plaats eens een foto want die buik willen we natuurlijk wel ff geshowd zien!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij hoeveel weken is Isa geboren?
Vandaag op het werk stonden ze ineens allemaal zo![]()
Ik had vandaag kleren aan waarin je mijn buik goed kunt zien.
Jeetje marlieskequote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef marlieske het volgende:
Murp van harte met jullie meisje![]()
![]()
![]()
vandaag bij de gyn geweest, kleine man ligt nog steeds in stuit draairuimte is er eigenlijk geen, dus dat word wederom een keizersnede.
papieren meegekregen en op 1 mei een intake bij de anesthesist, de datum voor de ks weten we nog niet maar dat zal in week 20 gaan gebeuren zoals het er nu naar uit ziet en ik ben dan 39 weken zwanger .....als ik dat haal, en als ik de vorige keer als graadmeter ga nemen gaat dat dus niet lukken
![]()
*klaagmodus aan*
Serieus ik ben echt ff in paniek geweest vandaag al, want ik wil zo graag dat het deze keer rustiger verloopt als vorige keer en zonder paniek, en toen ging het zo snel dat ik niet eens BOE kon zeggen.
Ik ben serieus zo bang dat ik halverwege de A2 kom te zitten met een baby in stuit hangend tussen mijn benen... geloof niet dat ik nog een nacht rustig ga slapen of zou dit gevoel afzakken? Nou ik hoop het maar al hadden ze maar voor het gevoel week 19 gezegd dan had ik al meer rust gehad denk ik![]()
En serieus ik begrijp heel goed waarom ze de kleine man zo lang mogelijk willen laten zitten, daar ben ik ook volledig voor, maar ik kan niet ontkennen dat de angst behoorlijk toegeslagen is en dat ik teleurgesteld ben dat mijn angst niet serieus genomen (lijkt) te worden.
*klaagmodus uit*
Verder was trouwens alles goed hoor
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag 25 weken en we hebben straks de pretecho![]()
![]()
Toen ik die afspraak maakte, zo'n 11 weken geleden, leek me dat zo onmogelijk ver weg, en nu is het gewoon al zover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |