abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68050810
Klaarblijkelijk is dit het forum waar je moet posten als je weet dat je papa gaat worden. Daar kwam Keksi net voor de pasen achter en samen met zijn veel betere helft kreeg ie een behoorlijke schok gisteren toen de verpleegster zei dat zijn vriendinnetje al 8 (bijna 9) weken zwanger was, wij dachten eerder namelijk 5... Keksi is een blij man, zijn vriendinnetje een blije vrouw (hoewel met die misselijkheid ...). Nou ja de datum is 19 november. Binnenkort voorbij papa en mama, om ze een t-shirt te overhandigen met daarop de memorable woorden "Ik word opa!" en "Ik word oma!"
Danmark: more usefull every day!
pi_68050887
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het een heel lief klein schatje

dankje

Keksi gefeliciteerd
dat zal wel even schrikken zijn geweest ja als je dan ineens een eind verder bent dan jullie zelf dachten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68051017
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef huuphuup het volgende:

dankje

Keksi gefeliciteerd
dat zal wel even schrikken zijn geweest ja als je dan ineens een eind verder bent dan jullie zelf dachten.
Ja dat was het nogal. Met name omdat je hier (Denemarken) niet echt je emoties mag laten blijken... maar daar doet deze aards-hollander niet aan, dus ik keek met open mond en uitpuilende ogen naar de verpleegster... echt alsof ik water zag branden. Het is maar 3 weken maar toch een wereld van verschil!
Danmark: more usefull every day!
  woensdag 15 april 2009 @ 20:28:32 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68051019
9 pond precies. Met nog zijn hele verfrommelde gezichtje. Ik vond het net een indiaantje zo.

Lief klein manneke toch?
  woensdag 15 april 2009 @ 20:30:05 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68051093
Gefeliciteerd Keksi!
pi_68051100
Hier staat de buik van de vrouw op springen .
Volgen mevrouw Berto begint het te rommelen in de buik, dus wie weet is er wat onderweg. Spannend dus. Kan natuurlijk loos alarm zijn.
Maar ben dus benieuwd wat komende nacht gaat brengen dus. Als ik morgenvroeg nog niet opnieuw gepost heb, ga er dan maar vanuit dat we in het ziekenhuis aan het puffen zijn.
pi_68051167
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
9 pond precies. Met nog zijn hele verfrommelde gezichtje. Ik vond het net een indiaantje zo.

[ afbeelding ]

Lief klein manneke toch?
wat een scheetje ja.
En het valt me nu pas op dat mijn hoofd in verhouding inderdaad klein is grappig om te zien

Keksi zijn ze anti-emotie dan in Denemarken? Dat wist ik niet. Nouja inderdaad gewoon lekker je eigen emotionele gang gaan hoor, jouw kind
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 april 2009 @ 20:33:41 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68051248
Jouw koppie is idd wel kleiner dan die bol van Sasha bijv. Huup! Grappig!
pi_68051304
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, ik denk dat het zeker gedeeltelijk hormonen zijn. Veel aanstaande moeders hebben daar last van; ik heb het ook gehad. In jouw geval kan ik me echter wel voorstellen dat het allemaal nog wat lastiger is, want dit onverwachte kadootje is wel voor jou alleen en jij zult die dingen moeten oplossen. Dat lijkt me inderdaad best overweldigend zo nu en dan. Ongetwijfeld ga je het allemaal prima doen en goed oplossen en ongetwijfeld ga je het heeeel moeilijk vinden haar op het kdv achter te laten. Maar samen zullen jullie dat vast ook heel prima kunnen
Soms is het inderdaad erg overweldigend. Dat is het juiste woord inderdaad. Nu ik het me realiseer, voelt ik me meteen wat beter. Ik moet gewoon de controle in handen houden (vooral over mezelf), dan komt het allemaal goed. Bedankt miss_sly en huup en tessie

BE, ex is helaas niet bijgedraaid. Het enige dat sindsdien veranderd is, is dat hij is opgehouden met drammen over abortus.

En het is inderdaad een prachtig lief klein mannetje!
  woensdag 15 april 2009 @ 20:36:37 #85
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68051356
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:

Lief klein manneke toch?
Respect
pi_68051603
sasha
Keksi gefeliciteerd!

Ik vond dat het nu toch ook wel tijd werd om wat voor de baby te kopen....

Dit is het geworden....! met een broekje erbij
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68051677
Leuk Karin
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 april 2009 @ 20:47:16 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68051788
Wat lief Karin!

Xenia, echt jammer zeg, in mijn hoofd was het al weer koek en ei.

Berto, spannend! Gerommel kan wel een paar dagen aanhouden, maar voor hetzelfde geld is het wel een begin!
pi_68051949
Leuk Karin!

Berto en mevrouw Berto, succes als het begonnen is!

Keksi, welkom en gefeliciteerd!

Er wordt weer druk gegymt in mn buik...
Fake it till you make it...
pi_68053549
Xenia, niet gek dat je je zoveel zorgen maakt of twijfels hebt hoor gezien jouw situatie en al de hormonen die er door je lijf razen Maar je hebt gelukkig nog een heel aantal maanden de tijd om over dingen na te denken en een passende oplossing te vinden. Het gaat je vast lukken, daar heb ik alle vertrouwen in Ik vind je een moedig mens

Keksi gefeliciteerd!!!

Dames met goede echo's trouwens ook

En wat een fotootjes zie ik hier voorbij komen zeg Groot of klein, ik vind ze allemaal lief

Berto wat spannend zeg!!!

Nog even, en dan begin ik met zwangerschapsgym van Zuidzorg. Ik vraag me af wat ik het beste aan kan doen? Ik denk dat ik dan nog even ergens een zwangerschaps-sportbroek/joggingbroek zoiets moet gaan scoren? En een t-shirt erop ofzo? Wat droegen/dragen jullie? Volgens mij hebben ze dergelijke broeken bij de Prenatal, van de week maar eens even kijken, want over een paar weken begint het al

Juup© en ik gaan trouwens ook de cursus 'Samen bevallen' doen. Zijn hier meer mensen met ervaring daarmee?

Er zijn hier in de straat en de straat verderop sinds november/december trouwens 10 (of iets meer nog, hou het maar even op 10) babietjes geboren. En er is nog iemand zwanger een paar huizen verderop. Dat is dus onderhand een halve schoolklas kindjes, best veel toch?! Oh ja, de verdeling is 3 jongens, 7 meisjes.
#geen
  woensdag 15 april 2009 @ 21:38:15 #91
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_68053675
Echo...cho...o
http://picasaweb.google.c(...)Q8wg?feat=directlink

En ik heb vorige week deze laten bezorgen.
Blijkbaar kunnen ook mannen enthousiast worden van babykleertjes...

Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 15 april 2009 @ 21:47:01 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68054005
Gaaf ZZiggy!

DuchessX, bij ons varieerde het. Sommige meiden hadden gewoon hun rokjes nog aan, terwijl een ander idd liever in een 'huispak' oid liep. Ik had meestal gewoon mijn normale kleding aan ook.
Zolang het maar lekker zit en je er makkelijk in kan bewegen, dwz zitten en liggen.
Ik zou de eerste keer gewoon even afwachten en aan de hand daarvan evt. nog iets kopen als je denkt dat het nodig is.
pi_68054586
Wij zijn net ook weer bij de Samen Bevallen cursus geweest. Vond het deze keer veel leuker, was minder zweverig (en ze had crocs aan ipv sandalen met sokken ) We hebben wat fijne ontspanningsoefeningen gedaan, waarbij ik echt bijna in slaap viel, en echt gepuft
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 15 april 2009 @ 22:05:45 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68054668
Fijn dat het nu meeviel Tessie.
En natuulijk de hamvraag: wat had je aan?
  woensdag 15 april 2009 @ 22:11:36 #95
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68054885
Van harte keksi en succes Berto!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 15 april 2009 @ 22:19:02 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68055125
Karin, ik heb ook zo'n pijnpomp gehad en het is idd ideaal! Alleen mocht ik zelf op mijn knopje drukken. Ook voor mijn gevoel, had ik tenminste zelf nog iets in de hand. Mijn mannetje vond namelijk dat ik het rustig aan moest doen met drukken. Ik heb hem toen toegebeten, dat hij dat mocht bepalen wanneer hij zelf in dat kl***bed met die kl***weeen ging liggen.... OK, ik drukte dan ook gewoon continue, zodat ik het lampje in ieder geval niet zou missen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68055554
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het nu meeviel Tessie.
En natuulijk de hamvraag: wat had je aan?
Gewoon een errug lekker zittende broek van zo´n soepel stofje (net geen joggingbroek, hij lijkt nog een beetje netjes) en een shirtje wat ook lekker en niet strak zit. En anderen hadden eigenlijk normale kleren aan,. linnenbroeken en shirtjes/hemdjes enzo...

Wat een ontzettend leuke foto trouwens van Sasha! Ik vind dikke baby´s vaak juist leuker dan die hele kleintjes eigenlijk..... Maar alle baby´s zijn natuurlijk gewoon super leuk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 15 april 2009 @ 22:38:39 #98
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68055902
Keksi gefeliciteerd!
Berto en vrouw succes met het gerommel

Xenia, ik herken je "problemen", maar ik denk dat ondanks dat ik het ook alleen doe (weliswaar bewust gekozen) dat het wel zwangere-vrouw-eigen is om op bepaalde momenten een beetje in paniek te raken over zulke dingen. Maar je komt er echt wel uit , en sommige dingen zullen tuurlijk moeilijk zijn en blijven. Maar je zult vast ook momenten hebben/krijgen dat je je super sterk zult voelen. Dat gevoel van "jij en je kleintje, samen sterk", daar kan niemand tegenop! Althans dat gevoel heb ik toch ook regelmatig
Ik las dat je je alweer beter voelde, maar evengoed een voor jou.

Vanmorgen weer bij de vk geweest dus, bloeddruk was 100/150, dus mocht weer fijn naar het ziekenhuis , alwaar ik weer gecontroleerd werd en weer naar huis gestuurd. Voor de rest nog steeds alles goed dus gelukkig
No more games, no more drama...
pi_68055976
Kersjes, fijn dat alles goed was zeg.

Hier alles goed, lekker beetje inlezen in de topics hier.
Als ik s avonds goed kijk zie ik een bollinkje bij mn buik maar kan alle broeken nog met gemak aan.
Ben gelukkig niet meer misselijk en de hoofdpijn word ook minder.

Vanmiddag lekker bij de hema enzo rondgesnuffeld en dat voelde voor t eerst goed.
Na de 2e echo met 8wkn mocht ik van mezelf ff naar de prenatal ofzo maar daar was ik snel weg hehe, voelde me er nog niet zo thuis.
  woensdag 15 april 2009 @ 23:31:19 #100
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68057758
Het-is-mij, helemaal over je eerste post heen gelezen maar natuurlijk ook voor jullie van harte gefeliciteerd

Oooh zeef maar ik zag ook een aanstaande papa, van harte met de zwangerschap en wat leuk dat je zo emo reageerde bij de echo, ik houd wel van zulke reacties en heb dat mijn man pas zien doen toen hij zijn trots (onze dochter) in handen had en die foto daarvan is voor mij van onschatbare waarde.

Oooh wat een mooie blote baby foto's en wat een flinkerds allemaal vergeleken bij Isa die met 37 weken en nog wat dagen 2664 gram woog.

Xenia poeh het lijkt me ook erg moeilijk hoor alles alleen doen, petje daarom voor je af.
Wel fijn te lezen dat je ex niet meer pusht en dramt dat kan je niet echt gebruiken als je al zo met je gevoelens worstelt.

Karin, wat fijn dat je nu wat andere pijnstilling kan krijgen maar is een ruggenprik niet iets voor je ?
dan heb je geen gedoe met knopjes enz.
Ik had vorige week namelijk in het ziekenhuis een rondleiding en tegenwoordig kan je in dat ziekenhuis 24/7 een ruggenprik krijgen waarbij je je benen nog wel kan bewegen maar de scherpe pijn van de wee dus niet meer voelt, klonk mij als een hele fijne oplossing, en zelfs tijdens het persen bleef de ruggenprik lopen..... als ik normaal kan bevallen neem ik dat zeker in overweging (mits ik het nodig acht, vorige keer was prima voor mij te doen zonder pijnstilling).

Morgen weer naar de gyn ben benieuwd of we een datum voor de ks gaan plannen, verwacht het wel want de kleine man is nog niet gedraaid, het voelt iig nog exact hetzelfde aan allemaal of hij kan me heel goed foppen
Ga er toch ergens maar vanuit dat een datum plannen nog niet gaat gebeuren dan valt het altijd mee, misschien moet ik tussendoor nog wel een keer komen om te spieken ofzo, ik zie het wel, zal vast allemaal wel loslopen.
Merk wel dat het de laatste weken zijn, begin nu te kwakkelen en ben vooral die belabberde nachten wel beu.
Maar ergste vind ik nog wel dat ik daardoor een korter lontje heb naar Isa toe en dat terwijl ik haar juist nu zo graag om me heen heb, nog ff genieten van die laatste momenten dat ik haar de volledige aandacht kan geven. Voel me dus wel eens schuldig naar haar toe.
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')