abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 11:59:07 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68067240
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier een tip voor me?
Ik heb doorgaans geen overdreven lat van mijn heupen, schaambeen, bandenpijn, etc. Alleen als ik de hele dag op de bureaustoel zit, ben ik aan het eind van de dag gebroken. Alles doet met pijn en opstaan en lopen zijn een ramp. Als ik eenmaal thuis ben en een half uurtje op de bank heb gehangen/gezeten/gelegen dan is het ook weer veel beter. Dus iemand hier tips over hoe het beste te zitten op zo'n stoel?
*mee leest...
Als ik hier een half uurtje op mijn stoel heb gezeten ben ik net een oud wijf als ik op sta en moet ik echt even weer soepel worden. En aan het eind van de dag is het echt niet leuk meer.
Terwijl thuis op de krakkemikkige bank is dat niet.
Wrsch zit ik hier nu toch te stil ofzo. Heb niet mijn benen over elkaar, maar ook niet de knieeen netjes bij elkaar. Ik weet ook niet goed hoe ik anders moet zitten.
  donderdag 16 april 2009 @ 12:01:09 #152
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68067306
Iig is goede steun in de rug, rechtop zitten en met 2 voeten op de grond heel belangrijk.
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 april 2009 @ 12:06:47 #153
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68067495
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*mee leest...
Als ik hier een half uurtje op mijn stoel heb gezeten ben ik net een oud wijf als ik op sta en moet ik echt even weer soepel worden. En aan het eind van de dag is het echt niet leuk meer.
Terwijl thuis op de krakkemikkige bank is dat niet.
Wrsch zit ik hier nu toch te stil ofzo. Heb niet mijn benen over elkaar, maar ook niet de knieeen netjes bij elkaar. Ik weet ook niet goed hoe ik anders moet zitten.
misschien dat zo'n balkussen kan helpen?

Draag zorg voor uw tussenwervelschijven

Ter preventie van rugklachten. Het balkussen is de beste zithulp ter correctie van een verkeerde houding. Het balkussen is werkelijk overal inzetbaar. U houdt de houdingsspieren (rug,bekken) actief en voorkomt rugklachten door teveel (en slecht) zitten. Kinderen zitten rustiger op het balkussen. Ideaal voor op school en op het werk. Wordt geleverd inclusief pompje.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 16 april 2009 @ 12:07:36 #154
190853 RockabeIIa
pi_68067520
Tell-Sell?
  donderdag 16 april 2009 @ 12:08:48 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68067562
denk niet dat daar een juiste of goede mannier voor is.

maar hier had ik het ook na een hele dag veel lopen/snelwandelen.

ik merk hier echt enorm veel verschil nu ik dat niet meer hoef te doen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 16 april 2009 @ 12:16:03 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68067827
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Ynske het volgende:

[..]

misschien dat zo'n balkussen kan helpen?
[ afbeelding ]
Draag zorg voor uw tussenwervelschijven

Ter preventie van rugklachten. Het balkussen is de beste zithulp ter correctie van een verkeerde houding. Het balkussen is werkelijk overal inzetbaar. U houdt de houdingsspieren (rug,bekken) actief en voorkomt rugklachten door teveel (en slecht) zitten. Kinderen zitten rustiger op het balkussen. Ideaal voor op school en op het werk. Wordt geleverd inclusief pompje.
Ik heb zo'n ding gehad bij Sasha, zag er iets anders uit wat jij nu net post (was van een of ander fysio-instituut), maar dat hielp echt helemaal niets. Helaasch.
Ik denk idd dat het een kwestie is van regelmatig opstaan en bewegen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 april 2009 @ 12:21:05 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68068004
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding gehad bij Sasha, zag er iets anders uit wat jij nu net post (was van een of ander fysio-instituut), maar dat hielp echt helemaal niets. Helaasch.
jammer, n collegatje van me die zwanger was had daar wel veel aan.
quote:
Ik denk idd dat het een kwestie is van regelmatig opstaan en bewegen...
dat is natuurlijk t beste om soepel te blijven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68068339
heel herkenbaar! Ik print expres een printer verderop, dan moet ik wel lopen. Al is dat meer waggelen als ik lang gezeten heb. En de tip van de fysio die ik kreeg: ga plat op je rug liggen met je benen op zo'n grote oefenbal. Ga zo een minuut of vijf liggen ter ontspanning. En geloof me, doet wonderen. Zit er een beetje raar uit op kantoor, maar he, als het werk!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68068481
Rocka, ik zie nou je opmerking over het genieten pas. En Bucko het is zoooo enorm waar! Ik heb vorige keer bij mijn miskraam dus helemaal niet genoten en dat vond ik achteraf zo erg. Nu heb ik vanaf dag 1 geprobeerd om er van te genieten ondanks de angst en dat is zoooveel beter bevallen.

Even een vraagje waar hopelijk iemand iets in herkent. Ik merk de laatste dagen dat ik sneller naar de wc moet, op zich was dat te verwachten, geen probleem ook. Maar, als ik dan ga, dan lijkt het wel of alles daarna een nieuw plekje moet zoeken in mijn buik en dat doet gewoon zeer. Dus niet het plassen zelf of ervoor, maar gewoon de eerste minuut erna. Heb al even gekeken naar de urine, maar die is helder, dus een ontsteking lijkt het me niet. Kan het gewoon komen doordat Driekus besloten heeft op mijn blaas te gaan liggen? Baarmoeder lig/lag naar achteren, dus tot nu toe geen enkel probleem met mijn blaas gehad...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Forum Admin donderdag 16 april 2009 @ 12:42:13 #160
58651 crew  murp
murp
pi_68068608
het wordt een meisje
net terug van de echo

* murp in wolken is

vrouw is nu 20 weken
pi_68068634
een murp-meisje in de maak, gefeliciteerd!

bar, ben je gestopt met werken?
pi_68068748
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:42 schreef murp het volgende:
het wordt een meisje
net terug van de echo

* murp in wolken is

vrouw is nu 20 weken
Gefeliciteerd
  donderdag 16 april 2009 @ 12:48:49 #163
190853 RockabeIIa
pi_68068797
Van harte Murp!

Hoop meisjes dit jaar of niet?!
pi_68068822
leuk Murp!!

idd veel meisjes Rocka!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68068868
Gefeliciteerd Murp!
zag alles er verder ook mooi uit?

voor alle dames die spier/bekken/rug klachten enzo hebben. Ik heb er zelf niet echt heel veel last van maar ik zit niet zoveel, dat zal het verschil wel maken dan ja.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68069064
Duurt bij jullie alles nu ook 2 keer zo lang? Mijn afwas, de was opvouwen, stofzuigen alles duurt maar en duurt maar. Steeds als ik de kleine voel bewegen dan moet ik gewoon even stoppen en aandacht aan hem geven Met als gevolg dat er allemaal halve of een paar dingen gedaan worden En vriendlief vraagt zich elke dag maar weer af wat ik toch doe
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68069129
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte Murp!

Hoop meisjes dit jaar of niet?!
Hier in de straat alleen al
pi_68069145
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef MeNicole het volgende:
Duurt bij jullie alles nu ook 2 keer zo lang? Mijn afwas, de was opvouwen, stofzuigen alles duurt maar en duurt maar. Steeds als ik de kleine voel bewegen dan moet ik gewoon even stoppen en aandacht aan hem geven Met als gevolg dat er allemaal halve of een paar dingen gedaan worden En vriendlief vraagt zich elke dag maar weer af wat ik toch doe
redelijk herkenbaar
Ik ben soms ook gewoon te lui/moe om wat te doen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68069243
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

redelijk herkenbaar
Ik ben soms ook gewoon te lui/moe om wat te doen
Dat heb k nu gelukkig niet meer. De moeheid is hier nu wel over. En het mooie weer geeft me echt zin om dingen te doen in huis. Maar ja. Mijn kleine man verdiend ook aandacht toch
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68069271
Murp!

Heel herkenbaar Bucko, en ik vind het nog steeds heel eng. Pas op 4 mei gaan we weer naar de verloskundige om voor de eerste keer het hartje te beluisteren.
Mijn vriend vindt het niet zo leuk van me dat ik nog niet goed kan genieten. Hij is al druk aan het fantaseren over van alles, een schommel in de tuin maken enzo
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_68069322
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef Twinkly het volgende:
Murp!

Mijn vriend vindt het niet zo leuk van me dat ik nog niet goed kan genieten. Hij is al druk aan het fantaseren over van alles, een schommel in de tuin maken enzo
Mannen
pi_68069410
hihi juup.
  donderdag 16 april 2009 @ 13:07:23 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68069442
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef bixister het volgende:

bar, ben je gestopt met werken?
sinds 1 april al
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68070280
Murp, een meiske, leuk! En fijn dat alles goed was

Rocka, hoop meisjes ja. Maar die van mij trekt de verhoudingen vast wel recht Wordt vást een jochie
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 april 2009 @ 13:31:34 #175
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68070317
Memmel, wat heerlijk dat je bijna verlof hebt
Moet er nog veel gebeuren voordat je zoon zich aanmeldt, of kan je heerlijk gaan relaxen en genieten van extra quality time met Anna?

Duchess en FTA, dat slapen een probleem kan geven in met name het 2e en 3e deel van de zwangerschap is een bekend probleem helaas... Pijntjes hier en daar, schoppend kind, druk op de blaas, maagzuur en al dat fijns Heeft de natuur goed geregeld, zo kun je alvast een beetje wennen aan chronisch (over)vermoeid zijn. Krijg je er gratis bij als je mama wordt

Ik heb deze zwangerschap tot nu toe zo goed als geen last van mijn rug! Hoewel ik zitend werk doe zorg ik voor veel geloop tussen de bedrijven door en.... ik draag bijzonder lomp ogende schoenen van MBT. Die horen o.a. rug - en bekkkenklachten te voorkomen en dat is precies datgene dat ze bij mij doen

Bumbaloe, wanneer kom je uit de kast????
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')