Het-is-mij, helemaal over je eerste post heen gelezen maar natuurlijk ook voor jullie van harte gefeliciteerd
Oooh zeef maar ik zag ook een aanstaande papa, van harte met de zwangerschap en wat leuk dat je zo emo reageerde bij de echo, ik houd wel van zulke reacties en heb dat mijn man pas zien doen toen hij zijn trots (onze dochter) in handen had en die foto daarvan is voor mij van onschatbare waarde.
Oooh wat een mooie blote baby foto's en wat een flinkerds allemaal vergeleken bij Isa die met 37 weken en nog wat dagen 2664 gram woog.
![]()
Xenia poeh het lijkt me ook erg moeilijk hoor alles alleen doen, petje daarom voor je af.
Wel fijn te lezen dat je ex niet meer pusht en dramt dat kan je niet echt gebruiken als je al zo met je gevoelens worstelt.
Karin, wat fijn dat je nu wat andere pijnstilling kan krijgen maar is een ruggenprik niet iets voor je ?
dan heb je geen gedoe met knopjes enz.
Ik had vorige week namelijk in het ziekenhuis een rondleiding en tegenwoordig kan je in dat ziekenhuis 24/7 een ruggenprik krijgen waarbij je je benen nog wel kan bewegen maar de scherpe pijn van de wee dus niet meer voelt, klonk mij als een hele fijne oplossing, en zelfs tijdens het persen bleef de ruggenprik lopen..... als ik normaal kan bevallen neem ik dat zeker in overweging (mits ik het nodig acht, vorige keer was prima voor mij te doen zonder pijnstilling).
Morgen weer naar de gyn ben benieuwd of we een datum voor de ks gaan plannen, verwacht het wel want de kleine man is nog niet gedraaid, het voelt iig nog exact hetzelfde aan allemaal of hij kan me heel goed foppen
Ga er toch ergens maar vanuit dat een datum plannen nog niet gaat gebeuren dan valt het altijd mee, misschien moet ik tussendoor nog wel een keer komen om te spieken ofzo, ik zie het wel, zal vast allemaal wel loslopen.
Merk wel dat het de laatste weken zijn, begin nu te kwakkelen en ben vooral die belabberde nachten wel beu.
Maar ergste vind ik nog wel dat ik daardoor een korter lontje heb naar Isa toe en dat terwijl ik haar juist nu zo graag om me heen heb, nog ff genieten van die laatste momenten dat ik haar de volledige aandacht kan geven. Voel me dus wel eens schuldig naar haar toe.