quote:Op woensdag 15 april 2009 16:31 schreef Stiemie het volgende:Ik zit even te genieten op mijn werk. Zit rustig achter mijn bureau te genieten van kleine babyplopjes
33 weken en 3 dagen al weerquote:Op woensdag 15 april 2009 16:38 schreef Stiemie het volgende:
Oei nou het zou niet goed zijn als die van mij dat nu al kon! Vandaag 17 weken en 3 dagen
Dat zijn nog steeds lieve kleine babietjes?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly, das hier in het oosten normaal
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds lieve kleine babietjes?
schaap en ik waren allebei klein en redelijjk licht achtenveertig en vijfenveertig cm en beide net geen 6 pond dus stiekem had ik daar een beetje op gehoopt
Neehee, Lis was 9,5 pond en ze was helemaaaaaal niet liefquote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds lieve kleine babietjes?
schaap en ik waren allebei klein en redelijjk licht achtenveertig en vijfenveertig cm en beide net geen 6 pond dus stiekem had ik daar een beetje op gehoopt
Zo ziet een dikke 8-ponder eruitquote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja mijn vraag/post was een beetje raar
natuurlijk zijn dat nog lieve kleine babietjes
Ik he me eigenlijk nog nooit verdiept in gewicht van pas geboren kindjes, geen idee hoe een 6-ponder of een 9-ponder eruitzietIk vind babietjes gewoon lief en mooi en mijn eigen babietje straks ongetwijfeld ook
En BE, kan me wel voorstellen dat je dat neit leuk vond klinken!
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel een gigantische reuzenbaby
Ik vind het een heel lief klein schatjequote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het een heel lief klein schatje
Ja dat was het nogal. Met name omdat je hier (Denemarken) niet echt je emoties mag laten blijken... maar daar doet deze aards-hollander niet aan, dus ik keek met open mond en uitpuilende ogen naar de verpleegster... echt alsof ik water zag branden. Het is maar 3 weken maar toch een wereld van verschil!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef huuphuup het volgende:
dankje![]()
Keksi gefeliciteerd![]()
dat zal wel even schrikken zijn geweest ja als je dan ineens een eind verder bent dan jullie zelf dachten.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
9 pond precies. Met nog zijn hele verfrommelde gezichtje. Ik vond het net een indiaantje zo.
[ afbeelding ]
Lief klein manneke toch?![]()
Soms is het inderdaad erg overweldigend. Dat is het juiste woord inderdaad. Nu ik het me realiseer, voelt ik me meteen wat beter. Ik moet gewoon de controle in handen houden (vooral over mezelf), dan komt het allemaal goed. Bedankt miss_sly en huup en tessiequote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, ik denk dat het zeker gedeeltelijk hormonen zijn. Veel aanstaande moeders hebben daar last van; ik heb het ook gehad. In jouw geval kan ik me echter wel voorstellen dat het allemaal nog wat lastiger is, want dit onverwachte kadootje is wel voor jou alleen en jij zult die dingen moeten oplossen. Dat lijkt me inderdaad best overweldigend zo nu en dan. Ongetwijfeld ga je het allemaal prima doen en goed oplossen en ongetwijfeld ga je het heeeel moeilijk vinden haar op het kdv achter te laten. Maar samen zullen jullie dat vast ook heel prima kunnen
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
9 pond precies. Met nog zijn hele verfrommelde gezichtje. Ik vond het net een indiaantje zo.
Lief klein manneke toch?![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het nu meeviel Tessie.
En natuulijk de hamvraag: wat had je aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |