abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68058266
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef DuchessX het volgende:
Xenia, niet gek dat je je zoveel zorgen maakt of twijfels hebt hoor gezien jouw situatie en al de hormonen die er door je lijf razen Maar je hebt gelukkig nog een heel aantal maanden de tijd om over dingen na te denken en een passende oplossing te vinden. Het gaat je vast lukken, daar heb ik alle vertrouwen in Ik vind je een moedig mens
Dank je Duchess
Ik vind het zo mooi om te zien hoe betrokken en blij Juup is bij jullie zwangerschap. Het valt me misschien extra op omdat ik dat zelf zo mis, maar vind het echt superleuk om te zien.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
Xenia, ik herken je "problemen", maar ik denk dat ondanks dat ik het ook alleen doe (weliswaar bewust gekozen) dat het wel zwangere-vrouw-eigen is om op bepaalde momenten een beetje in paniek te raken over zulke dingen. Maar je komt er echt wel uit , en sommige dingen zullen tuurlijk moeilijk zijn en blijven. Maar je zult vast ook momenten hebben/krijgen dat je je super sterk zult voelen. Dat gevoel van "jij en je kleintje, samen sterk", daar kan niemand tegenop! Althans dat gevoel heb ik toch ook regelmatig
Ik las dat je je alweer beter voelde, maar evengoed een voor jou.
Ik wist niet dat jij het ook alleen gaat doen. Voel me meteen een stuk minder alleen
Je hebt gelijk, sommige momenten voel ik me juist supersterk en compleet in de wolken.
terug voor jou.
pi_68058361
Marlieske, die foto... wat een lief popje
pi_68060946
Gefeliciteerd Keksi!
Berto, hoe isset met je vrouw? moeten we alvast gaan ?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 april 2009 @ 08:18:27 #104
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68061133
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:50 schreef Xenia het volgende:

[..]

Dank je Duchess
Ik vind het zo mooi om te zien hoe betrokken en blij Juup is bij jullie zwangerschap. Het valt me misschien extra op omdat ik dat zelf zo mis, maar vind het echt superleuk om te zien.
[..]

Ik wist niet dat jij het ook alleen gaat doen. Voel me meteen een stuk minder alleen
Je hebt gelijk, sommige momenten voel ik me juist supersterk en compleet in de wolken.
terug voor jou.
Xenia, ik ga het ook alleen doen, voor de tweede keer zelfs , dus dan hoef je je nog minder alleen te voelen .

Ik heb vandaag een sportbroek met brede rand aan, die ik vroige zwangerschap 9 maanden lang met liefde heb gedragen. Voel me nu zo zwanger meteen , en het zit een stuk lekkerder dan mijn gewone broeken, aangezien ik de hele dag door eet en al zeker 2 kilo rijker ben .
pi_68061153
Hier zijn we weer.
Op het werk wel te verstaan. Niet vannacht, was dus toch loos alarm. Rommelt nog steeds een beetje in de buik, maar goed nog niks schokkends te melden, dus ben maar gewoon aan het werk gegaan. Anyway thanx voor jullie reacties, altijd leuk. Ik hou jullie natuulijk op de hoogte de komende dagen.
  donderdag 16 april 2009 @ 08:27:10 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68061207
Welkom voor alle nieuwe aanstaande mama's en papa's, gefeliciteerd!

Bedankt voor alle gelukswensen, wat zijn we opgelucht

Wat een heerlijke zwijmelplaatjes van pasgeboren baby's, klein en groot
Gekke gedachte dat we over een paar dagen/weken/maanden ook staan te staren naar zo'n klein hummeltje, en die hebben we dan helemaal zelf gemaakt!
Hier mijn bijdrage van bijna 2 jaar terug. Beetje vage foto, hij is dus wel degelijk geboren met 2 armpjes en een gezichtje! En een punthoofd dankzij de vacuumpomp. 4100 gram en 2 weken te laat.

Hier trouwens het gevoel dat mijn tepels in de brand staan, aiiiii!!!! Je ziet er niks aan, maar het voelt aan beide kanten alsof er net iemand flink met de schuurpapier overheen gegaan is (niet dat ik weet hoe zoiets zou moeten voelen hoor, meer het idee erachter )
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 16 april 2009 @ 08:28:15 #107
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68061225
Jammer Berto. Hopelijk is het voorwerk nog ergens goed voor geweest!
.... met gevoel voor drama....
pi_68061313
Haha Kers je laatste zinnetje Maar wel vervelend zeg, misschien iets straks aandoen zodat er niets overheen kan schuren qua stof?

Berto jammer, werkse vandaag hopelijk voor jullie zet het snel wel door!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68062442
Berto, jammer! Nog even geduld hebben

Kers, ieh dat klinkt echt heel naar, ik zou ook niet weten hoe het voelt maar ik kan het me wel heel levendig voorstellen

Ik word trouwens helemaal week van al die foto's van pasgeboren babytjes op de weegschaal

Oh en mijlpaal (vind ik dan), ik heb nog 100 dagen te gaan
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 09:36:25 #110
5428 crew  miss_sly
pi_68062474
Is een mijlpaal ik heb die volgende week

en die pasgeboren babietjes op de weegschaal en dan te bedenken dat we over een x-aantal weken een foto van ons beebje op een weegschaap hebben
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 april 2009 @ 09:43:25 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_68062648
weegschaalfoto's

Wij hebben ook zo'n leuke

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 april 2009 @ 09:46:49 #112
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68062752
welkom het is mij!
Geniet ervan!
10 oktober, dan ben je alweer een aardig eind op weg nietwaar?

Pfff dames die van een 2de of 3de (of meer) zwanger zijn, gaat jullie buik ook sneller groeien nu? Ik ben nog geen 6 wk maar ik zou zweren dat mijn buik al bol staat. En ik moet het nog ruim 7 wk verborgen houden maar dat gaat niet echt als mijn buik nu al gaat groeien.
(Ik weet dat het de darmen zijn...speaking of .... ik ga wel ERG vaak naar de wc om mijn darmen te legen de laatste week)
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  donderdag 16 april 2009 @ 09:49:09 #113
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68062816
Duchessx, ik heb ook zo'n cursus gedaan. Gewoon een makkelijk zittende broek en een shirt moet volstaan hoor. Zo intensief zijn die oefeningen niet echt. (en sokken zonder gaten want je moet meestal je schoenen uit)
Bij mijn vriendin was het zelfs zo erg: zij noemde het 'de wie kan het harsdste klagen les'
  donderdag 16 april 2009 @ 09:50:39 #114
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68062852
voor alle babietjes op weegschaaltjes
  donderdag 16 april 2009 @ 09:51:00 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68062860
In de eerste weken was het bij mij ook heel erg bumbaloe, daarna was het toch ineens weer een paar weken weg voordat de boel echt begon te groeien.
Flink ontluchten dus maar.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:54:48 #116
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68062977
*meldt*

Whahahahaha Troel!

De allereerste foto's van onze negen-ponder zijn niet heel erg charmant. Klein dik frommelkoppie
(en als e nu kijkt is ie bijna een graatje soms )

Ons reusje.

Hanne was ook niet heel klein. Maar aangezien we formaatje Wilyan gewend waren vonden we haar al heel klein en friemelig.

De dag na de geboorte toen we net terug waren uit het ziekenhuis.
(Daarna bleek dat ik slagroom gaf en toen werd ze ook zo'n bol poppetje. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68063006
Karin ik heb ook dat pompje gehad met remifentanil, maar ik had toch wel het gevoel dat ik er stoned van werd. Ik heb mijn vriend gevraagd of ie niet te ver naar huis moest fietsen, we hebben het over korfbal gehad (geen idee waar dat vandaan kwam, maar ik moest het er echt even met hem over hebben) en toen de gyneacoloog Linde op mijn buik legde na het vacuumpomp-gebeuren zei ik heel verbaasd "Waar haal je die nou vandaan?"

En Memmel mijn vriend adviseerde ook om niet als een wilde non-stop op dat knopje van de pomp te blijven drukken en volgens mij heb ik zo'n beetje dezelfde reactie gegeven als jij

Bumbaloe heel herkenbaar die dikke buik. Er komen soms collega's vragen hoe lang ik nou nog moet (nou nog zo'n 22 weken ) en mensen staan soms voor me op in de tram en ik ben nog geeneens 18 weken
pi_68063132
Aw al die lieve kleine babietjes...Sasha, Isa, Devin en Purk Ow en ik zie nu Noli's reusje en Hanne
Ik wordt er helemaal emo van, zit bijna te janken Jeetje en over een aantal maanden heb ik mijn 'eigen' kleine mensje...wauw wat een geweldig vooruitzicht, wat een wonder (Ik kan er nog steeds niet over uit )

Xenia Juup© is heel erg betrokken en ik realiseer me dat dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Ik ben er ontzettend blij mee
Ik vind het heel knap dat jij, en Guus, en AE het alleen doen, zonder partner. Bewuste keus of niet, je hebt geen partner om op terug te vallen of zorgen te delen. Het lijkt me ook dat je als alleenstaande moeder een veel sterkere band met je kindje hebt en dat je echt een 'team' bent saampjes

Ik ben nog steeds doodmoe. Gister heb ik kunnen uitslapen tot 12 uur ofzo, en om 15.30 lag ik alweer in bed, tot 19.00. Toen even boodschappen doen en eten en om 22.00 lag ik alweer in bed. Slecht geslapen want mijn buik was zo hard en dat lag niet lekker. Ook heb ik mega veel dorst, ik drink heel erg veel, ook word ik 'snachts wakker van de dorst en móét ik gewoon drinken. Hoort er zeker allemaal bij en ach ja er zijn veel ergere dingen (Kersjes bv die zo ziek is geweest). Ik moet ook niet klagen eigenlijk

Zo ik ga nu een stukje wandelen met de hondjes, het zonnetje komt door
#geen
pi_68063296
Al die foto's

nieuwe zwangeren gefeliciteerd

Hier slaap ik sinds een week echt heel erg slecht. Ik word echt ieder uur wakker omdat ik op mijn buik gedraaid ben en dat doet dan weer pijn. Heel irritant dat je dan toch steeds weer op je buik ligt. Gelukkig ben ik niet echt moe ondanks de slechte nachten, dat scheelt weer!

Nog een weekje en dan hebben we de pretecho, ik ben heel erg benieuwd.
pi_68063334
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Stiemie het volgende:Bumbaloe heel herkenbaar die dikke buik. Er komen soms collega's vragen hoe lang ik nou nog moet (nou nog zo'n 22 weken ) en mensen staan soms voor me op in de tram en ik ben nog geeneens 18 weken
Dus bij jou wonen alle beleefde mensen! Ik heb alleen maar verveelde kauwgomkauwende klotescholieren die doen alsof ze het raampje uitkijken als ik de bus instap

Noli, frommeltje is ook lief hoor Mooie foto's!

Duchess, moe zijn is ook niet leuk Ik herken heel erg wat je zegt, en slecht slapen is uiteindelijk ook best slopend! Rustig aan doen dus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 april 2009 @ 10:07:52 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68063352
bumbaloe, ik had dat ook heel erg (allemaal lucht ) maar anderen viel dat niet eens op...Ik heb het tot bijna 11 weken niet verteld en daarna vond ik het wel best geweest met dat buik inhouden
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 april 2009 @ 10:25:04 #122
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68063893
Ik heb even een vraagje.
Ik vond mijn vorige bevalling niet zo heel fijn. En bij het nagesprek op het zkh zeiden ze dat ik ook het zkh mocht bellen als ik weer zwanger was, en dan mocht ik direct bij de gyn lopen.
Maar mijn vraag is, wat is het verschil? Tussen gyn en vk?
En hoe gaat het dan als het tijd is om te bevallen. Komt er dan een vk van het ziekenhius bij je thuis kijken of je ontsluiting hebt of moet je dan zelf naar het ziekenhuis?
Ik twijfel namelijk of ik het het zkh moet bellen of gewoon de vk.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:26:08 #123
223453 Guuzewuus
pi_68063919
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
In de eerste weken was het bij mij ook heel erg bumbaloe, daarna was het toch ineens weer een paar weken weg voordat de boel echt begon te groeien.
Flink ontluchten dus maar.
Het is dus normaal . Stelt toch een beetje gerust ook al weet ik dat het bij mij geen lucht is maar gewoon de eerste kilo's soepstengels, worteltjes en crackers de hele dag door Ik moet toch iets om die beroerde aanzet in de kiem te smoren nietwaar .

donderdag 16 april 2009 @ 10:30:47 #124
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68064067
Maar wortels zijn gezond guus!
[insert die ene smiley met aureooltje)
  donderdag 16 april 2009 @ 10:32:24 #125
223453 Guuzewuus
pi_68064114
Ja, ik doe mijn best het gezond te houden, maar dan nog is het zeker drie keer zoveel als normaal en dat begint echt al aan te tikken.

Maar no worries, ik vind het niet zo héél heel erg .

Dusssss..... ik ga maar weer eens wat eten.... denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')