Je bent nog best helder na al die drank.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
Op woensdag 15 april 2009 @ 12:10 door sjimz:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic
Echt dronken ben ik gisteren niet geworden, maar genoeg gedronken om niet meer te rijdenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent nog best helder na al die drank.
Die moet je ook weer uitspugen. Al vergeet ik dat ook weleens.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent nog best helder na al die drank.
Knap hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
Op woensdag 15 april 2009 @ 12:10 door sjimz:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Die moet je ook weer uitspugen. Al vergeet ik dat ook weleens.
Hoeft niet nee, maar anders loop je katjelam de deur uit volgens mij. Ik kan me nog een wijnproeverij herinnerenquote:
Dan viel het dus wel mee.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan me nog een wijnproeverij herinneren
Gewoon tussendoor water drinken en vis eten.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoeft niet nee, maar anders loop je katjelam de deur uit volgens mij. Ik kan me nog een wijnproeverij herinneren
quote:
Yum Yum Beef!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
Mocht er ooit nog iemand Noodles Oosterse Kip willen proberen, niet doen.
Gadverdamme, wat is dat goor !!
Soms heeft het nog wel zn voordelen om niet in de Randstad te wonenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Net een boete binnengekregen voor voet op 't bankje in de metro. 60 euro.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Nah ja, de hoogte verbaast mij vooral.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Meest belachelijke boete die ik ooit gehoord heb.
Ja belachelijk. Terwijl geen geldig vervoersbewijs 'maar' 37,50 is.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, de hoogte verbaast mij vooral.
IJsquote:
Toivonenquote:
Wist niet dat ze dat ook al in de metro doen. Echt achterlijk om daar een boete voor te geven en 60 Euro is buitenproportioneel. Ik had overigens gewoon een sprintje getrokken bij de eerstvolgende halte. Mij pakken ze niet voor zo'n zotte overtreding.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Ik had het helemaal niet door. Ze kwamen van achter aanlopen en in ene stond er 3 man voor dat bankje. En bij de volgende halte stonden er nog 15 op het perron ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat ook al in de metro doen. Echt achterlijk om daar een boete voor te geven en 60 Euro is buitenproportioneel. Ik had overigens gewoon een sprintje getrokken bij de eerstvolgende halte. Mij pakken ze niet voor zo'n zotte overtreding.
Die had ik in het weekend van Ajax-kakkerlakken gekregenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Jij wel ja...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat ook al in de metro doen. Echt achterlijk om daar een boete voor te geven en 60 Euro is buitenproportioneel. Ik had overigens gewoon een sprintje getrokken bij de eerstvolgende halte. Mij pakken ze niet voor zo'n zotte overtreding.
Voor zwartrijden ok, maar ik laat me niet voor 60 Euro naaien voor voeten op de bank.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij wel ja...
Bij mij reden we station Wibautstraat in. Daar stond 150 man politie te controleren op zwartreizen. Toevallig had ik een keer wel een kaartje dus mij konden ze niks maken. Komen er 5 man naar binnen om me te vertellen dat ik een boete krijg van 60 euro voor voeten op de bank
En me gappies kregen inderdaad een boete van 37,50 voor zwartrijden. Wat een onzin.
Hoe werkt dat trouwens in trams? Waar kan ik een kaartje aanschaffen, want ik loop er eigenlijk altijd maar op goed geluk in.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor zwartrijden ok, maar ik laat me niet voor 60 Euro naaien voor voeten op de bank.In Den Haag was ik ze anders net te snel af.
Maar hoe kom ik eraan? Want bij de chauffeur kun je het niet kopen, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Rotterdam mag je blijven zitten en wachten tot de conducteur actief gaat controleren en dan mag je het bij hem kopen. Maar als de 'echte' komen, dan moet je wel al een kaartje hebben.
Ja respect! Jij bent sneller dan 150 man pliesie.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor zwartrijden ok, maar ik laat me niet voor 60 Euro naaien voor voeten op de bank.In Den Haag was ik ze anders net te snel af.
Hmm, de keren dat ik in A'dam in de tram ben gestapt, was er niet maar één plekquote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vantevoren kan je een strippenkaart kopen, die afstempelen. Tegenwoordig ook een chipkaart. En anders zeg je tegen die kerel dat je een 1 zonekaartje wil.
In Amsterdam is dat gewoon duidelijk en goed geregeld, je moet wel kopen of stempelen, want je kan er maar op 1 plek in. Den Haag is hetzelfde als Rotterdam volgens mij.
Ja ik heb het ook niet over jouw situatie. Dan heb je gewoon pech.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja respect! Jij bent sneller dan 150 man pliesie.
Zat Sjimz natuurlijk achter je aan met zn korte pootjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
quote:Swaffelaar in benzinestation
Terneuzen - De politie in Zeeland is op zoek naar een swaffelaar.
In een filmpje dat op internet circuleert loopt hij met zijn geslacht uit zijn broek de benzinepomp binnen.
Hij zwaait er een beetje mee en rekent af. Daarna komt hij nog een keer terug. Dan gaat hij nog een stapje verder en masturbeert.
Pomphouder Patrick de Vos heeft het bewakingsfilmpje zelf op internet gezet om de man te achterhalen. Hij deed ook aangifte bij de politie. De video is op 13 maart gemaakt.
Telegraaf
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Vanavond CL-voetbal; check.
Nieuw, driejarig contract; check.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Feli Ray!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Oeeee, 3 jaar.. Dat zijn er niet veel die dat in deze tijd kunnen zeggen. Congrats.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Das langquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Dat wel, maar Arsenal - United kan ik mij echt niet herinneren in de CL, dus dat is weer iets nieuws. Ik had het ook gehad met Liverpool - Chelsea, maar van mij mag die wedstrijd nog honderd keer komen als het zoals gisteren was.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop dat Porto wint.. Ik heb het wel even gehad met die engelse onderonsjes.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb het wel gehad met Barcelona - Chelsea.
Maar sowieso Arsenalquote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Ik ben bang voor een teleurstelling zometeen. Sowieso Man. Utd.
quote:
Cardiff cityquote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Nottingham Forrest
Maar ja, daar zie je weinig van, dus Liverpool als goeie 2e.
Die reken ik nog steeds tot Walesquote:
Same.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Tering, het is bloedheet op de slaapkamer. Zon heeft er de hele dag vol opgeschenen.
Had de hele dag m'n gordijnen dicht gelukkig aangezien ik al vroeg naar werk was. Kan hier ook erg heet worden. Heb daarom zelfs een keer een thermometer opgehangen om het bij te houden.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Tering, het is bloedheet op de slaapkamer. Zon heeft er de hele dag vol opgeschenen.
Heb haast geen oog dicht gedaan in die hitte.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had de hele dag m'n gordijnen dicht gelukkig aangezien ik al vroeg naar werk was. Kan hier ook erg heet worden. Heb daarom zelfs een keer een thermometer opgehangen om het bij te houden.
Oeps... en toen? ergens tegen aan gereden? of gewoon koelbloedig langs de weg gezet?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Suijk het volgende:
Gisteren mijn eerste klapband gehad met m'n auto.
Ik reed niet zo hard dus verder geen probleem. Alleen even prutsen met dat reservewiel, maar uiteindelijk kon ik weer verder.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps... en toen? ergens tegen aan gereden? of gewoon koelbloedig langs de weg gezet?
Blijft raar dat ze daar met de huidige techniek nog geen oplossing voor hebben gevonden.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Suijk het volgende:
Gisteren mijn eerste klapband gehad met m'n auto.
Even afwachten, sequels zijn altijd minder.quote:
Veel minder dan Fitna 1 zal het wel niet worden.. Wat een flop was dat zeg.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Even afwachten, sequels zijn altijd minder.
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Kapster gebruikt overvaller als seksslaaf
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Kapster gebruikt overvaller als seksslaaf
Fitna 2?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
De natte droom van de helft van de users hier wordt waarheid
Dat is alleen RayMania toch?quote:
Ik stond daarnet bij de tramhalte..quote:
Sjezus...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik stond daarnet bij de tramhalte..
Sooo...quote:
Dat was na stiften de mooiste afleveringquote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was na stiften de mooiste aflevering
Heb je het al gezien Jos?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:55 schreef Prosac het volgende:
je moet ze eens allemaal na elkaar kijken. Erg flauw wordt het dan.
binnenkomen, krantje, tramhalte mop, broodjes checken, fruit weggooien, juffrouw jannie met koffie en dan Storm.
De duitse aflevering was het mooiste na stiften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat toch steeds? Elke keer word ik als racist neergezet.quote:
quote:
Wat een mongool.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:12 schreef Grulez het volgende:
15 april 1989 - You'll never walk alone
Sezten![]()
Hier 13quote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef _Mike_ het volgende:
Het is hier gewoon 19 graden in de schaduw, in het zonnetje is het gewoon heerlijk.
Lekker weer hequote:Op donderdag 16 april 2009 14:30 schreef venomsnake het volgende:
Mijn armen zijn licht verbrand, iets te lang in de zon liggen braden.
quote:
Adem in adem uitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:49 schreef Prosac het volgende:
ik ga weer scriptiewerk doen op het balkon. goede zet vanmij om vandaag niet te gaan werken op kantoor.
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef sezten het volgende:
Godver hé, so fucking care![]()
Het is erg wat er toen is gebeurd maar dat Man Utd en Chelsea en Arsenal (allemaal toch?) met rouwbanden gaan spelenIk snap het niet hoor.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef sezten het volgende:
Ga je hier nou alleen maar komen om weer eens te zeiken agentje?
Ik ga verder nieteens meer in dicussie met jou. Laat ik de wijze maar zijn.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Als zij dat willen, fijn. Ik vind het raar en kan mij geen reden bedenken waarom ze dit uberhaupt zouden doen.
Respect? Dus dat betekend dat ze voor elke andere dag waarop iets ergs is gebeurd ze met een rouwband gaan lopen? Ik snap het niet.
Je kan mij heel simpel en met net zo weinig verstand (in jullie visie) afkraken, maar waarom niet vragen waarom ik dat vind? Maar dat is normaal. 1 iemand reageert en de rest loopt ermee mee.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef sezten het volgende:
Stop nou maar weer met zeuren sjimz en co.
SCH, als jij mij dan zou ontslaan dan stap ik naar de rechter.![]()
Zal ik voortaan als UI een rouwband doen om mijn respect te tonen voor het voetbaldrama?
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef sezten het volgende:
[..]
* denkt even 3 keer..
Rouwband. Het is alsof je zonder die rouwband geen respect zou tonen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Op welke manier herdenken?
1 minuut stilte voor een wedstrijd?
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen op een persconferentie de coaches ook gewoon hun betrokkenheid tonen.
Of een krans leggen bij het herdenkingsmonument of zo iets.
Een rouwband zodat je dan je respect toont.
Heel voorzichtig wil ik het vergelijken met:
Tegen ouderen of meerderen hoor je "u" te zeggen, omdat dat respectvol is.
Waarom zeggen zij dan geen "u" tegen ons? Omdat zij geen respect hebben?
Ik denk dat dit mijn manier van denken weerspiegelt
ps. het is voor mij ook niet makkelijk om mijn gevoel over iets in woorden uit te drukken (altijd moeite mee gehad)
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Heb al 10x aangegeven dat ik het drama opzich ook erg vind.
Herdenken prima, alle aandacht en treurnis in de media erover, afijn.
Of is het speciaal dat het 20 jaar geleden is?
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef sezten het volgende:
[..]
17, bijna 18. Leeftijd maakt geen reet uit in deze.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Zie toch ook nooit het weekend erop bij alle competitiewedstrijden alle teams met een rouwband spelen?
Dat het 20 jaar geleden is, oke. Dat het precies op dezelfde dag is, oke. Maar dat vind ik nog geen redenen om dán wel opeens respect en medeleven te tonen.
Fijn dat ik er met een aantal toch wel gewoon over kan praten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:48 schreef sezten het volgende:
[..]
Nu ik het even terug lees is het eerste zinnetje wel een beetje buitensporig gezien de algehele topicsfeer, ja.
Daarvoor mijn excuses. Het was idd een ondoordachte post zonder enige argumenten voor mijn stelling name.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een compleet andere visie dan iedereen denk ik dan.
Er bij stil staan kun je ook zonder rare rouwbanden, minuten stilte en zo.
Het hele "herdenken" zint mij in die zin niet nee. Terugkomend op je vraag of ik wat tegen herdenken of rouwbanden had.
Herdenken doen ze juist met rouwbanden.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Blijkt dat ik in een ander topic word weggejaagd.
Alleen hier kan er blijkbaar op niveau gecommuniceerd worden (met dank aan SCH natuurlijk)
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik word ook verder niet kwaad om het herdenken en/of rouwbanden, zo erg is het niet.Ieder zo zijn ding en diegene laat ik ook zeker in zijn waarden.
Er zijn wel meer mensen die buiten de maatschappij staan toch.
[..]
Omdat het op mij overkomt als: zonder rouwband toon geen respect.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Precies ja, misschien het eerste jaar erna nog, maar niet 20 jaar later.
Nooit een geliefd persoon verloren. Wel verjaardagen, van mijn kleine familie.
[..]
Dus het dragen van de rouwbanden is dan een soort van herrinering dat de ramp is gebeurd en een teken naar de kijkers achter de tv van "vergeet de ramp niet".
Ik doe niet mee op 4 en 5 mei. Zal bij de 2/3 (?) minuten stilte echt niet andere mensen gaan storen in hun wel stil zijn, maar ik zal voor zover mogelijk dan gewoon verder met mijn leven gaan.
Bevrijdingsdag nog nóóit iets mee gedaan (wat moet je dan doen?).
Het is denk ik iets principieëls uit mijn hoofd. Ik weet het ook niet.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. Niet voor mijzelf, maar voor al die andere mensen die het niet leuk zouden vinden als ik het niet doe.
Herdenken is voor mij iets voor nabestaanden of zo. Niet op TV door middel van een rouwband.
Nou, lekker weertje vandaag, ook al was er regen opgegeven.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Was erbij vergeten te melden: Als ik een WO film o.i.d. kijk dan denk je ook aan ze.
Gedwongen, vooraf bepaald, een stiltemoment is niks voor mij.
Dit veranderdt jou mening verder niet![]()
[..]
Prima en dan alleen deze ramp? Waarom? 90 doden, grote ramp.
Als je alle verongelukte fans/spelers/trainers etc. bij elkaar op telt zullen dat er waarschijnlijk wel een paar duizend zijn. Zijn zij niks waar dan? Zijn die 90 doden van 1 ramp belangrijker dan veel meer van een aantal veel kleinere rampen?
Van mij mogen ze doen wat ze willen, maar ik zou het niet doen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Waar zou ik aan moeten denken bij een dodenherdenking? Aan de doden. Wie? Hoe zagen zij eruit? Kan ik ze? Wat hebben ze gedaan behalve het grote geheel vrijheid?
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of ze vrienden of familie verloren. En om eerlijk te zijn boeid me dat niet eens. Het is gebeurd en we zitten nu in 2009.
[..]
Dat is 2013.![]()
@ sjimz: Verhaal gelezen. Erg, maar niet erger dan elk ander dodelijk ongeluk zonder eigen schuld.![]()
![]()
Nu moet ik naar huis, dus dat zal weer weinig internet worden. Jullie blij
Al die spelfouten iddquote:Op donderdag 16 april 2009 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je alles zo op een rijtje ziet zeg.
Vrijheid van meningsuiting FTWquote:
Ik ga hardlopen morgenvroeg.quote:
Wanneer ga je sextapen?quote:
Daarnaquote:
Vannacht was hier ook een drama. Warm, benauwd, klef, niet moe, nadenken over dingen waar je 's nachts niet over moet nadenken. En ook nog vroeg wakkerquote:Op donderdag 16 april 2009 15:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga na dat interview echt in coma duiken. Vannacht maar 2,5 uurtjes geslapen omdat ik eerder op de avond al 2 uurtjes in slaap was gevallen.
Succes.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Over 53 minuutjes eindelijk dat interview.
De VBL-awards bedoel je?quote:
Succes!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil het ik wil het ik wil het. Als het goed gaat mag ik dinsdag langskomen voor een tweede interview.
Wrongquote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Succes!
Nieuwe Depeche Mode.
Nog een reden om mijn kinderen niet in NL op te laten groeien.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef RayMania het volgende:
De verloedering van de Nederlandse taal.
Supernummer is dat.quote:
Dat ook nog eens.quote:
Als je ze in Tsjechie op laat groeien, gaan ze echt niet beter Nederlands praten/schrijvenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog een reden om mijn kinderen niet in NL op te laten groeien.
Ik heb nog nachtmerries van de ene keer dat ik naar een schuurfeest ben gelokt. Ik heb toen na een uur m'n maten de groeten gedaan en ben linea recta naar huis gefietst.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef RayMania het volgende:
Ik laat me weer omlullen om naar een huisfeest te gaan.
Nou, ik ken een meid die op haar 13e naar Nederland is gekomen en die sprak na 10 jaar beter Nederlands dan 95% van de Nederlanders die ik ken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je ze in Tsjechie op laat groeien, gaan ze echt niet beter Nederlands praten/schrijven
Ga er ff lekker serieus op inquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou, ik ken een meid die op haar 13e naar Nederland is gekomen en die sprak na 10 jaar beter Nederlands dan 95% van de Nederlanders die ik ken.
Nou ja zeg, ik mag toch wel met een relevant voorbeeld uit eigen ervaring komen?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga er ff lekker serieus op in
Laat ik het maar op je zenuwen houden
Je weet dat Sjimz hier mee kan lezen?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef RayMania het volgende:
Ik laat me weer omlullen om naar een huisfeest te gaan.
Ik vond dat altijd wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van de ene keer dat ik naar een schuurfeest ben gelokt. Ik heb toen na een uur m'n maten de groeten gedaan en ben linea recta naar huis gefietst.
Dat is inderdaad een meesterlijke plaatquote:
Waarom krijg ik 28 popups? Wat is het voor muziek?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik gisteravond per ongeluk mijn setje even opgenomen.
http://www12.zippyshare.com/v/89087605/file.html
Dit dusquote:
Lekker bedrijf is dat zegquote:Op donderdag 16 april 2009 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar blijft dat belletje nu?Ik wacht alweer 17 minuten voor Jan met de korte achternaam.
Ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar tklinkt wel lekker hier op de fac. Nu op de helft.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik gisteravond per ongeluk mijn setje even opgenomen.
http://www12.zippyshare.com/v/89087605/file.html
Haha, dat heb ik al gedaan ondertussen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Breach het volgende:
Don't get me wrong, maar ik zou me eens af gaan vragen of ik daar wel zou willen werken..
Je hebt niet gesolliciteerd bij de Amerikaanse vestiging?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Zouden de klokken daar nog op wintertijd lopen?
Vertel.quote:
Corner van Kiev.quote:
Jammer is dat.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Corner van Kiev.
Bal kom heel hoog voor.
Keeper komt uit.
Wil de bal naar voren stompen, maar stompt hem verkeerd waardoor de bal achter hem in het doel verdwijnt
Die was echt te erg voor woorden.quote:
Waar?quote:
Hebbe, hebbe, hebbequote:Op donderdag 16 april 2009 20:31 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe set opgenomen, zit er een fout in het geluid. Gelukkig maar 30 seconden ofzo.
Waar staat ESHAM eigenlijk voor? En wil je a.u.b. tracklist even PM-en?quote:
Begint al weer goedquote:
Die ene tifo is strak zegquote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aanvoerder, mooi stuk van Broer over Slavia-Sparta op vak410.nl
Heb het 4 keer gelezen en nog kan ik er niets uit op maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Grulez het volgende:
Zonet twee spannende smsjes gehad...
Van gefeliciteerd lieve collega. Geniet nog maar lekker en tot volgende week. Liefs Marjolein
Lekker dan. Ik had je vandaag al jarig geschat... stond op mijn kalender. Zaterdag komt mijn echte felicitatie. Deze was om te oefenen... doei
Maar even terug gesmst.
Je hebt geluk, want je hebt naar het verkeerde nr gesmst. Liefs Arne
ps. wat doe je zaterdag?
Oeeeeee, Fedde op 12 minutenquote:
Weten jullie ook waar het over gaatquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja anders quote je hem ff 3 keer.
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja anders quote je hem ff 3 keer.
Nope, zit nog iemand anders van 410 in Praag, zover ik weetquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef toma het volgende:
@ Aanvoerder.
Ben jij die 'Broer' op vak410.nl?
Toppertje, laat maar even weten wat je ervan vindt. Op de fout naquote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Inmiddels wel binnen natuurlijk. Kan morgen mooi even luisteren tijdens mn scriptiegekut.
Neuh, dat is teveel eer. Maar hij heeft mijn SCC van Slavia nu. Hele bekende 410-er is het. Erg toffe gast. Mijn nick @ 410 is ook gewoon Aanvoerder.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef toma het volgende:
@ Aanvoerder.
Ben jij die 'Broer' op vak410.nl?
Die jongen houdt echt van lappen tekst schrijven en ik genoot in Praag altijd al van al z'n mooie verhalen. Zitten wel veel feitjes in die in december al in NVHV hadden moeten staan voor aanvang van Ajax-Slavia, maar daar ging logistiek iets niet helemaal goed toen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aanvoerder, mooi stuk van Broer over Slavia-Sparta op vak410.nl
NYCquote:
Wat kost nou een gemiddeld tripje?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
NYC![]()
Ik ga misschien weer in september, of in november tijdens de marathon.
2e keer trouwens. 2 jaar geleden ook geweest.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
NYC![]()
Ik ga misschien weer in september, of in november tijdens de marathon.
Iets van 1500 euro of zo?quote:
Like Warheadquote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef sjimz het volgende:
Ik wil er ooit nog wel op een sneakerspree gaan.
Ik wil sowieso FCNY spotten, al is het alleen maar om de belachelijke resell prijzen te zienquote:Op donderdag 16 april 2009 23:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Like Warhead
Ja, als je weet waar te zoeken kun je er eigenlijk alles wel vinden.
Ik heb de sneakers die ik heb gekocht gewoon bij de Footlocker gehaald daar.
Vorige toch ook al verloren?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:30 schreef Dos37 het volgende:
De eerste wedstrijd at Yankee stadium was wel de deceptie van het jaar
Menzo was er niets bij indd...quote:
Ik heb al aardig lang geslapen, maar ik kom m'n bed nog niet uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stroef begin vandaag...
Thnx ouwe.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Breach het volgende:
Tering Houniet, ga alsjeblieft vaker dan 1 keer per maand zo'n mix maken. En ik zeg dit niet om te slijmen of wat, want als het bagger is zeg ik het ook. Maar dit is zoooo fucking goed.
Lekker is dat héquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Zo, ook weer overleefd. Totale brakheid hier. En weer met lensen in slapen.
Weekend!
Jaloers?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef Houniet het volgende:
Wehehe onze kat is geopereerd aan zijn ballen, hij is zo aan het spacen nu.
Bril ftw!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Ik val ook wel eens in slaap met mijn lenzen in, totale ellende als je wakker word.
quote:
Dat had ik dus ook. Op mn bank in slaap gevallen en half 10 wakker geworden... Net mn lenzen uitgedaan en bril op, maar daar word ik vooral duizelig vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Normaal neem ik al die shit mee, maar nu werd ik 's middags weer overgehaald om mee te gaan. Ik moet eens leren nee te zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Ik val ook wel eens in slaap met mijn lenzen in, totale ellende als je wakker word.
Heb dat al meerdere keren gehad deze week.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Ff niet meer gevolgd, maar hoe is het nou nog met dat interview afgelopen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb al aardig lang geslapen, maar ik kom m'n bed nog niet uit.![]()
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ff niet meer gevolgd, maar hoe is het nou nog met dat interview afgelopen?
Ai, dat is niet bestquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?
Argh, kutzooi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?
I wish... -7 en -8...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Goeie ogen FTW
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
I wish... -7 en -8...Ik vermoed dat het is gekomen door een ongeluk met een sneeuwspuit toen ik 10 was. Sindsdien is het pas achteruit gegaan.
Gelukkig heb ik nog een beetje inkomsten nu, ook al is het niet veel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ja shit happens capitano, volgende week nog een kans dus.
Neuh, dat was het wel.quote:
Die was ook aanvoerderquote:
Dit zijn inderdaad dingen die je niet wilt weten via de telefoon. In elk geval sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Hou het niet meer van de spanning hier. Mijn moeder heeft een half uur geleden te horen gekregen of ze heel ziek is of niet, maar ik wil niet gebeld of gesmst worden met die boodschap. Mag gelukkig om half twee naar huis, want wil het wel heel graag weten.
Pfff, wat stom dat ze dat ook zo brengen, of wél of helemaal niet. Ik hoop het beste voor je jongen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Hou het niet meer van de spanning hier. Mijn moeder heeft een half uur geleden te horen gekregen of ze heel ziek is of niet, maar ik wil niet gebeld of gesmst worden met die boodschap. Mag gelukkig om half twee naar huis, want wil het wel heel graag weten.
Jezus, sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Sterkte MONTANA.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
zwaar zeg hequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Dos37 het volgende:
Zo heerlijk uitgeslapen na zware tentamen weken
Toch wel mee eensquote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Breach het volgende:
Tering Houniet, ga alsjeblieft vaker dan 1 keer per maand zo'n mix maken. En ik zeg dit niet om te slijmen of wat, want als het bagger is zeg ik het ook. Maar dit is zoooo fucking goed.
What's up?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |