*mee leest...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier een tip voor me?
Ik heb doorgaans geen overdreven lat van mijn heupen, schaambeen, bandenpijn, etc. Alleen als ik de hele dag op de bureaustoel zit, ben ik aan het eind van de dag gebroken. Alles doet met pijn en opstaan en lopen zijn een ramp. Als ik eenmaal thuis ben en een half uurtje op de bank heb gehangen/gezeten/gelegen dan is het ook weer veel beter. Dus iemand hier tips over hoe het beste te zitten op zo'n stoel?
misschien dat zo'n balkussen kan helpen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mee leest...
Als ik hier een half uurtje op mijn stoel heb gezeten ben ik net een oud wijf als ik op sta en moet ik echt even weer soepel worden. En aan het eind van de dag is het echt niet leuk meer.
Terwijl thuis op de krakkemikkige bank is dat niet.
Wrsch zit ik hier nu toch te stil ofzo. Heb niet mijn benen over elkaar, maar ook niet de knieeen netjes bij elkaar. Ik weet ook niet goed hoe ik anders moet zitten.
Ik heb zo'n ding gehad bij Sasha, zag er iets anders uit wat jij nu net post (was van een of ander fysio-instituut), maar dat hielp echt helemaal niets.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien dat zo'n balkussen kan helpen?
[ afbeelding ]
Draag zorg voor uw tussenwervelschijven
Ter preventie van rugklachten. Het balkussen is de beste zithulp ter correctie van een verkeerde houding. Het balkussen is werkelijk overal inzetbaar. U houdt de houdingsspieren (rug,bekken) actief en voorkomt rugklachten door teveel (en slecht) zitten. Kinderen zitten rustiger op het balkussen. Ideaal voor op school en op het werk. Wordt geleverd inclusief pompje.
jammer, n collegatje van me die zwanger was had daar wel veel aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding gehad bij Sasha, zag er iets anders uit wat jij nu net post (was van een of ander fysio-instituut), maar dat hielp echt helemaal niets.Helaasch.
dat is natuurlijk t beste om soepel te blijvenquote:Ik denk idd dat het een kwestie is van regelmatig opstaan en bewegen...
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 april 2009 12:42 schreef murp het volgende:
het wordt een meisje
net terug van de echo
* murp in wolken is
vrouw is nu 20 weken![]()
Hier in de straat alleen alquote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte Murp!
Hoop meisjes dit jaar of niet?!
redelijk herkenbaarquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef MeNicole het volgende:
Duurt bij jullie alles nu ook 2 keer zo lang? Mijn afwas, de was opvouwen, stofzuigen alles duurt maar en duurt maar. Steeds als ik de kleine voel bewegen dan moet ik gewoon even stoppen en aandacht aan hem gevenMet als gevolg dat er allemaal halve of een paar dingen gedaan worden
En vriendlief vraagt zich elke dag maar weer af wat ik toch doe
Dat heb k nu gelukkig niet meer. De moeheid is hier nu wel over. En het mooie weer geeft me echt zin om dingen te doen in huis. Maar ja. Mijn kleine man verdiend ook aandacht tochquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
redelijk herkenbaar
Ik ben soms ook gewoon te lui/moe om wat te doen
Mannenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef Twinkly het volgende:
Murp!![]()
Mijn vriend vindt het niet zo leuk van me dat ik nog niet goed kan genieten. Hij is al druk aan het fantaseren over van alles, een schommel in de tuin maken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |