'
stilte en ongeloof bij vriendin...
'Oh nee, negen UUR'
Ik wil mijn verstand weer terug.
Reuze spannend!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:11 schreef Sorbootje het volgende:
Bucko, reken er niet te veel op dat je 1 mei al een hartje gaat horen. Meestal proberen ze het zo vroeg nog niet eens omdat de kans dat het lukt klein is.
Wel spannend allemaal he?!
Maarre, is die kat op die foto nou Sisqo???quote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef Sorbootje het volgende:
Precies Bucko, daarom doen ze het meestal ook nog niet.
Haha ja dat heb ik ook! Ik gebruik heel vaak de verkeerde woorden, en dan duurt het heel ff voordat ik doorheb dat het niet klopt, en dan duurt het nog langer voordat ik bedacht heb wat het juiste woord dan wel is.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Sorbootje het volgende:
Gelukkig, ik ben niet gek... hoewel...
gisteren bij een vriendin keek ik hoe laat de trein vertrok. 'Oh, negen gulden' 'Oh nee, euro natuurlijk!'
stilte en ongeloof bij vriendin...
'Oh nee, negen UUR'
Ik wil mijn verstand weer terug.
Haha ja, daar had ik gisteren al antwoord op gegeven. Er zijn heus niet twee die er zo uitzien!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maarre, is die kat op die foto nou Sisqo???
I heb ook een periode gehad dat plassen niet erg fijn was en erf veel pijn deed. Ik heb toen ook voor de zekerheid een potje urine naar de dokter gebracht om te testen, maar er was niets aan de hand. Inmiddels is het ook over, nergens meer last van.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:37 schreef mefke79 het volgende:
Even een vraagje waar hopelijk iemand iets in herkent. Ik merk de laatste dagen dat ik sneller naar de wc moet, op zich was dat te verwachten, geen probleem ook. Maar, als ik dan ga, dan lijkt het wel of alles daarna een nieuw plekje moet zoeken in mijn buik en dat doet gewoon zeer. Dus niet het plassen zelf of ervoor, maar gewoon de eerste minuut erna. Heb al even gekeken naar de urine, maar die is helder, dus een ontsteking lijkt het me niet. Kan het gewoon komen doordat Driekus besloten heeft op mijn blaas te gaan liggen? Baarmoeder lig/lag naar achteren, dus tot nu toe geen enkel probleem met mijn blaas gehad...
Dat was een grote weeenstorm vanaf de eerste wee tot aan de persweeen was het misschien totaal 2 uur, toen een 1/2 uur ofzo persweeen wegzuchten voor de gyn en anesthesist er waren, en toen volledige paniek gezien in de ogen van de gyn. (zondag ochtend gevalletje artsen te laat opgeroepen enz foutje bedankt geval)quote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef tessie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je daar niet zo relaxed bij voelt Marlieske... Jammer dat die gyn daar verder niks mee doet....
Was je vorige bevalling zo super snel gegaan? (toen las ik hier nog niet mee...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |