Je bent nog best helder na al die drank.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
Op woensdag 15 april 2009 @ 12:10 door sjimz:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic
Echt dronken ben ik gisteren niet geworden, maar genoeg gedronken om niet meer te rijdenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent nog best helder na al die drank.
Die moet je ook weer uitspugen. Al vergeet ik dat ook weleens.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent nog best helder na al die drank.
Knap hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
Op woensdag 15 april 2009 @ 12:10 door sjimz:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Die moet je ook weer uitspugen. Al vergeet ik dat ook weleens.
Hoeft niet nee, maar anders loop je katjelam de deur uit volgens mij. Ik kan me nog een wijnproeverij herinnerenquote:
Dan viel het dus wel mee.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan me nog een wijnproeverij herinneren
Gewoon tussendoor water drinken en vis eten.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoeft niet nee, maar anders loop je katjelam de deur uit volgens mij. Ik kan me nog een wijnproeverij herinneren
quote:
Yum Yum Beef!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
Mocht er ooit nog iemand Noodles Oosterse Kip willen proberen, niet doen.
Gadverdamme, wat is dat goor !!
Soms heeft het nog wel zn voordelen om niet in de Randstad te wonenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Net een boete binnengekregen voor voet op 't bankje in de metro. 60 euro.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Nah ja, de hoogte verbaast mij vooral.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Meest belachelijke boete die ik ooit gehoord heb.
Ja belachelijk. Terwijl geen geldig vervoersbewijs 'maar' 37,50 is.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, de hoogte verbaast mij vooral.
IJsquote:
Toivonenquote:
Wist niet dat ze dat ook al in de metro doen. Echt achterlijk om daar een boete voor te geven en 60 Euro is buitenproportioneel. Ik had overigens gewoon een sprintje getrokken bij de eerstvolgende halte. Mij pakken ze niet voor zo'n zotte overtreding.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Ik had het helemaal niet door. Ze kwamen van achter aanlopen en in ene stond er 3 man voor dat bankje. En bij de volgende halte stonden er nog 15 op het perron ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat ook al in de metro doen. Echt achterlijk om daar een boete voor te geven en 60 Euro is buitenproportioneel. Ik had overigens gewoon een sprintje getrokken bij de eerstvolgende halte. Mij pakken ze niet voor zo'n zotte overtreding.
Die had ik in het weekend van Ajax-kakkerlakken gekregenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Riro het volgende:
Jij wel ja...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat ook al in de metro doen. Echt achterlijk om daar een boete voor te geven en 60 Euro is buitenproportioneel. Ik had overigens gewoon een sprintje getrokken bij de eerstvolgende halte. Mij pakken ze niet voor zo'n zotte overtreding.
Voor zwartrijden ok, maar ik laat me niet voor 60 Euro naaien voor voeten op de bank.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij wel ja...
Bij mij reden we station Wibautstraat in. Daar stond 150 man politie te controleren op zwartreizen. Toevallig had ik een keer wel een kaartje dus mij konden ze niks maken. Komen er 5 man naar binnen om me te vertellen dat ik een boete krijg van 60 euro voor voeten op de bank
En me gappies kregen inderdaad een boete van 37,50 voor zwartrijden. Wat een onzin.
Hoe werkt dat trouwens in trams? Waar kan ik een kaartje aanschaffen, want ik loop er eigenlijk altijd maar op goed geluk in.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor zwartrijden ok, maar ik laat me niet voor 60 Euro naaien voor voeten op de bank.In Den Haag was ik ze anders net te snel af.
Maar hoe kom ik eraan? Want bij de chauffeur kun je het niet kopen, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Rotterdam mag je blijven zitten en wachten tot de conducteur actief gaat controleren en dan mag je het bij hem kopen. Maar als de 'echte' komen, dan moet je wel al een kaartje hebben.
Ja respect! Jij bent sneller dan 150 man pliesie.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor zwartrijden ok, maar ik laat me niet voor 60 Euro naaien voor voeten op de bank.In Den Haag was ik ze anders net te snel af.
Hmm, de keren dat ik in A'dam in de tram ben gestapt, was er niet maar één plekquote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vantevoren kan je een strippenkaart kopen, die afstempelen. Tegenwoordig ook een chipkaart. En anders zeg je tegen die kerel dat je een 1 zonekaartje wil.
In Amsterdam is dat gewoon duidelijk en goed geregeld, je moet wel kopen of stempelen, want je kan er maar op 1 plek in. Den Haag is hetzelfde als Rotterdam volgens mij.
Ja ik heb het ook niet over jouw situatie. Dan heb je gewoon pech.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja respect! Jij bent sneller dan 150 man pliesie.
Zat Sjimz natuurlijk achter je aan met zn korte pootjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
quote:Swaffelaar in benzinestation
Terneuzen - De politie in Zeeland is op zoek naar een swaffelaar.
In een filmpje dat op internet circuleert loopt hij met zijn geslacht uit zijn broek de benzinepomp binnen.
Hij zwaait er een beetje mee en rekent af. Daarna komt hij nog een keer terug. Dan gaat hij nog een stapje verder en masturbeert.
Pomphouder Patrick de Vos heeft het bewakingsfilmpje zelf op internet gezet om de man te achterhalen. Hij deed ook aangifte bij de politie. De video is op 13 maart gemaakt.
Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |